Diablo Immortal - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Diablo Immortal - poradnik do gry

Diablo Immortal - poradnik do gry

Nieśmiertelny Pan Grozy Diablo Immortal poradnik to najlepsze porady na start oraz do eksploracji, craftingu, umiejętności, rozwoju postaci i walki. Opisujemy wszystkie klasy postaci, bossów, multi i singleplayer, czy gra jest darmowa, sterowanie oraz wymagania sprzętowe.

Ostatnia aktualizacja: 9 czerwca 2022

Niniejszy poradnik do gry Diablo Immortal jest dużym kompendium wiedzy na temat tej oryginalnej izometrycznej gry RPG akcji. Szczegółowe informacje oraz porady zawarte w naszym poradniku pozwolą Wam poznać wszystkie najważniejsze mechaniki gry, a także nauczą podstaw walki i pomogą w rozwoju postaci.

Pierwszym dużym rozdziałem niniejszego poradnika jest swego rodzaju przewodnik po podstawach gry Diablo Immortal. Poznacie tu opis podstawowych czynności w grze, jak leczenie czy używanie Mocy specjalnych. Ponadto przeczytacie o Mikrotransakcjach, dostępnych w grze Walutach i Platynie, oraz znajdziecie opis Atrybutów - za co odpowiada witalność, za co inteligencja.

Drugim rozbudowanym rozdziałem tego poradnika do gry Diablo Immortal jest FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania. Przeczytacie o tym, jak poradzić sobie z zagadkami fabularnymi oraz jak manipulować interfejsem: zarządzać czatem lub jak radzić sobie z pełnym ekwipunkiem, bądź identyfikować przedmioty.

Nasz poradnik do gry Diablo Immortal zamyka rozdział Aneks, w którym znajdziecie m.in. wymagania sprzętowe gry na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS, jak i PC, dokładny wykaz sterowania na wszystkie platformy, a także informacje na temat wersji językowych gry.

Diablo Immortal: Szybkie porady na start

Lista poniżej zawiera kilka ciekawych porad na start, o których możecie nie wiedzieć, nawet gry macie na koncie kilka godzin rozgrywki.

  1. Możecie odnowić mikstury w mieście. Jeśli podczas eksploracji nie radzicie już sobie i brakuje Wam mikstur zdrowia, przenieście się szybko do osady, by je uzupełnić.
  2. Umiejętności możecie zmieniać w każdej chwili. Nawet podczas zadań w Lochach lub na Polu bitwy, możecie w dowolnej chwili zmienić aktualnie używane umiejętności.
  3. Możecie teleportować się w dwie strony. Korzystając z portalu poprzez ekwipunek (ikona portalu) możecie przenieść się do najbliżej osady lub Zachodniej Marchii. Ten portal pozwoli Wam wrócić na to samo miejsce, nawet jeśli byliście w Lochach i przepełniliście ekwipunek.
  4. Nie skupiajcie się na wbijaniu poziomu. Poziom doświadczenia kończy się z definicji na 60. Wraz z nim odblokowujecie nowe funkcjonalności i aktywności w grze, nowe umiejętności i nieznacznie poprawiacie statystyki. Ważniejszym parametrem jest Współczynnik bojowy, który określa siłę Waszej postaci.
  5. Nie zapominajcie o nagrodach dnia i codziennych aktywnościach. Nawet jeśli uruchomicie grę codziennie na pół godziny, możecie zebrać większość nagród, które pozwolą niemal pasywnie budować Waszą postać.
  6. Dołączcie do Klanu. Nie tylko łatwiej znajdziecie chętnych do współpracy, ale możecie przekształcić klan, by stał się częścią jednej z frakcji - otrzymacie więcej aktywności i więcej nagród do zdobycia.
  7. Nie oszczędzajcie przedmiotów i surowców. Z czasem zaczniecie zdobywać ich więcej, dlatego od razu ulepszajcie ekwipunek i korzystajcie z klejnotów. Ulepszenia przenoszą się między ekwipunkiem, a klejnoty można zdejmować!

Więcej obszernych porad znajdziecie na stronie Porady na start.

Diablo Immortal: Wszystkie klasy postaci

Poniżej przedstawiamy listę wszystkich klas postaci, jakie występują w grze Diablo Immortal:

  1. Barbarzyńca
  2. Czarodziejka
  3. Krzyżowiec
  4. Łowca Demonów
  5. Mnich
  6. Nekromanta

Diablo Immortal: Wszyscy bossowie

Prezentujemy listę wszystkich bossów z jakimi przyjdzie się Wam zmierzyć w Diablo Immortal:

  1. Król Szkieletów
  2. Nawiedzony Powóz
  3. Hrabina
  4. Fahir
  5. Baal
  6. Lodowcowy Kolos

Diablo Immortal: Podstawy

Poniżej przedstawiliśmy wszystkie najważniejsze zagadnienia dotyczące podstaw gry Diablo Immortal.

  1. Klasy postaci - opisaliśmy tutaj wszystkie klasy dostępne w grze - od Barbarzyńców do Nekromantów;
  2. Eksploracja - na tej stronie znajdziecie informacje dotyczące m. in. lokacji, wydarzeń i lochów;
  3. Rodzaje i rzadkość przeciwników - opisujemy tutaj zwykłych i rzadkich przeciwników oraz bossów.
  4. Leczenie, wskrzeszanie, śmierć - dowiedzcie się, czy po śmierci tracicie przedmioty, jak się leczyć i wskrzeszać siebie oraz sojuszników.
  5. Waluty - opis dostępnych w grze środków płatniczych widocznych w górnym prawym fragmencie ekranu po otworzeniu okna ekwipunku i nie tylko.
  6. Atrybuty - szczegółowe rozpisanie, za co odpowiadają konkretne atrybuty postaci, typu siła czy inteligencja.
  7. Runy - do czego służą runy i jak z nich korzystać, a także jak pozyskiwać - wszystko znajdziecie na tej stronie.
  8. Klejnoty - kamienie szlachetne służą do ulepszania przedmiotów w ekwipunku i podnoszenia statystyk; Legendarne zaś wprowadzają znacznie więcej zmian...
  9. Moc specjalna - każdy bohater posiada tryb Mocy Specjalnej (Ultimate), w trakcie którego zadaje zwiększone obrażenia przez krótki okres czasu.
  10. Mikrotransakcje i Platyna - na tej stronie przeczytacie, czy mikrotransakcje są uciążliwe, czy można bez nich żyć oraz do czego służy Platyna.

Diablo Immortal: FAQ

Sekcja FAQ odpowiada na najczęstsze pytania związane z działaniem gry, zarządzaniem interfejsem, problemami z przejściem trudniejszych etapów rozgrywki.

  1. Kontroler - czy jest obsługiwany? - jeśli chcecie na PC wolicie grać na padzie, to tutaj napisaliśmy czy jest to możliwe;
  2. Gra - czy jest darmowa? - zastanawiacie się czy zagracie za darmo? Tutaj znajdziecie odpowiedź;
  3. Singleplayer - czy jest? - wolicie grać sami? Na tej stronie opisaliśmy czy zagracie w pojedynkę;
  4. Najemnicy - czy są dostępni? - tutaj znajdziecie informacje na temat najemników znanych z D2 i D3;
  5. Magic Find - czy jest w grze? - opisaliśmy tutaj mechanikę znaną z poprzednich odsłon serii.
  6. Szybka podróż - jak korzystać? - przeczytajcie, jak działa szybka podróż pomiędzy punktami kontrolnymi w Diablo Immortal.
  7. Autonawigacja - jak działa? - gra oferuje możliwość wyznaczania celu, do którego bohater dojdzie sam. Dowiedzcie się jak działa.
  8. Czat - jak wyłączyć? - jeśli irytuje Was okienko czatu, możecie pozbyć się go całkowicie lub dostosować do Waszych potrzeb.
  9. Wersja na konsole - czy jest? - tu opisujemy dostępność gry na konsolach oraz urządzeniach przenośnych.
  10. Współczynnik bojowy - jak sprawdzać? - poza poziomem gracza, równie ważny - jeśli nie istotniejszy - jest jego Współczynnik bojowy.
  11. Elementy ozdobne - jak użyć? - dowiedzcie się, skąd pozyskać i jak używać elementów ozdobnych (skórek).
  12. Portal do miasta - jak otworzyć? - poznacie tu metody transportu portalami oraz jak otworzyć portal, który nie znika.
  13. Czat - jak blokować graczy? - możecie usunąć graczy z Waszego czatu, którzy wysyłają natrętne wiadomości lub zgłosić ich nieodpowiednie działania.
  14. Klan - jak dołączyć? - tu opisujemy, jak możecie dołączyć do klanu lub go założyć.
  15. Przedmioty - jak identyfikować? - każdy przedmiot legendarny wymaga identyfikacji - przeczytajcie, jak to zrobić.
  16. Zagadka z lustrami - jak rozwiązać? - w bibliotece znajdziecie zagadkę z lustrami, które odbijają promień. Dowiedzcie się, jak je ustawić.
  17. Pełen ekwipunek - gdzie są przedmioty? - co, jeśli w trakcie eksploracji lochów zabraknie Wam miejsce w ekwipunku lub zapomnicie o tej jednej pozostawionej na później skrzyni skarbów?
  18. Emblematy - do czego służą? - jeden z cenniejszych przedmiotów w Diablo Immortal pozwala Wam na odwiedzanie Szczelin i pozyskiwanie Run.
  19. Cross-play - czy jest? - dowiedzcie się, jak wygląda gra na dwóch różnych urządzeniach jednocześnie.
  20. Gobliny - czy są w grze? - małe stworzonka z workiem złota. Odpowiadamy, czy możecie je napotkać.
  21. Zagadka z 9 lampami - jak rozwiązać? - pierwsza z dwóch zagadek z bibliotece Zoltuna Kulla.

Diablo Immortal: Aktywności

Na tych stronach znajdziecie opis popularnych aktywności powtarzalnych w Diablo Immortal, które odblokujecie wraz z postępami fabuły i zwiększaniem poziomu gracza.

  1. Kodeks i Karnet Bojowy - Kodeks to miejsce, w którym zapisane zostają postępy Waszych aktywności. Możecie tu również odebrać nagrody Karnetu bojowego.
  2. Dzienna rutyna - na tej stronie przeczytacie, jakie zadania możecie realizować codziennie, by maksymalizować postępy i zarobki.
  3. Lochy - tu przeczytacie jakimi cechami odznaczają się Lochy w Diablo Immortal, które możecie odwiedzać samodzielnie bądź w 4 osobowej drużynie.
  4. Pradawna szczelina - jest to jedna z najważniejszych aktywności w grze pozwalająca na zdobywanie Run.
  5. Szczelina wyzwań - pokażcie, że potraficie zbudować postać i zagrać nią lepiej niż inni, by zdobyć nagrody za pozycje rankingowe.
  6. Zlecenia - system zleceń pozwala Wam szybko awansować postać i zdobyć trochę złota.
  7. Bestiariusz - uzupełnianie stron Bestiariusza to aktywność, którą będziecie wykonywać niemal przez całą grę. Macie jednak możliwość zdobycie Przedmiotów Legendarnych i sporo doświadczenia.
  8. Ukryte siedlisko - leża, które znajdziecie w świecie w losowych godzinach nie są łątwe do odnalezienia, ale wynagradzają trud sowicie w postaci wartościowego lootu i licznych Kryształów.

Diablo Immortal: Wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: System Android 5.0 lub nowszy,
  2. Procesor: Snapdragon 660 / Exynos 9611 i późniejsze,
  3. Karta graficzna: Adreno 512 / Mali-G62 MP3 i późniejsze,
  4. Pamięć RAM: 2 GB,
  5. Miejsce na dysku: około 4 GB.

Więcej informacji m.in na temat zalecanych wymagań na telefon (z systemami iOS i PC) oraz PC gry Diablo Immortal znajdziecie na stronie: Wymagania sprzętowe.

Diablo Immortal: Wersje językowe

Gra Diablo Immortal została przetłumaczona na aż kilkanaście różnych języków, w tym na język polski.

Więcej na ten temat przeczytacie na osobnej stronie poradnika: Wersje językowe.

Informacje o Diablo Immortal - poradnik do gry

Autorzy : Łukasz "Qwert" Telesiński, Patrick "Yxu" Homa

Ostatnia aktualizacja : 24 maja 2022