Blitzkrieg - poradnik do gry

Blitzkrieg - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Blitzkrieg - poradnik do gry

"Blitzkrieg" to znakomita strategia czasu rzeczywistego, w której niemal nigdy nie da się osiągnąć sukcesu przez frontalny atak. Czy Ci się to podoba czy nie, zazwyczaj to wróg kontroluje początkowo większość mapy i każdy nieprzemyślany ruch zakończy się natychmiastową utratą jednostek, a co za tym idzie - porażką. Nie ma też możliwości rekrutowania wojsk, więc tych poległych w boju nijak nie da się zastąpić nowymi.

W poradniku niniejszym znajdziecie m.in. uzupełniony dodatkowo o mapy opis przejścia wszystkich misji historycznych dostępnych w grze. A dlaczego nie znajdziecie tutaj dokładnego opisu misji losowych? Z dwóch powodów. Po pierwsze, zazwyczaj ich ukończenie nie jest konieczne do kontynuowania rozgrywki. Po drugie i najważniejsze zaś, każda z nich posiada co prawda z góry ustalone cele, ale sama mapa generowana jest losowo i nijak nie mogę przewidzieć, czy w danym momencie misja wyglądać będzie tak samo. Zdecydowałem się więc przedstawić na samym końcu poradnika jak największą liczbę tych misji (aczkolwiek nie mogę w stu procentach stwierdzić, że są tam wszystkie) i opisać ogólnie, co Was w nich czeka i jak możecie sobie z nimi poradzić. Pamiętajcie, że ich zaliczenie nagradzane jest za każdym razem ciekawą premią w postaci nowej jednostki, którą można później wykorzystać w walce. Czasami taki bonus to jedynie nieznaczący dodatek, ale bywa i tak, że zdobyte w ten sposób jednostki pozwolą Wam na zwycięstwo w misji, która bez nich okazuje się być wręcz niewykonalna.

Po zakończeniu każdej większej operacji dostaniecie możliwość przejścia do kolejnej. Jeśli się na to nie zdecydujecie, będziecie mogli powrócić do wykonywania misji losowych, ale w dowolnym momencie możliwe będzie "przeskoczenie" do następnej operacji. Jeżeli jednak już to zrobicie, nie będziecie mogli wrócić, więc dobrze się nad tym zastanówcie.

Niektórych z Was może też dziwić nazewnictwo kolejnych części solucji. W nawiasach podane zostały po prostu numery misji historycznych, losowe - jak napisałem przed chwilą - zostały zupełnie oddzielone i umieszczone na końcu poradnika.

Cele danych misji zostały zaczerpnięte z gry, ale te, które nic nie wnoszą (a jest ich dużo, bowiem twórcy zdecydowali się dodawać różne porady i wskazówki właśnie jako cele) zupełnie pominąłem. Dzięki temu jasne jest chyba, czego się w danej misji od Was wymaga, a na co można nie zwracać uwagi (choć raczej akurat wskazówki polecam czytać).

Zielonymi symbolami {1} , {2} , etc. oznaczone został punkty, w których początkowo znajdują się grupy jednostek. Liczby w nawiasach kwadratowych, czyli np. [1] lub [2],to kolejne cele misji, zaś zielone litery (np. A czy B ) to kluczowe miejsca na mapie.

Informacje o Blitzkrieg - poradnik do gry

Autor : Szymon Wojak Krzakowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 37, ilustracje: 27 .

Popularne strony w Blitzkrieg - poradnik do gry

Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13361Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13360Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13359Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13358Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13357Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13356Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13355Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13354Blitzkrieg - screen - 2003-01-13 - 13353

08.05.2004 01:38
👎
Volvox
99
Pretorianin

Czy teraz juz poradniki nie sa darmowe przez pierwszy tydzien?

08.05.2004 08:43
Mutant z Krainy OZ
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
193
Farben

Umiesz Ty czytać?
Ten materiał jest przedpremierowy i znajduje sie w strefie Premium,
obecnie jest on dostępny w całości tylko dla posiadaczy Abonamentów GRY-OnLine.
Jeżeli posiadasz abonament - Zaloguj się

09.05.2004 03:08
😜
odpowiedz
Volvox
99
Pretorianin

Przyznam ze nie przeczytalem tego ;)
A bedzie to dostepne pozniej i jak tak to kiedy? :)

16.05.2004 17:43
odpowiedz
zanonimizowany48238
17
Legionista

Ktora z gier jest lepsza? (bardziej miodna, pozwalajaca na dluzsza zabawe, bardziej zroznicowana, edytory map itp): BLITZKRIEG czy SUDDEN STRIKE 2? .. Prosze o odpowiedz...

16.05.2004 17:46
odpowiedz
wolfen3741
72
Herr Oberst

Wg mnie Sudden Strike 2, w Bliztkriegu do szału doprowadzają mnie powtarzające się w kółko identyczne misje.

18.05.2004 18:39
😈
odpowiedz
zanonimizowany158630
10
Legionista

a we

18.05.2004 18:39
odpowiedz
zanonimizowany158630
10
Legionista

a we

18.05.2004 18:39
😈
odpowiedz
zanonimizowany158630
10
Legionista

a we