Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Life is Strange 2 - poradnik do gry

Life is Strange 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Dom nad rzeką | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 Life is Strange 2 poradnika, solucja

Ostatnia aktualizacja: 3 lipca 2019

Drugi epizod gry Life is Strange 2 rozpoczyna krótki filmik wprowadzający, po którym przejmujemy kontrolę nad bohaterem. Naszym pierwszym celem jest "Find targets for Daniel's power practise". W tym celu możemy poprosić brata o podniesienie pieska Mushroom'a puszek "Shooting range", skałę z drugiej strony rzeki lub skałę z naszej strony rzeki. Aby to zrobić, najeżdżamy kamerą na cel i, trzymając E, pokaże się nowa opcja - Ask to lift - zatwierdzamy LPM.

Podniesienie psa jest niemożliwe, można natomiast podnieść puszki i kamień po naszej stronie jeziora - Rozdział 1 - Dom nad rzeką | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 - Life is Strange 2 - poradnik do gry

Podniesienie psa jest niemożliwe, można natomiast podnieść puszki i kamień po naszej stronie jeziora. Po tym mamy bitwę na śnieżki, podczas której używając myszki, celujemy tuż obok brata, co jest pokazane na screenie.

Następnie idziemy wzdłuż rzeki do drewnianego podestu z Canteens, które przy pomocy brata napełniamy, czyli scrollujemy myszką na niebieski tekst i zatwierdzamy LPM - Rozdział 1 - Dom nad rzeką | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 - Life is Strange 2 - poradnik do gry

Następnie idziemy wzdłuż rzeki do drewnianego podestu z "Canteens", które przy pomocy brata napełniamy, czyli scrollujemy myszką na niebieski tekst i zatwierdzamy LPM. Potem idziemy w stronę domu na wzniesieniu, na prawo od podestu jest tylko mała polana ze starym kajakiem do obejrzenia. Przy drzewie za stołem ogrodowym jest patyk do podniesienia przez Daniela - "Wooden Stick".

Po wejściu do domu, bohaterowie rozmawiają ze sobą przez chwilę, następnie Sean musi przygotować obiad - Rozdział 1 - Dom nad rzeką | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 - Life is Strange 2 - poradnik do gry

Po wejściu do domu, bohaterowie rozmawiają ze sobą przez chwilę, następnie Sean musi przygotować obiad. Zaczynamy od rozpalenia ognia. Podchodzimy do kominka i wybieramy opcję "make fire". Teraz musimy znaleźć zapalniczkę - "Dad's lighter". W tym celu udajemy się do pokoju, gdzie jest Daniel, i z regału opisanego jako "Sean's stuff" zabieramy zapalniczkę.

Wracamy do Wood stove i ponownie wybieramy Make fire - Rozdział 1 - Dom nad rzeką | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 - Life is Strange 2 - poradnik do gry

Wracamy do "Wood stove" i ponownie wybieramy "Make fire". Teraz trzeba zacząć gotować, a więc udajemy się do łazienki, skąd bierzemy "Pan". Idziemy do szafki nad zlewem w głównym pomieszczeniu, wybieramy "Food". Teraz wybieramy "Prepare meal" z opcji do "Food". Po chwili obiad jest gotowy, a na liście zadań pojawia się "Have dinner with Daniel". Podchodzimy do naczynia na kominku i wybieramy "serve meal". Po scence przerywnikowej musimy znaleźć mapę, która znajduje się w rzeczach Daniela, siedzi na niej Mushrom. Podchodzimy z mapą do stolika i wykonujemy akcję "Place map". Po krótkiej rozmowie czeka nas gra w kości. PPM rzucamy kośćmi - "Throw Dice". W moim przypadku Sean przegrywa i dostaje rysunek Mushroom'a na plecaku. Następuje cutscenka, gdzie dane nam jest zobaczyć tytuł. Idziemy do pokoju brata, gdzie następuje cutscenka, po której mamy zadanie "Fill up the cantees for the road". W tym celu idziemy do łazienki, gdzie wchodzimy w interakcje z "Container", wybierając opcję "Refill canteens".

Następnie podchodzimy do plecaka stojącego na stoliku i wybieramy Add canteens - Rozdział 1 - Dom nad rzeką | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 - Life is Strange 2 - poradnik do gry

Następnie podchodzimy do plecaka stojącego na stoliku i wybieramy "Add canteens". Teraz trzeba zająć się odnalezieniem brata i psa. Trzymając "Q", klikamy LPM, aby zawołać Daniela. To jednak nic nie daje, dlatego podążamy śladami w śniegu. Przy starej studni znajdujemy plamę krwi.

To nie wróży nic dobrego... - Rozdział 1 - Dom nad rzeką | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 - Life is Strange 2 - poradnik do gry
To nie wróży nic dobrego...

Idziemy na lewo do powalonego drzewa. Klikamy "Look" na bandanę, następnie na "Crawl Under", by przecisnąć się pod konarem. Idziemy dalej śladami w śniegu. Następuje scenka, podczas której musimy dokonać wyboru: "Step Forward" lub "Don't Intervene". Ja, kierując się emocjami, wybrałem drugą opcję. Żadna z opcji nie przywraca psu życia, jednak wybierając drugą opcję chłopcy mogą chociaż pochować pieska...

1 - Rozdział 1 - Dom nad rzeką | Solucja Epizodu 2 gry Life is Strange 2 - Life is Strange 2 - poradnik do gry