Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 2 - poradnik do gry

Gothic 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy 106-111 | Rozdział czwarty Gothic 2 poradnik, solucja, mody

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

106. Paskudna nora.

Misję zleca: Brutus {5} . Brutus przerwał pracę, bo się boi chrząszczy. Robaki w jego kuźni są cztery i trzeba je wszystkie zabić. Wzruszony Brutus nie poskąpi nagrody.

107. Hosh-Pak.

Misję zleca: Orik {5} . Szaman orków ma swoją siedzibę na skalnym klifie {8} i należy go po prostu zabić. Można jednak zaczekać z wykonaniem tej misji, do spotkania ze starym przyjacielem-orkiem Ur-Shakiem {12} .

108. Ur-shak.

Misję zleca: Ur-Shak {12} . Ur-Shak zdąża do Hosh-Paka {8} . Ur-Shak po dotarciu na miejsce przestanie być już przyjacielem i poleci graczowi odejść.

109. Dwa lodowe olbrzymy dla Sylvia.

Misję zleca: Sylvio {23} . Sylvio nie będzie chciał zapłacić umówionych pieniędzy za zabicie dwóch lodowych golemów, które pilnują wejścia do Lodowej Krainy {24} . Ponadto zaatakuje gracza, jeśli ten będzie tamtędy wracał po zabiciu lodowego smoka.

110. Muszę się stąd wydostać!

Misję zleca: Talbin {13} . Talbinowi trzeba oddać skórę topielca znalezioną przy Engromie {7} , a wówczas myśliwy ruszy w kierunku przełęczy. Warto mu towarzyszyć, żeby go co po drodze nie zjadło.

111. Pan smoków.

Misję zleca: Finkregh {26} . Ostatni smok przed walką zdradza, iż jego pan zamieszkuje w Dworze Irdorath. Pokonanie go, będzie stanowić treść szóstego dopiero rozdziału.