Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Steelrising - poradnik do gry

Steelrising - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Necker's two treasures) - solucja, opis przejścia Steelrising poradnik, porady

Po uwolnieniu Neckera z trumny Tytana Skarbnika z Les Invalides, mężczyzna poprosi Was o pomoc. Na tej stronie poradnika do Steelrising przedstawiamy solucję zadania Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Necker’s two treasures). Znajdziecie żonę skarbnika (Suzanne Necker), (The armoire de fer) i papiery wartościowe (bonds).

Ostatnia aktualizacja: 29 września 2022

Ta strona poradnika do Steelrising przedstawia opis przejścia zadania Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Necker's two treasures). Jeżeli uwolnicie mężczyznę od Tytana Skarbnika z Les Invalides, to po powrocie do klasztoru kordelierów będzie miał do Was prośbę.

Po wykonaniu zadania głównego W drogę do Les Invalides udajcie się do siedziby przeciwników króla w Kwartale Luxemburg. Tam porozmawiacie z Jacques'em Neckerem. Mężczyzna zleci Wam misję Dwa skarby monsieur Neckera. Poprosi Was o dostanie się do sejfu króla oraz dowiedzenie się, co stało się z jego żoną.

Żelazny sejf i papiery wartościowe (The armoire de fer and bonds)

Necker skieruje Was do Mirabeau. Na szczęście nie musicie go szukać. Mężczyzna jest w klasztorze kordelierów. Porozmawiajcie z nim.

Dyplomata wyśle Was do 2 kolejnych osób - Bailly'ego oraz Lavoisiera - obu znajdziecie w klasztorze kordelierów (oczywiście pod warunkiem, że ich wcześniej wypuściliście z trumien). Porozmawiajcie z nimi.

Niestety naukowcy nie potrafią Wam pomóc. Ponadto Mirabeau zniknął. Musicie się udać do Luwru - jak tam się dostać opisaliśmy przy okazji zadania Trudne chwile.

Jednak posiadając już moc Taranu alchemika możecie znacznie skrócić dobie drogę - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Jednak posiadając już moc Taranu alchemika możecie znacznie skrócić dobie drogę. Gdy traficie do lokacji Tuileries idźcie ścieżką, jak opisano w powyżej przytoczonym zadaniu. Jednakże po minięciu pierwszej Westalki i 2 tuneli zatrzymajcie się. Miejsce poznacie po tym, że pilnują go 3 Lekkie jaguary (o nich przeczytacie na osobnej stronie - Kociaki). Pokonajcie je i zniszczcie ścianę zaznaczoną na powyższym screenie.

Zaprowadzi Was to prosto do Pałacu Tuileries - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Zaprowadzi Was to prosto do Pałacu Tuileries. Teren przed budynkiem patroluje rzeźnik (o tym przeciwniku dowiecie się więcej na tej stronie: Kucharze). Na końcu placu jest wejście do zabudowań, strzegą go 2 Lekkie jaguary oraz Żandarm (tego wroga przedstawiamy w sekcji poradnika Strażnicy). Wejdźcie do pałacu.

Traficie do Sali, a po lewej stronie jest przejście do korytarza. Pójdźcie nim na wprost. Następnie wejdźcie schodami po prawej stronie.

Gdy dojdziecie na wyższe piętro wejdźcie do pomieszczenia (dalsze schody prowadzą donikąd) - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Gdy dojdziecie na wyższe piętro wejdźcie do pomieszczenia (dalsze schody prowadzą donikąd). Spotkacie tam Żandarma.

Przejdźcie przez obszerną salę - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Przejdźcie przez obszerną salę. W korytarzu za nią skręćcie w prawo. Jest tam Prototyp (informacje o tych oponentach znajdziecie tutaj: Prototypy). Podciągnijcie się na wyższe piętro korzystając z dziury w suficie. Przejdźcie przez otwarte drzwi i wyjdźcie na balkon po prawej stronie. Znajdziecie tam Sokoła (przeciwników tego typu opisujemy na stronie Łowcy) oraz Posłańca (ci wrogowie są przedstawieni w sekcji Pajęczaki). Odblokujcie drzwi na końcu tarasu i przejdźcie przez nie.

Zwróćcie uwagę na skrzynię znajdującą się po lewej stronie pokoju - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Zwróćcie uwagę na skrzynię znajdującą się po lewej stronie pokoju. Znajdziecie w niej żeton do powozu. Pozwoli on Wam na natychmiastowe dostanie się do bezkonnego powozu (pamiętajcie, że jednego żetonu, możecie użyć tylko raz).

Przejdźcie przejściem po prawej stronie pokoju - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Przejdźcie przejściem po prawej stronie pokoju. Przed Wami jest splądrowany sejf. Światło przed nim to jedna z poszlak w sprawie zadania pobocznego Ku pamięci Delfina. Jest ona też potrzebna, aby Mirabeau wrócił ponownie do klasztoru kordelierów. Aby zebrać papiery wartościowe musicie wejść do "skarbca" i przeszukać skrzynkę. Wróćcie teraz do bazy buntowników. Możecie się teleportować używając żetonu do powozu.

Jeżeli chcecie wrócić pieszo do swojego środka transportu, to warto odblokować drzwi znajdujące się w sali z sejfem - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Jeżeli chcecie wrócić pieszo do swojego środka transportu, to warto odblokować drzwi znajdujące się w sali z sejfem.

W pomieszczeniu za nimi jest Trębacz (o tym typie przeciwnika piszemy na stronie Muzycy). W kolejnej komnacie natomiast spotkacie Hoplitę (informacje na temat tego automatu podajemy we wcześniej wspomnianej sekcji poradnika - Strażnicy) i Prototyp. Przejdźcie przez sale i zejdźcie po schodach na sam dół. Na parterze czeka na Was Fagocista i 2 Zegarmistrzów (jeżeli chcecie o nich przeczytać udajcie się na wspomniane już wcześniej strony, odpowiednio: Muzycy oraz Pajęczaki).

Po pokonaniu przeciwników pójdźcie dalej prosto, aż traficie do holu ze schodami - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Po pokonaniu przeciwników pójdźcie dalej prosto, aż traficie do holu ze schodami. Można z niego pójść w prawo i lewo. Warto skorzystać z obu korytarzy, gdyż na ich końcach odblokujecie drzwi służące za skróty.

Po powrocie do klasztoru kordelierów musicie zdecydować komu przekazać bony - La Fayettowi (który najmie armię) lub Robespierre'owi (planuje nakarmić lód).

Żona Neckera (Suzanne Necker)

Musicie przeszukać kościół Sainte-Marie. Trasę do tego miejsca przedstawiamy przy okazji misji W drogę do Les Invalides. Oczywiście w zależności od przejść, które odblokowaliście po drodze, wykonując wyżej wspomniane zadanie, ścieżka może być dla Was tym razem nieco krótsza.

Musicie się udać przed główne wejście do kościoła - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Musicie się udać przed główne wejście do kościoła. Znajdziecie tam ciało. Po zbadaniu go okaże się, że uciekinierzy skryli się w katakumbach.

Jeżeli wcześniej odblokowaliście bramę znajdującą się za zakrętem kościoła, łączącą go z placem z fontanną, to możecie teraz przez nią przejść - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Jeżeli wcześniej odblokowaliście bramę znajdującą się za zakrętem kościoła, łączącą go z placem z fontanną, to możecie teraz przez nią przejść.

W innym przypadku musicie iść naokoło. Zejdźcie schodami naprzeciwko kościelnej Westalki (wejdźcie z nią w interakcję, żeby się przy niej odrodzić w razie śmierci) i udajcie się ulicą w lewo. Patroluje ją Taran posągowy (o tym przeciwniku dowiecie się więcej na stronie Tarany).

Musicie udać się teraz do katakumb - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Musicie udać się teraz do katakumb. Wejścia do nich pilnuje Akolita mrozu (tego przeciwnika poznacie lepiej dzięki sekcji Akolici). Po uporaniu się z nim wejdźcie w interakcję z ciałem znajdującym się niedaleko bramy do podziemi. Znajdziecie przy nim klucz do otworzenia przejścia.

Przed Wami droga przez katakumby. Idźcie ścieżką. W drugiej komnacie spotkacie 2 Ciężkie prototypy. Stamtąd skręćcie w lewo (prawe przejście kończy się ślepą uliczką).

Kolejne pomieszczenie jest pilnowane przez Posłańca i Akolitę mrozu. Idźcie dalej korytarzem. W jednej sali znajduje się zniszczalna ściana, ale to ślepy zaułek i nie doprowadzi Was do celu.

Idźcie dalej. Za komnatą z dającym się zniszczyć murem jest pomieszczenie z Akolitą płomieni (więcej o nim dowiecie się na wspomnianej już wyżej stronie - Akolici) oraz Pajęczakami (Zegarmistrzem i Posłańcem). Przejdźcie przez salę i idźcie dalej.

Dojdziecie do końca tunelu - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Dojdziecie do końca tunelu. U góry jest dziura - możecie się tam wspiąć dzięki Hakowi biskupa. Traficie do ogrodu przed rezydencją.

Pod drzwiami domu jest list, który powinniście przeczytać - Steelrising: Dwa skarby monsieur Neckera (Monsieur Neckers two treasures) - solucja, opis przejścia - Steelrising - poradnik do gry

Pod drzwiami domu jest list, który powinniście przeczytać. To uaktualni zadanie. Przed bramą (niebieskie światło) znajduje się żeton do powozu. Pozwoli on Wam się przeteleportować do bezkonnego powozu (jest jednak jednorazowego użytku). Oczywiście możecie również dojść na piechotę do swojego środka transportu, odblokowując bramę. Uważajcie jednak, gdyż zaraz za nią jest 2 Trębaczy, którzy Was zaatakują.

Jeżeli opowiecie o swoim odkryciu Neckerowi, to on uda się do żony i odejdzie z klasztoru kordelierów. Zrobi to, nawet jeżeli nie odzyskaliście papierów wartościowych. Nie oznacza to jednak, że tamta część zadania się zdezaktualizuje. Wciąż będziecie mogli je znaleźć i komuś przekazać.