Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Steelrising - poradnik do gry

Steelrising - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia Steelrising poradnik, porady

Na tej stronie poradnika do Steelrising znajdziecie solucję zadania Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin). Aby je wykonać musicie zmierzyć się z Tytanem Królewski Orfeusz (The Royal Orpheus) Wcześniej jednak należy znaleźć list do króla (Note addressed to the king), gabinet doktora Lemonniera (Dr Lemonnier’s surgery), a także włamać się do żelaznego sejfu (The armoire de fer).

Ostatnia aktualizacja: 28 września 2022

Na tej stronie poradnika do Steelrising przedstawiamy opis przejścia misji Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin). To zadanie poboczne towarzyszy Wam od początku gry i będziecie je wykonywać przez większą część rozgrywki. Zleca je Wam na początku przygody królowa Maria Antonina. W jego trakcie zmierzycie się z Tytanem Królewski Orfeusz (The Royal Orpheus) oraz Niestabilnym Drwalem (Unstable Lumberer). Po drodze należy odnaleźć list do króla (Note addressed to the king), gabinet doktora Lemonniera (Dr Lemonnier's surgery) oraz żelazny sejf (the armoire de fer). Nie zapomnijcie porozmawiać z Mirabeau.

List do króla (Note addressed to the king)

Pierwszym krokiem do wykonania tego zadania jest przeczytanie listu w pracowni Eugenea de Vaucansona (Eugene de Vaucansons Workshop) - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Pierwszym krokiem do wykonania tego zadania jest przeczytanie listu w pracowni Eugene'a de Vaucansona (Eugene de Vaucanson's Workshop). Możecie to zrobić już podczas zadania Władca Maszyn (więcej o nim na osobnej stronie poradnika).

Macie szansę kontynuować misję podczas questa Trudne chwile. W pewnym momencie traficie na Mirabeau. Po obowiązkowej konwersacji z nim (w sprawie zadania głównego) porozmawiajcie z mężczyzną ponownie i poruszcie temat delfina.

Gabinet doktora Lemonniera (Dr Lemonnier's surgery)

Okazja na dalsze zaangażowanie w misję nadarzy się podczas wizyty w Kwartale Luxembourg i wykonywaniu zadania Cienie pałacu Luksemburskiego (The Shadows of Luxembourg) po pokonaniu Tytana Alchemika Luksemburskiego, za placem ze studnią, traficie na uliczkę, z której odchodzą dwie drogi - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Okazja na dalsze zaangażowanie w misję nadarzy się podczas wizyty w Kwartale Luxembourg i wykonywaniu zadania Cienie pałacu Luksemburskiego (The Shadows of Luxembourg) po pokonaniu Tytana Alchemika Luksemburskiego, za placem ze studnią, traficie na uliczkę, z której odchodzą dwie drogi. Gówna misja prowadzi Was w lewo po rusztowaniach. Najpierw jednak udajcie się w prawo, przez kamienny łuk.

Na placu przed budynkiem czeka na Was Żandarm, Posłaniec oraz Ciężki prototyp (o tych przeciwnikach przeczytacie odpowiednio na stronach: Strażnicy, Pajęczaki oraz Prototypy).

Po pokonaniu wrogów podciągnijcie się na lince do balkonu - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Po pokonaniu wrogów podciągnijcie się na lince do balkonu. Lekarza nie ma, ale podnieście list, który zostawił na stole. Niestety jest on zaszyfrowany. Musicie odnaleźć osobę, która potrafi go odczytać. Udajcie się do Bailly'ego.

Mężczyznę bez problemu znajdziecie w Klasztorze Kordelierów po wykonaniu zadania głównego Cienie pałacu Luksemburskiego (The Shadows of Luxembourg). Odczyta dla Was zapiski. Pójdźcie teraz do Lavoisiera. Uczony również jest w siedzibie buntowników.

Chemik powiadomi Was o tym, że substancja, o której wspominał Bailly to trucizna - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Chemik powiadomi Was o tym, że substancja, o której wspominał Bailly to trucizna. Udajcie się teraz do Bezkonnego powozu i w zakładce korespondencja wyślijcie list do królowej. Teraz musicie czekać.

Żelazny sejf (The armoire de fer)

Kolejną poszlaką w sprawie jest pistolet, który znajdziecie przy żelaznym sejfie, wykonując zadanie poboczne Dwa skarby monsieur Neckera. Musicie się z nim udać do domu Mirabeau. Jak tam dotrzeć ze szczegółami opisaliśmy przy okazji wspomnianej już misji Trudne chwile.

Po rozmowie z mężczyzną przeczytajcie list, który znajdziecie koło kominka - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Po rozmowie z mężczyzną przeczytajcie list, który znajdziecie koło kominka. Teraz skonfrontujcie nowe informacje z dyplomatą. Odda Wam ciekawe pismo.

Powrót do Saint-Cloud (Back in Saint-Cloud

Zadanie można kontynuować dopiero po ukończeniu misji głównej Więzień Bastylii (The Prisoner in the Bastille). Dostaniecie wtedy wiadomość od królowej. Możecie ją przeczytać w menu Korespondencji w Bezkonnym powozie.

Po otrzymaniu wiadomości od królowej udajcie się do Saint-Cloud - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Po otrzymaniu wiadomości od królowej udajcie się do Saint-Cloud. W pierwszej kolejności powinniście się pójść na drugą stronę rzeki. Zrobicie to dzięki zniszczonemu mostowi. Wyrwę przeskoczcie za pomocą Momentum Selenita.

Od mostu udajcie się w prawo - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Od mostu udajcie się w prawo. Po lewej stronie będzie cmentarz. Znajdziecie tam dziurę, do której powinniście wskoczyć. Pójdźcie tunelem w dół. Traficie do sali, w której jest Akolita mrozu (więcej o nich dowiecie się na stronie Akolici) oraz Ciężki prototyp.

Przejdźcie przez pomieszczenie i wejdźcie po schodach na górę. Następnie podciągnijcie się przez dziurę w suficie. Pójdźcie ścieżką wzdłuż rzeki. Spotkacie Siekacza (o tym oponencie opowiadamy tutaj: Węże).

Koło kapliczki po prawej stronie, zaraz za Siekaczem, spotkacie minibossa Niestabilny Drwal (Unstable Lumberer) - więcej o nim dowiecie się dzięki dedykowanej stronie - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Koło kapliczki po prawej stronie, zaraz za Siekaczem, spotkacie minibossa Niestabilny Drwal (Unstable Lumberer) - więcej o nim dowiecie się dzięki dedykowanej stronie. Przeciwnik pilnuje możliwej do wyważenia bramki. Zniszczcie ją i przeszukajcie ciało, które jest za nią - znajdziecie klucz.

Wróćcie się na drogę i podążajcie nią dalej. Spotkacie Ciężki Prototyp oraz Lodowego pomocnika (dokładny opis tego oponenta znajdziecie tutaj: Kucharze). Odblokujcie furtkę na końcu ścieżki i udajcie się z powrotem przez most na drugi brzeg rzeki.

Dzięki kluczowi otworzycie dużą bramę koło Bezkonnego powozu - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Dzięki kluczowi otworzycie dużą bramę koło Bezkonnego powozu. Na placu za nią jest Hoplita oraz 2 Prototypy. Pójdźcie szeroką drogą prowadzącą przez dziedziniec.

Dojdziecie do wielkiego placu z płytkim sztucznym jeziorkiem, na którym jest 2 Skrzypków (przeczytacie o nich na stronie Muzycy) i Posłaniec. Skręćcie na nim w lewo. Udajcie się w kierunku fontann. Mińcie je i dojdźcie aż do wodnych tarasów. Po drodze spotkacie Hoplitę i 2 Lwich grenadierów (po informacje o nich zapraszamy na stronę Kociaki). Waszego celu natomiast pilnuje Taran Balista (chcąc się dowiedzieć czegoś na jego temat zajrzyjcie do sekcji Tarany).

Teraz wskoczcie po wyższej części wodnych tarasów na samą górę (możecie również obejść teren przez bramkę po lewej stronie, ale tak będzie najszybciej) - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Teraz wskoczcie po wyższej części wodnych tarasów na samą górę (możecie również obejść teren przez bramkę po lewej stronie, ale tak będzie najszybciej). Będąc już na szczycie pójdźcie prosto. Wejdźcie po schodach i odblokujcie bramę.

Traficie na kolejny duży plac - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Traficie na kolejny duży plac. W wodzie będzie Taran posągowy. Natomiast w tyle, na podwyższeniu, jest Westalka. Od respawnu udajcie się pod pałac. Tam czeka już na Was królowa. Uruchomi się cutscenka i dostaniecie klucz.

Wróćcie teraz do placu, z którego wchodziliście po schodach i odblokowywaliście wrota. Patrząc od strony pałacu, po jego lewej stronie jest duża sztuczna sadzawka. Pilnuje jej 2 Prześladowców oraz Żandarm. Za nimi natomiast są schody, a u ich szczytu jest brama, którą można odblokować kluczem. Przejdźcie przez nią.

Po lewej stronie jest ścieżka oraz schody. Pierwsza opcja zaprowadzi Was do skrótu przed rezydencję. Będziecie mogli otworzyć bramę. Druga wiedzie prosto do Tytana. Pójdźcie w górę. Na dziedzińcu, na który traficie, jest Muszkieter oraz Hoplita.

Wejdźcie po skrzyniach i przeskoczcie na arenę - Steelrising: Ku pamięci Delfina (In Memory of the Dauphin) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Wejdźcie po skrzyniach i przeskoczcie na arenę. Czeka Was walka z Tytanem Królewski Orfeusz (The Royal Orpheus). Więcej o tym przeciwniku przeczytacie na osobnej stronie poradnika.

Po potyczce czeka Was kolejna rozmowa z królową. Musicie zdecydować czy powiedzieć jej o informacjach pozyskanych wcześniej od Mirabeau. To zakończy zadanie.