Gotham Knights - poradnik do gry

Gotham Knights - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Gotham Knights: Trybunał sów (The Court of Owls) - opis przejścia, solucja Gotham Knights poradnik, solucja

W ramach rozdziału 5 - Trybunał sów (The Court of Owls) w Gotham Knights ukończycie dwa krótkie zadania: Ćwierkające ptaszki (Little Birds) oraz Ze ścian ich patrzą oczy (Inside Gotham’s Walls).

Ostatnia aktualizacja: 27 października 2022

W tym miejscu przeczytacie, jak ukończyć rozdział Trybunał sów (The Court of Owls) w grze Gotham Knights. Dowiecie się, jak ukończyć zadania Ćwierkające ptaszki (Little Birds) oraz Ze ścian ich patrzą oczy (Inside Gotham's Walls), a także jak skutecznie walczyć ze Szponami-gladiatorami.

Ćwierkające ptaszki (Little Birds)

Na tym etapie gry musicie wyeliminować 5 detektywów współpracujących z Kanem - Gotham Knights: Trybunał sów (The Court of Owls) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Na tym etapie gry musicie wyeliminować 5 detektywów współpracujących z Kanem. W tym celu musicie eksplorować miasto - tylko dzielnice Downtown i Old Gotham - szukając żółtych wskaźników (odwrócone trójkąty). Znaczniki nie będą widoczne z daleka, musicie więc eksplorować obszar, najlepiej w pobliżu komisariatu GCPD. Łącznie musicie odwiedzić 2-4 takich punktów i pozbyć się przeciwników.

Po eliminacji zagrożenia zbadajcie dowody rzeczowe - Gotham Knights: Trybunał sów (The Court of Owls) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Po eliminacji zagrożenia zbadajcie dowody rzeczowe. Znajdziecie je w porcie przy jednym z powalonych przeciwników. Najistotniejszym przedmiotem jest maska na kiju. Nieopodal znajdziecie również skrzynkę z narzędziami i kij baseballowy.

Ze ścian ich patrzą oczy (Inside Gotham's Walls)

Po powrocie do Belfry będziecie kontynuować zadanie, gdy odsłuchacie wiadomość od Pingwina. Udajcie się teraz do jego siedziby w Iceberg Lounge.

Po przejściu korytarza traficie do pomieszczenia z zagadką - Gotham Knights: Trybunał sów (The Court of Owls) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Po przejściu korytarza traficie do pomieszczenia z zagadką. Należy w krótkim czasie (ok. 10 sekund) nacisnąć płyty naciskowe w odpowiedniej kolejności, zaczynając od punktu na wysokości na wprost wejścia, przechodząc do płyty po lewej stronie, później po prawej i kończąc kolejnym punktem na wysokości.

Na koniec, walka z nowym przeciwnikiem - Gotham Knights: Trybunał sów (The Court of Owls) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Na koniec, walka z nowym przeciwnikiem. Szpon-gladiator posługuje się trucizną, jego silne ataki mogą Was ogłuszyć. Jest podatny na obrażenia od zimna. Zadbajcie więc bardziej o uniki niż zadawanie obrażeń. Z powodu użycia przez niego tarczy, wszelkie kombinacje zaczynać musicie atakiem ładowanym. Potrafi się on także jednorazowo leczyć.

Ostatni krok, by wydostać się z podziemi, to przeciążenie systemu przy użyciu dwóch zaworów przy panelach sterujących - Gotham Knights: Trybunał sów (The Court of Owls) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Ostatni krok, by wydostać się z podziemi, to przeciążenie systemu przy użyciu dwóch zaworów przy panelach sterujących. W robocie przeszkadzać Wam będą Szpony.

Ostatnia walka: dwóch gladiatorów - Gotham Knights: Trybunał sów (The Court of Owls) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Ostatnia walka: dwóch gladiatorów. Jeśli macie z nimi problem, wykorzystajcie strumienie zimna przy ścianach spychając na nie minibossów. Obrażenia od zimna zatrzymają ich w miejscu i będą zadawać stałe obrażenia.