Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hard Truck 18 Wheels of Steel - poradnik do gry

Hard Truck 18 Wheels of Steel - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdawanie ładunku | Zagadnienia | Hard Truck 18 Wheels of Steel poradnik Hard Truck 18 Wheels of Steel

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

e. Zdawanie ładunku.

Po odnalezieniu placu manewrowego odbiorcy następuje bodaj najtrudniejszy element gry: zaparkowanie naczepy w miejscu wskazywanym przez niebieską strzałkę. Szczęśliwie gra dopuszcza tu sporą dowolność i w praktyce, aby dostawa została przyjęta, naczepa musi zbliżyć się do strzałki z dowolnej strony, a ustawiona może być również paskudnie krzywo. Grunt, żeby znalazła się mniej więcej na przeznaczonym jej miejscu, a z pomocą przyjdzie tu niewątpliwie widok z kamery swobodnej (klawisz 7). Parkowania tyłem z naczepą nie da rady się nauczyć inaczej, niż drogą własnych ćwiczeń, ale z całą pewnością pamiętać należy, że:

 

1. Trzeba zapisać stan gry przed wjechaniem na plac manewrowy.

2. Ciągnik skręcony o 90 stopni względem naczepy nie ciągnie jej, lecz ją obraca.

3. Podczas cofania naczepa skręca w przeciwnym kierunku niż ciągnik.

4. Jadąc do tyłu i prostując ciągnik względem naczepy nie powoduje się jej skręcania.

Po ustawieniu ładunku możliwie blisko strzałki, należy go odczepić klawiszem D. Jeśli ładunek został dostarczony w terminie i niezbyt uszkodzony, wówczas rośnie reputacja gracza. Za uszkodzenia i przekroczenie terminu zostaje potrącone odszkodowanie od wypłaty, a jeżeli zleceniodawca wymagał dostarczenia w terminie lub żądał dostawy bez najmniejszych zadrapań, wówczas odszkodowanie równe jest wartości zlecenia. :-( Jeśli gracz wywiązał się z dostawy z dużym zapasem czasu, wówczas może liczyć na premię w wysokości tysiąca lub nawet dwóch tysięcy.

Przed przyjęciem kolejnego zlecenia należy wypocząć. Wprawdzie jazda po przekroczeniu limitu czasu pracy jest możliwa (przy dostatecznie rozjaśnionym monitorze i przez zamknięte powieki widać drogę), lecz jest niebezpieczna, a ponadto ewentualne złapanie przez policję wyciągnie z kieszeni znacznie większą karę. Odpoczynek na placu manewrowym podnosi limit czasu pracy o tyle godzin, ile gracz nań poświęcił. Odpoczynek w motelu jest dwukrotnie skuteczniejszy, lecz schodzi nań zawsze równe osiem godzin. Odpoczynek gdziekolwiek indziej (możliwy tylko w zatrzymanej ciężarówce), jest dwukrotnie mniej skuteczny i tym samym nieopłacalny. Nie można uzbierać większego limitu czasu niż 16 godzin.