Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 2 - poradnik do gry

Gothic 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy 10-17 | Rozdział pierwszy Gothic 2 poradnik, solucja, mody

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

10. Matteo i Gritta.

Misję zleca: Matteo [3] . 100 sztuk złota, które Gritta jest winna Matteo, można od niej wydobyć groźbą, lecz bardziej opłaca się za nią tę sumę zapłacić. Nie dość na wdzięczności Gritty, która przejawia się przede wszystkim pod postacią dodatkowych 50 XP, Thorben ujęty gestem gracza, zechce go nauczyć cennej umiejętności włamywania się. Aczkolwiek poprosi za naukę jeszcze 200 sztuk złota.

11. Łuk Bospera.

Misję zleca: Bosper [4] . Łuk można znaleźć w kanałach pod miastem [20] , do których można się dostać łapiąc Rengaru (quest 18). Znajduje się on w skrzyni, w pomieszczeniu za pierwszym zakrętem w lewo od wejścia. Do skrzyni trzeba się włamać. Ponadto w tej skrzyni można znaleźć srebra skradzione Coragonowi [9] , który również z odzyskania swojej własności się ucieszy i da z wdzięczności piwo z ostatniej beczki, jak mówi.

12. Futra dla Bospera.

Misję zleca: Bosper [4] . Można na to zadanie wziąć ze sobą Bartoka [10] , ale za swoją pomoc zażąda 50 sztuk złota. Wilki mogą być dowolne i niedługi spacer po lasach wystarczy, by znaleźć 6 sztuk. Jedynie wargów lepiej póki co nie ruszać...

13. Błogosławieństwo bogów.

Misję zleca: Thorben [5] . Wykonanie tego zadania stanowi warunek konieczny otrzymania poparcia ze strony Thorbena. Błogosławieństwo Adanosa można otrzymać od Vatrasa [8] , lecz trzeba mu powiedzieć i o smokach, i o Xardasie, i o ucieczce z kolonii karnej. Nie ma z tego powodu, żadnych późniejszych konsekwencji. Błogosławieństwo Innosa może dać Daron [12] , ale trzeba złożyć ofiarę na jego ręce. Wysokość ofiary zależy od stanu kiesy gracza, a minimalną stawką wydaje się być 10 sztuk złota. Po otrzymaniu obu błogosławieństw trzeba wrócić do Thorbena.

14. Wielkie wyzwanie.

Misję zleca: Thorben [6] . W kotlince za miastem (10) znajduje się jaskinia dwóch bandytów. Łatwo można ich pokonać, lecz nawet bez wdawania się z nimi w bójkę, da się z niej zabrać leżący tuż za wejściem lekki orkowy topór. On w zupełności wystarczy Haradowi za dowód pokonania orka.

15. Zioła dla Constantina.

Misję zleca: Constantino [7] . Zuris twierdzi, że Constantino chodzi po swoje zioła do kotlinki za murami (10) i jedynie królewski szczaw zbiera w kamiennych kręgach - takich jak jeden powyżej farmy Lobarta (5) . Jest jednak kłopot ze znalezieniem jeszcze zębatego ziela. Z całą pewnością można je jednak znaleźć na południe od farmy Omara, pod drzewem rosnącym niedaleko stóp schodów, które wiodą na farmę Bengara (24) . Dużo go również rośnie w kamiennym kręgu, który znajduje się nieopodal stóp schodów prowadzących w góry (37) - jest tam jednak dość niebezpiecznie.

16. Jak się dostać do klasztoru.

Misję zleca: np. Ulf [10] . Aby się dostać do klasztoru Innosa i zostać nowicjuszem należy przekazać na ręce odźwiernego Pedro 1000 sztuk złota oraz owcę. Owcę można kupić na farmie Onara (20) od pasterza Pepe za 100 sztuk złota. Owca ma na imię Betsy i będzie iść grzecznie za graczem oraz słuchać poleceń typu: zaczekaj tutaj i chodź ze mną. Jeśli się ją jednak zostawi na dłuższy czas samą, wówczas wróci do Pepe i trzeba będzie przyjść po nią jeszcze raz. Wejście do klasztoru oznacza zostanie nowicjuszem.

17. Względy Canthara.

Misję zleca: Canthar [12] . Misję te można dostać ot tak lub w wyniku wejścia do miasta za pomocą glejtu Canthara. W tym drugim przypadku nie można liczyć na to, że po wykonaniu zadania Canthar dorzuci w prezencie topór marynarski. Trefny list należy podrzucić Sarze przy okazji robienia zakupów u niej, a następnie zadenuncjować ją u Lorda Andre [13] . Lepiej jednak wydaje się zadenuncjować Canthara, gdyż taki obrót sprawy przyniesie o 100 punktów doświadczenia więcej, brak wyrzutów sumienia oraz wdzięczność Sary w postaci pirackiego kordelasa, który jest nieco lepszą bronią od topora marynarskiego. Inna rzecz, że gdy Canthar zostanie zwolniony z aresztu to i tak odzyska swoje miejsce na targowisku, a ponadto rozpowie kupcom, że gracz uciekł z kolonii karnej i nikt nie będzie chciał z nim handlować. Za naprawienie reputacji Canthar zażąda 500 sztuk złota.