Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Alliance - poradnik do gry

Dark Alliance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dark Alliance: Eksploracja - zagrożenia, przejścia, znajdźki Dungeons & Dragons Dark Alliance porady, solucja

Ostatnia aktualizacja: 8 lipca 2021

Na tej stronie poradnika do gry Dungeons & Dragons Dark Alliance znajdziecie podstawowe informacje na temat eksploracji.

Lokacje w grze D&D Dark Alliance nie są bardzo rozbudowane, ale skrywają liczne ukryte przejścia i zakamarki, w których można znaleźć złoto, materiały, kapliczki i dodatkowe wyposażenie. Warto tutaj zaznaczyć fakt, że w grze nie ma mini mapy, która ułatwiłaby nawigację w trakcie rozgrywki.

Ukryte przejścia

W każdej lokacji gry D&D Dark Alliance ukryto wiele skrzyń, surowców, sakiewek ze złotem, a także przedmiotów fabularnych (Tomes, Tablets, Paintings) - Dark Alliance: Eksploracja - zagrożenia, przejścia, znajdźki - Dark Alliance - poradnik do gry

W każdej lokacji gry D&D Dark Alliance ukryto wiele skrzyń, surowców, sakiewek ze złotem, a także przedmiotów fabularnych (Tomes, Tablets, Paintings). W trakcie eksploracji warto dobrze się rozglądać za ukrytymi przejściami, aby mieć szansę na zdobycie dodatkowych przedmiotów.

Miejsca, w których można wspiąć się wyżej, dla ułatwienia oznaczono fragmentem czerwonego materiału. Elementy otoczenia, które można zniszczyć (drewniane barykady), aby odsłonić przejście, oznaczono czerwoną farbą.

Zagrożenia środowiskowe

Wszystkie lokacje, jakie odwiedzicie w trakcie rozgrywki w Dungeons & Dragons Dark Alliance skrywają dodatkowe przeszkody w postaci zagrożeń środowiskowych - Dark Alliance: Eksploracja - zagrożenia, przejścia, znajdźki - Dark Alliance - poradnik do gry

Wszystkie lokacje, jakie odwiedzicie w trakcie rozgrywki w Dungeons & Dragons Dark Alliance skrywają dodatkowe przeszkody w postaci zagrożeń środowiskowych. Gdy Wasza postać stanie na takim obszarze zacznie otrzymywać ciągłe obrażenia.

Więcej informacji na temat zagrożeń środowiskowych w grze D&D Dark Alliance, a także sposoby, jak sobie z nimi poradzić znajdziecie na stronie: Zagrożenia środowiskowe - jak zniwelować?.

Znajdźki (przedmioty fabularne)

W trakcie rozgrywki natkniecie się na różne znajdźki - kamienne płyty (Tablets), księgi (Tomes), płaskorzeźby (Reliefs) i malowidła (Paintings) - Dark Alliance: Eksploracja - zagrożenia, przejścia, znajdźki - Dark Alliance - poradnik do gry

W trakcie rozgrywki natkniecie się na różne znajdźki - kamienne płyty (Tablets), księgi (Tomes), płaskorzeźby (Reliefs) i malowidła (Paintings). Przedmioty tego typu rozwijają fabułę gry D&D Dark Alliance i umożliwiają Graczom poznanie historii Icewind Dale i Zapomnianych Krain.

Zbieranie przedmiotów fabularnym nie jest obowiązkowe i nie wiąże się z odblokowywaniem nowego wyposażenia.

Krótki odpoczynek

Po przejściu określonych etapów misji będziecie mogli skorzystać z obozowiska, aby zregenerować punkty życia i Staminę postaci oraz wszystkie posiadane przedmioty zużywalne lub w celu zwiększenia jakości znajdowanego lootu - Dark Alliance: Eksploracja - zagrożenia, przejścia, znajdźki - Dark Alliance - poradnik do gry

Po przejściu określonych etapów misji będziecie mogli skorzystać z obozowiska, aby zregenerować punkty życia i Staminę postaci oraz wszystkie posiadane przedmioty zużywalne lub w celu zwiększenia jakości znajdowanego lootu. Każdy krótki odpoczynek obniża poziom buffa do lootu o 1 punkt.

Kapliczki (Shrines)

W trakcie przechodzenia misji gry D&D Dark Alliance warto rozglądać się za charakterystycznymi kapliczkami, które przydzielą postaci dodatkowy punkty atrybutów - Dark Alliance: Eksploracja - zagrożenia, przejścia, znajdźki - Dark Alliance - poradnik do gry

W trakcie przechodzenia misji gry D&D Dark Alliance warto rozglądać się za charakterystycznymi kapliczkami, które przydzielą postaci dodatkowy punkty atrybutów. Kapliczka może być niekiedy otoczona polem siłowym i trzeba będzie rozwiązać prostą zagadkę, aby unieszkodliwić przeszkodę. Innym razem po użyciu kapliczki możecie zostać zaatakowani przez grupę przeciwników.

Z każdej kapliczki można skorzystać tylko raz. Podczas ponownego przechodzenia tego samego etapu nie będziecie mogli drugi raz wejść w interakcję z kapliczką.