Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 2 - poradnik do gry

Gothic 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

112-118 | Rozdział piąty i szósty Gothic 2 poradnik, solucja, mody

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

112. Zbroja pełzacza.

Misję zleca: Wilk (21) . Po przyniesieniu Wilkowi 10 pancerzy pełzacza, zrobi za darmo zbroję. Nic wielkiego w porównaniu z tym, czym gracz już powinien dysponować, ale za to ciekawie się prezentuje. Pełzacze występują gromadnie w wielu jaskiniach.

113. Bajer.

Misję zleca: Dar (20) . Nie będąc paladynem może być problem ze znalezieniem orkowego herszta, lecz z całą pewnością jednego takiego można spotkać na moście, nieopodal siedziby magicznego golema (31) . Odniesienie zdobytego na nim pierścienia orkowych przywódców, powinno Dara uradować. W akcie wdzięczności, można dostać od niego cenny amulet zręczności (+15).

114. Mikstura Neorasa ze smoczych jaj.

Misję zleca: Neoras (30) . Neorasowi należy przekazać smocze jajo, które można znaleźć w legowisku Finkregha {26} .

115. Potrzebuję okrętu.

Misję zleca: Pyrokar (30) . Aby zdobyć okręt wystarczy wywrzeć słowny nacisk na pilnujących go strażników i po robocie.

116. Powrót do wieży.

Misję zleca: Pyrokar (30) . Wykonanie tego zadania stanowi warunek konieczny i wystarczający do wydobycia Jorgena z klasztoru. Trzeba udać się do wieży Xardasa (1) i wytłuc wszystkie znajdujące się tam demony, łącznie z księciem demonów na samej górze. Zważywszy fakt, że demony nie są w stanie przecisnąć się przez wąskie przejścia, zabijanie ich bronią dystansową lub czarami jest trywialne.

117. Kto będzie dowodził moim okrętem.

Misję zleca: Torlof (20) . Alternatywnym kapitanem statku jawi się Torlof, lecz zadanie, które zleca, jest co najmniej kłopotliwe...

118. Nie można podróżować bez załogi.

Misję zleca: np. Milten (30) . Aby popłynąć do Dworu Irdorath, trzeba zebrać przynajmniej pięciu członków załogi - a można nawet więcej. Nadadzą się: Milten (30) , Diego [28] , Lee (20) , Gorn (20) , Lester (1) , Lares [21] i nieco podejrzany Mario [19] . Można również namawiać Jacka (11) , lecz nawet załatwienie opiekuna dla jego latarni, Briana [6] , nie przekona go do opuszczenia wyspy...