Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zaliczenie Próby Jaguara i Pająka - Shadow of the Tomb Raider Shadow of the Tomb Raider poradnik, solucja

W tym rozdziale znajdziesz między innymi opis przejścia misji fabularnej "Droga do ukrytego miasta" gry Shadow of the Tomb Raider.

Na stronie jest opis zaliczenia Próby Jaguara (Trial of the Jaguar) oraz Próby Pająka (Trial of the Spider) w grze Shadow of the Tomb Raider. W Próbie Jaguara Lara musi przepłynąć przez zalaną część ruin, a w Próbie Pająka zaliczyć krótką wspinaczkę. Obie te próby nie są na szczęście ani długie ani trudne.

Próba Jaguara

Zacznij od zeskoczenia z urwanych schodów do wody - Zaliczenie Próby Jaguara i Pająka - Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Zacznij od zeskoczenia z urwanych schodów do wody. Zanurkuj i wpłyń do głównego tunelu. Lara musi w pewnym miejscu przecisnąć się przez bardzo wąski fragment. Warto się tu śpieszyć żeby nie zabrakło tlenu. Tuż po tym jak się przeciśniesz zostaniesz zaatakowany przez węgorza. Wciskaj szybko przycisk ataku w walce wręcz żeby zabić węgorza z użyciem noża. Po udanej akcji szybko dopłyń do nowej bańki powietrza.

Kontynuuj eksplorację zalanej części jaskini. Lara docelowo musi dotrzeć do wąskiego przesmyku między skałami. Przeciśnij się i wypłyń na powierzchnię.

Próba Pająka

1 - Zaliczenie Próby Jaguara i Pająka - Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry
W nowej części ruin do zaliczenia jest Próba Pająka - Zaliczenie Próby Jaguara i Pająka - Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

W nowej części ruin do zaliczenia jest Próba Pająka. Podejdź do ściany z wymalowaną na niej czerwoną postacią i doskocz do wyższej krawędzi żeby zacząć wspinaczkę. Musisz skorzystać ze ściany wspinaczkowej i dotrzeć na wyższy poziom. Przeciśnij się następnie przez wąski korytarz.

W miejscu z obrazka 1 wymagane jest skorzystanie po raz pierwszy z czekana z liną (bohaterka od razu nim dysponuje). Wykonaj skok z rozbiegu i w locie wciśnij przycisk użycia czekana. Złapiesz się w ten sposób fragmentu sufitu. Rozhuśtaj się na linie i doskocz do otworu zlokalizowanego nad czerwoną postacią (obrazek 2). Korytarz zaprowadzi Cię do zupełnie odrębnego obszaru gdzie zalicza się Próbę Orła.