Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Steelrising - poradnik do gry

Steelrising - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia Steelrising poradnik, porady

Szach mat (Checkmate) to finałowa misja w grze Steelrising. Na tej stronie poradnika znajdziecie solucję tego zadania. Pora zmierzyć się z bossem Tytan Żelazna Królowa (The Iron Queen) oraz minibossem Niestabilny gargulec. Zwiedzicie Teren królewskiej posiadłości (Royal domain) i znajdziecie automat na marmurowym dziedzińcu (Automat in the marble courtyard).

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2022

Na tej stronie poradnika do Steelrising znajdziecie opis przejścia zadania Szach mat. Jest to ostatnia misja w grze. Zmierzycie się przy okazji z bossem Tytan Żelazna Królowa (The Iron Queen) oraz minibossem Niestabilny gargulec. Spotkacie La Fayetta, odnajdziecie automat na marmurowym dziedzińcu (Automat in the marble courtyard) oraz zwiedzicie Teren królewskiej posiadłości (Royal domain).

Przydatne informacje przed misją

Warto pamiętać o tym, że Szach mat to ostatnia misja w grze. Jeżeli przed zakończeniem chcecie zrobić jakieś inne aktywności poboczne, to jest teraz na to odpowiednia pora. Wasze wybory w trakcie zadań dodatkowych mogą wpłynąć na zakończenie gry. W tym momencie macie również ostatnią szansę pozbierać brakujące Mnemy związane z Athenais de Vaucanson. Jedynie finalny pozyskacie podczas tej misji, pozostałe są ukryte w innych miejscach świata.

Przed wyruszeniem do Saint-Cloud w celu wykonania zadania Szach mat, gra poinformuje Was o zrobieniu zapisu. Jednakże po ukończeniu produkcji, próba jego wczytania kończy się zobaczeniem napisów końcowych (stan na 30 września 2022 r). Oznacza to, że nie będziecie mogli dokończyć zadań pobocznych, których nie zrobicie przed tą misją. Pozostanie Wam jedynie kontynuowanie rozgrywki w ramach dodanego 29 września 2022 r trybu NG+.

Automaty

Czeka Was ostatnie zadanie w grze. Spodziewajcie się więc wielu przeciwników. Zmierzycie się ze wszystkimi typami oponentów, choć nie ze wszystkimi ich rodzajami. Jeżeli jeszcze chcielibyście się czegoś dowiedzieć o wrogach, to zapraszamy tutaj: Prototypy, Strażnicy, Węże, Kociaki, Akolici, Muzycy, Łowcy, Kucharze, Robotnicy, Tarany oraz Pajęczaki.

Teren królewskiej posiadłości (Royal domain)

Udajcie się do Wersalu (Versailles) - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Udajcie się do Wersalu (Versailles). Traficie na wielki plac. Kręci się po nim kilku Strażników. Pójdźcie na prawą stronę dziedzińca. Jest tam zakrzywione ogrodzenie. Nad nim jest punkt, po którym możecie się podciągnąć.

Przejdźcie na drugą stronę i zeskoczcie na plac poniżej. Spotkacie tu Prototypy, Pajęczaki, Akolitę, Kociaki i Tarana. Pójdźcie na drugi koniec dziedzińca - jest tam otwarte przejście. Nim się udajcie.

Po drugiej stronie zobaczycie Westalkę - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Po drugiej stronie zobaczycie Westalkę. Uruchomcie ją. Przekroczcie przejście z żywopłotu koło punktu respawnu. Za nim jest Mnem. Podciągnijcie się teraz na balkon, który znajduje się koło wejścia na plac. Przejdźcie górą na poprzedni dziedziniec.

1 - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry
Używając Momentum Selenita przeskoczcie po balkonach, a następnie na drugą stronę dziedzińca - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Używając Momentum Selenita przeskoczcie po balkonach, a następnie na drugą stronę dziedzińca. Wespnijcie się po skrzyniach na rusztowanie i zeskoczcie z niego.

Traficie na szeroką ścieżkę. Pójdźcie nią. Pilnują jej Prototypy oraz Taran balista. Udajcie się po schodach na górę. U ich szczytu czekają na Was Kociaki.

Użyjcie kładki, aby przeskoczyć przez dziurę w żywopłocie na drugą stronę drogi - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Użyjcie kładki, aby przeskoczyć przez dziurę w żywopłocie na drugą stronę drogi. Wejdźcie do labiryntu. Idźcie ścieżką. Po drodze czeka Was Zbieracz.

Wejdźcie na wyższy poziom parku - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Wejdźcie na wyższy poziom parku. Zmierzycie się ze Zbieraczem, Gargulcem i Prototypem. Pójdźcie drogą i wejdźcie na drugą stronę parku przez dziurę w murze (przed nią po prawej jest skrót).

Generał de La Fayette (General de La Fayette)

Przejdźcie w poprzek przez szeroką drogę i wkroczcie do parku (nieważne którym wejściem). Uważajcie, bo na ścieżce są Kociaki. Wejdziecie na plac z dużym kamieniem pośrodku. Jest tam Drwal oraz Pajęczaki. Idźcie dalej z (z placu w lewo).

W labiryncie skręćcie w prawo. Idźcie główną ścieżką (spotkacie Pajęczaki i Zbieracza), aż dojdziecie do dziury. Zeskoczcie do niej. Przejdźcie tunelem i wyjdźcie po drugiej stronie. Podążajcie dalej drogą i przejdźcie przez dziurę w żywopłocie. Za nią jest Zbieracz.

Idźcie prosto, a następnie w lewo -przekroczcie kolejną dziurę w żywopłocie. Po lewej jest skrót, pójdźcie w prawo.

Traficie na duży plac z minibossem Niestabilny Gargulec (Unstable Gargoyle) - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Traficie na duży plac z minibossem Niestabilny Gargulec (Unstable Gargoyle). Więcej o nim przeczytacie na osobnej stronie poradnika. Uważajcie, bo wokół areny jest sporo Prototypów. Po walce uruchomcie Westalkę.

Stojąc plecami do punktu respawnu, wyjście z placu jest po lewej stronie. Pójdźcie drogą prosto i zniszczcie ścianę, która stanie Wam na drodze. Przejdźcie przez teren z jeziorkiem i wejdźcie na duży plac przed pałacem. Po jego lewej od miejsca, w którym weszliście, jest Mnem powiązany z królową.

Udajcie się teraz przed budynek na spotkanie z La Fayettem - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Udajcie się teraz przed budynek na spotkanie z La Fayettem. Zejdźcie po schodach na duży teren poniżej. Schody po lewej stronie zaprowadzą Was do niewielkiego parku. Tam jest ostatni Mnem powiązany z Athenais de Vaucanson. Aby kontynuować zadanie musicie pójść na schody po prawej i z nich przeskoczyć do wyrwy w murze. Musicie być gotowi na walkę ze Strażnikami, Robotnikami, Kociakami, Prototypami i Taranami.

Automat na marmurowym dziedzińcu (Automat in the marble courtyard)

Z miejsca, w którym będziecie, zeskoczcie na drogę poniżej. Powinniście ją poznać - byliście już tutaj. Tym razem pójdźcie do jej końca i otwórzcie kluczem bramę. Po drodze zmierzycie się ze Strażnikami, Kociakami i Taranem. Po przejściu przez furtkę aktywujcie Westalkę.

Na placu są Robotnicy i Kociaki - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Na placu są Robotnicy i Kociaki. Przejdźcie przez niego. Na lewo od zamkniętej głównej bramy jest otwarta furtka w żywopłocie. Za nią skręćcie w prawo, traficie koło fontanny. Niedaleko jest niecka z miejscem, w którym możecie się podciągnąć.

Pójdźcie ścieżką, a po drodze spotkacie Kociaki. Wyjdziecie na plac z Gargulcem i Pajęczakami. Jest tu skrzynia z ulepszeniem do Olejarki. Ruszcie drogą dalej. Miniecie Prototyp, a na skrzyżowaniu pójdźcie na wprost.

Traficie na plac z Łowcą, Kucharzem i Taranem - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Traficie na plac z Łowcą, Kucharzem i Taranem. Musicie wejść na schody oddalone od miejsca, z którego przyszliście. Za pomocą Momenum Selenita przeskoczcie z nich na schody naprzeciwko.

Wejdźcie na górę, możecie odblokować bramkę, którą zobaczycie naprzeciwko - to skrót. Przed furtką skręćcie w prawo.

Na końcu ścieżki po prawej stronie znajduje się ostatni Mnem królowej - Steelrising: Szach mat (Checkmate) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Na końcu ścieżki po prawej stronie znajduje się ostatni Mnem królowej. Odblokujcie teraz furtkę mechanizmem i weźcie dźwignię (lever) ze szczątek automatu koło przejścia. Ruszcie przez tunel.

Traficie na plac, na którym zaczynaliście poziom. Wejdźcie w interakcję z Bezkonnym powozem (aby w razie śmierci nie mieć daleko do punktu respawnu). Naprawcie mechanizm znajdujący się przed główną bramą. Wejdźcie na plac za nią i po kładkach wkroczcie na arenę walki z finalnym bossem - Tytan Żelazna Królowa (The Iron Queen). Więcej o nim dowiecie się na osobnej stronie poradnika.

Pokonanie tego Tytana zakończy grę. Zobaczycie cutscenkę reprezentującą Wasze dokonane wybory.