Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Klasy postaci w grze Wolcen Wolcen poradnik porady

Na samym początku Wolcen Lords of Mayhem musisz wybrać klasę swojego bohatera. Ma to wpływ na początkowy rozwój postaci oraz sposób walki.

Jakie klasy postaci są w grze?

W Wolcen Lords of Mayhem możesz wybrać jedną z trzech klas - Klasy postaci w grze Wolcen - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

W Wolcen Lords of Mayhem możesz wybrać jedną z trzech klas:

  1. wojownika;
  2. magika;
  3. łucznika.

Czy mogę zmienić klasę postaci?

Wybór postaci na samym początku ma wpływ jedynie na pierwszych kilka misji - Klasy postaci w grze Wolcen - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Wybór postaci na samym początku ma wpływ jedynie na pierwszych kilka misji. Potem swoją postać możesz rozwijać w dowolny sposób.

Na co wpływa wybór klasy?

Wybór postaci definiuje jedynie broń i umiejętności, których będziesz używać w pierwszej godzinie gry - Klasy postaci w grze Wolcen - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Wybór postaci definiuje jedynie broń i umiejętności, których będziesz używać w pierwszej godzinie gry.

W późniejszych etapach rozgrywki możesz dowolnie modyfikować swoją postać - Klasy postaci w grze Wolcen - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

W późniejszych etapach rozgrywki możesz dowolnie modyfikować swoją postać.

Dobrym pomysłem jest jednak rozwijanie postaci zgodnie z pierwotnie wybraną klasą - Klasy postaci w grze Wolcen - Wolcen Lords of Mayhem - poradnik do gry

Dobrym pomysłem jest jednak rozwijanie postaci zgodnie z pierwotnie wybraną klasą. W ten sposób Twój bohater będzie mistrzem w danej dziedzinie.