Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 2 - poradnik do gry

Gothic 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział szósty - Dwór Irdorath | Rozdział piąty i szósty Gothic 2 poradnik, solucja, mody

Ostatnia aktualizacja: 9 sierpnia 2016

Rozdział szósty: Dwór Irdorath

Ostatni rozdział przygody rozgrywa się w oderwaniu od reszty świata - od jego rozpoczęcia gracz może liczyć przede wszystkim na już zdobyte umiejętności oraz zawczasu nabyte zaopatrzenie. Wprawdzie postaci, które popłyną z graczem na ostateczną rozgrywkę, będą w stanie nieco go wspomóc, ale ich pomoc może się okazać nie wystarczająca. Z drugiej strony... nabędą one umiejętności w stopniu, który był dla nich nieosiągalny. Lares będzie w stanie uczyć walki orężem jednoręcznym, zręczności i skradania się. Diego zręczności i strzelania z łuku, a ponadto można u niego będzie kupić strzały, bełty i wytrychy oraz podstawowy łuk, który będzie niezbędny do ukończenia gry. Milten okaże się potężnym magiem, zdolnym do uczenia zaklęć szóstego kręgu oraz podnoszenia zasobu many do pułapu 200 punktów, a także będzie sprzedawał gotowe misktury, zioła, składniki mikstur i elementy run. Gorn w razie potrzeby nauczy posługiwania się bronią dwuręczną.

Po drodze w głąb wyspy na drodze gracza staną przede wszystkim orkowie we wszystkich odmianach, szkielety, wojownicy cienia, zombie, jaszczuroludzie oraz dwa smoki. Spory kłopot dla wojownika, pestka dla maga. Gdzieś po drodze można znaleźć recepturę na miksturę ze smoczych jaj. Niech jej zdobycie stanowi ciągle wyzwanie, bo zapomniałem, gdzie lub u kogo ją znalazłem. :-) W każdym razie jej wypicie podnosi siłę o 15 punktów. Ponadto gracz będzie zmuszony rozwiązać parę prostych łamigłówek. Do rzeczy...

Z pierwszą z nich spotka się w okolicach komnaty orka-pułkownika. Przy zabitym pułkowniku znaleźć można klucz, otwierający drzwi do trzech cel więziennych. W lewej celi siedzi Pedro, którego warto nie zabijać w słusznym gniewie i odprowadzić na statek. Wówczas powie, że tajne przejście w komnacie pułkownika otwierają pochodnie na ścianach - należy przekręcić najpierw lewą, potem prawą.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie