Gotham Knights - poradnik do gry

Gotham Knights - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Gotham Knights: Klub Powers (The Powers Club) - opis przejścia, solucja Gotham Knights poradnik, solucja

W tym miejscu przeczytacie, jak pokonać pułapki i rozwiązać zagadki w Klub Powers (The Powers Club) – jednej z misji Gotham Knights z rodziału Królicza Nora.

Ostatnia aktualizacja: 21 października 2022

Na tej stronie poradnika do Gotham Knights przeczytacie, jak ukończyć zadanie Klub Powers (The Powers Club). Dowiecie się, jak rozwiązać zagadki i dostać się do ukrytych tuneli.

Ukryte przełączniki

Cel znajduje się niedaleko Belfry - Gotham Knights: Klub Powers (The Powers Club) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Cel znajduje się niedaleko Belfry. Po wejściu do środka i eliminacji strażników, zbadajcie ślady krwi na podłodze i ukryty mechanizm, używając RR. Podążając za liniami energetycznymi (białe linie) znajdźcie aktywatory mechanizmu.

Pierwszy mechanizm znajdziecie ukryty w posągu na piętrze, zaś drugi po przeciwnej stronie budynku - na regale niedaleko baru - Gotham Knights: Klub Powers (The Powers Club) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Pierwszy mechanizm znajdziecie ukryty w posągu na piętrze, zaś drugi po przeciwnej stronie budynku - na regale niedaleko baru. Wróćcie do pierwszej sali, gdzie znajdziecie przełącznik za kinkietem.

Zagadka z cieniem sowy

Po wejściu do piwnicy czeka Was kolejna zagadka - Gotham Knights: Klub Powers (The Powers Club) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Po wejściu do piwnicy czeka Was kolejna zagadka. Aktywujcie reflektor i ustawcie cienie tak, by przedstawiały cień jak na screenie powyżej. Nie musicie nic więcej aktywować - gdy układ jest poprawny, ukryte drzwi otworzą się same. Na niższych piętrach pokonajcie grupkę wrogów - zwróćcie uwagę, że ci potrafią wzmacniać siłę swoich ataków używając żywiołów.

Po animacji czeka Was zręcznościowa przeprawa przez pułapkę - Gotham Knights: Klub Powers (The Powers Club) - opis przejścia, solucja - Gotham Knights - poradnik do gry

Po animacji czeka Was zręcznościowa przeprawa przez pułapkę. Nie ma tu jednej bezpiecznej ścieżki - musicie obserwować ruch elementów i przemieszczać się między segmentami we właściwym momencie, nieznacznie slalomując. Po ukończeniu tego etapu spadniecie w przepaść, gdzie należy iść przed siebie i wskoczyć na skalną półkę (niemal niewidoczną). Na koniec wróćcie do Belfry.