Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dlaczego serwery gry Wolcen nie działają? Wolcen poradnik porady

Wielu graczy posiadających Wolcen Lords of Mayhem ma problemy z serwerami gry. Na tej stronie naszego poradnika opisaliśmy dlaczego tak się dzieje i co możesz zrobić, aby cieszyć się grą.

Gra online

Od premiery gry Wolcen Lords of Mayhem ma problem z serwerami - Dlaczego serwery gry Wolcen nie działają? - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Od premiery gry Wolcen Lords of Mayhem ma problem z serwerami. Pierwotnym problemem były znikające postacie i przedmioty z ekwipunku.

Z powodu powyżej podanych problemów twórcy zmuszeni byli wyłączyć serwery - Dlaczego serwery gry Wolcen nie działają? - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Z powodu powyżej podanych problemów twórcy zmuszeni byli wyłączyć serwery. W trakcie rozwiązywania problemu pojawiły się jednak kolejne.

Serwery zostały włączone po 30 godzinach od premiery.

Gra offline

Gra Wolcen Lords of Mayhem posiada również problemy z trybem offline - Dlaczego serwery gry Wolcen nie działają? - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Gra Wolcen Lords of Mayhem posiada również problemy z trybem offline. W tym przypadku powinno jednak wystarczyć zresetowanie gry, przy kolejnej próbie połączenia powinna uruchomić stworzony save.

Czy mogę grać postacią z offline na online?

Nie - Dlaczego serwery gry Wolcen nie działają? - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Nie. W Wolcen Lords of Mayhem nie możesz przenieś swojej postaci z trybu offline, do trybu online.

Jeśli rozpoczniesz singlową przygodę będziesz zmuszony ją kontynuować.