Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 2 - poradnik do gry

Gothic 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy 99-105 | Rozdział czwarty Gothic 2 poradnik, solucja, mody

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

99. Łowcy smoków.

Misję zleca: Kurgan lub Biff {2} . Zdaje się, że nic z tej misji nie wynika. Ot, stanowi ona miejsce do zapisywania informacji o spotykanych łowcach, o tym, czym handlują i jakie usługi mogą wyświadczyć.

100. Zguba w ciemności.

Misję zleca: Udar {6} . Ciało Sengratha leży przy orkowej palisadzie {13} . Wieść o jego śmierci trzeba przekazać Udarowi.

101. Kradzież.

Misję zleca: Keroloth {5} . Rzekomo skradziona sakiewka leży przy ławce obok kuźni. Po oddaniu jej właścicielowi nie warto rzucać własnych podejrzeń na najemników, bo skończy się to śmiercią Jana.

102. Amulet Angara.

Misję zleca: Angar {5} . Angara można ponownie spotkać przy krypcie {21} , w której zgubił swój amulet. Krypta broniona jest przez szkielet maga oraz trzy zwykłe szkielety. Amulet zaś, którego Angar szukał dodaje 10 punktów many. W krypcie dodatkowo można znaleźć Eliksir Ducha dający ten sam efekt.

103. Jan i kuźnia.

Misję zleca: Jan {5} . Aby Jan mógł podjąć pracę w zamkowej kuźni, trzeba za niego poręczyć u kapitana Garonda. Wtedy można przekazać kowalowi radosną wiadomość, a weźmie się dziarsko do pracy.

104. Miecz Ferosa.

Misję zleca: Feros {5} . Zgubiony miecz leży na skalnym klifie Hosh-Paka {8} .

105. Głód.

Misję zleca: Gerold {5} . Z Geroldem trzeba się spotkać w nocy, w domu magów. Ile by mu jedzenia nie dać, zawsze będzie mu mało, ale za każdą ilość da tyle samo złota i graczowi przybędzie tyle samo punktów doświadczenia.