Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Steelrising - poradnik do gry

Steelrising - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Steelrising: Latarnie umarłych (The lanterns of the dead) - solucja, opis przejścia Steelrising poradnik, porady

Ta strona poradnika do Steelrising przedstawia solucję zadania Latarnie umarłych (The lanterns of the dead). Westalki skrywają w sobie wiele mrocznych sekretów. Podpowiadamy jak znaleźć rejestr odlewni (Foundry ledger), Vitriol oraz Choderlos de Laclos.

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2022

Westalki doprowadzają do śmierci i szaleństwa zwykłych ludzi. Należy je unieszkodliwić. Na tej stronie poradnika do Steelrising znajdziecie solucję zadania Latarnie umarłych (The lanterns of the dead). Tutaj dowiecie się gdzie się znajduje rejestr odlewni, Vitriol oraz Choderlos de Laclos.

Gdy odwiedzicie klasztor kordelierów, po wykonaniu zadania W drogę do Les Invalides, Maximilien de Robespierre zleci Wam zadanie główne Samotność w czeluści. Nie jest to jednak jedyna misja, którą dla Was ma. Porozmawiajcie z nim ponownie. Mężczyzna da Wam kolejną pracę.

Plan misji

W pierwszej kolejności musicie dowiedzieć się, z czego zbudowane są latarnie Westalek. Potrzebujecie listę metali. Jest szansa, że ją posiadacie i rozmowa potoczy się dalej. W tym wypadku możecie przejść od razu do kolejnego punktu zadania. Jeżeli jednak nie znaleźliście wcześniej potrzebnej informacji, to dowiecie się gdzie ona jest z sekcji Rejestr odlewni. Następnie będziecie musieli znaleźć coś co może zniszczyć latarnię (w tym celu przeczytajcie Vitriol). Ostatnim etapem zadania jest pozyskanie kuli armatniej i odnalezienie inżyniera (pomocne w tym będzie zapoznanie się z Choderlos de Laclos).

Rejestr odlewni (Foundry ledger)

Aby odnaleźć rejestr odlewni, w pierwszej kolejności udajcie się do Les Invalides. Musicie dojść do Kuźni, w której walczyliście z Niestabilnym kowalem. Jeżeli nie pamiętacie jak się tam dostać, pisaliśmy już przy okazji zadania Władca maszyn.

Będąc już na miejscu wyjdźcie bramą z budynku - Steelrising: Latarnie umarłych (The lanterns of the dead) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Będąc już na miejscu wyjdźcie bramą z budynku. Traficie na plac ze stojakami na Automaty. Zaraz obok są schody. Wejdźcie po nich. Następnie wespnijcie się na kolejne stopnie.

Przejdźcie przez górne piętro (uważajcie na przeciwników) - Steelrising: Latarnie umarłych (The lanterns of the dead) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Przejdźcie przez górne piętro (uważajcie na przeciwników). Rejestr znajduje się przed zejściem, na stole za schodami. Możecie teraz wrócić do klasztoru kordelierów.

Vitriol

Analizując listę metali, Lavoisier powie Wam, że z latarniami może poradzić sobie Vitriol. Porozmawiajcie z Bailly'em. Na szczęście uczony jest na miejscu - w klasztorze kordelierów.

Mężczyzna skieruje Was do Luwru i do swojego obserwatorium. Da również klucz od składu. Musicie udać się do lokacji Tuileries, gdyż to tam jest Luwr. Jak dostać się do tego muzeum opisaliśmy przy okazji zadania Trudne chwile.

Jednak posiadając już Taran alchemika możecie znacznie skrócić sobie drogę - Steelrising: Latarnie umarłych (The lanterns of the dead) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Jednak posiadając już Taran alchemika możecie znacznie skrócić sobie drogę. Gdy traficie do Tuileries, idźcie ścieżką, jak opisano w powyżej przytoczonym zadaniu. Jednak po minięciu pierwszej Westalki i 2 tuneli zatrzymajcie się. Miejsce poznacie po tym, że pilnują go 3 Lekkie jaguary (dowiecie się o nich więcej dzięki stronie Kociaki). Pokonajcie je i zniszczcie ścianę zaznaczoną na powyższym screenie.

Zaprowadzi Was to prosto na plac przed Palais des Tuileries (lokacja ważna dla zadania Dwa skarby monsieur Neckera). Pilnuje go Rzeźnik (o tym przeciwniku przeczytacie tutaj: Kucharze). Natomiast wejścia do budynku pałacu strzegą 2 Lekkie jaguary oraz Żandarm (informacje na jego temat znajdziecie tu: Strażnicy), którzy również mogą Was zaatakować.

Nie musicie jednak wchodzić do pałacu - Steelrising: Latarnie umarłych (The lanterns of the dead) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Nie musicie jednak wchodzić do pałacu. Naprzeciwko wejścia do budynku jest bramka, którą można wyważyć. Zaprowadzi Was to prosto pod Luwr. Traficie w pobliże miejsca, w którym mierzyliście się z Niestabilnym taranem posągowym.

Pójdźcie teraz tak, jak szliście do obserwatorium Bailly'ego. Czyli idźcie do Westalki na podwórzu za Luwrem i przejdźcie do drugiego skrzydła pałacu. Po wejściu zaatakuje Was Lekki jaguar.

Nie musicie jednak wchodzić na górę do obserwatorium - Steelrising: Latarnie umarłych (The lanterns of the dead) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Nie musicie jednak wchodzić na górę do obserwatorium. W pomieszczeniu przed schodami na parterze odblokujcie drzwi.

Po lewej stronie pomieszczenia znajduje się potrzebny Wam vitriol - Steelrising: Latarnie umarłych (The lanterns of the dead) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Po lewej stronie pomieszczenia znajduje się potrzebny Wam vitriol. Warto jednak również przeszukać skrzynię po prawej. Jest w niej Żeton do powozu. Pozwoli Wam on przeteleportować się do Bezkonnego powozu.

Wróćcie teraz do pojazdu. Możecie pojechać do klasztoru kordelierów i osobiście poinformować o Waszym sukcesie Robespierre'a lub napisać do niego poprzez menu Korespondencji w powozie.

Teraz musicie poszukać odpowiednich kul armatnich, aby móc napełnić je vitriolem. Waszym celem jest również znalezienie ich twórcy.

Choderlos de Laclos

Zadanie to będziecie mogli kontynuować dopiero po pokonaniu Tytana Centaura podczas misji głównej Samotność w czeluści. Musicie również wypuścić de Laclosa z trumny (będziecie do tego potrzebować Mnemów Choderlos de Laclos).

Porozmawiajcie z de Laclosem. Mężczyzna znajduje się w siedzibie Marata. Łatwo się tam dostaniecie, dzięki odblokowanej wcześniej windzie. Po konwersacji udajcie się do klasztoru kordelierów. Tam, po cutscenkce, zadanie się zakończy.