Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

This is the Police 2 - poradnik do gry

This is the Police 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część pierwsza | Opis przejścia gry This is the Police 2 This is the Police 2 poradnik, solucja

W tym rozdziale znajdziesz informacje odnośnie opisu przejścia kampanii fabularnej w This Is The Police 2. W niektórych momentach będziesz zmuszony do podjęcia konkretnej decyzji, co oznacza że przebieg fabuły może się trochę różnić od tego przedstawionego w poradniku. Same wezwania są jednak stałe dla danego dnia, z tym że godzina ich pojawienia się może być różna. Z racji swojej długości całość zostanie podzielona na części.

21 Listopad

Jest to dzień wprowadzający. Nie wykonujesz w nim zbyt wiele czynności. W większości stanowi on przerywniki filmowe, wprowadzające cię w sytuację w Sharpwood. Jednocześnie stanowi on formę samouczka. Zapoznasz się w nim z zasadami prowadzenia misji taktycznych, rozwiązywania spraw oraz przyjmowania zgłoszeń.

Jeden z wyborów, które musisz podjąć w czasie pisania listu. - Część pierwsza | Opis przejścia gry This is the Police 2 - This is the Police 2 - poradnik do gry
Jeden z wyborów, które musisz podjąć w czasie pisania listu.

Tak naprawdę największą aktywnością tego dnia jest wybranie historii Jacka Boyda. W formie listu odpowiada on na pytania swoich dzieci. To ty podejmujesz decyzję co napisze. Odpowiedzi nie zmieniają sensu historii, ale kładą nacisk na inne aspekty danego fragmentu historii.

22 Listopad

Tego dnia masz do dyspozycji wszystkich swoich "startowych" podwładnych.

  1. Zakłócanie porządku - potrzebujesz do tego łącznie 485 punktów doświadczenia. Najpewniejszą formą pomyślnego zakończenia sprawy jest po prostu strzelenie do podejrzanego taserem. W przypadku, gdy wyślesz policjanta z przynajmniej jednym punktem inteligencji, to skuteczne będzie również zagadanie do podejrzanego.
  2. Próba rabunku - do tego wezwania potrzebujesz 340 punktów doświadczenia. Wyślij ludzi, z których przynajmniej jeden posiada punkt umiejętności przypisany do negocjacji lub szybkości. Dzięki temu będziesz mógł przekonać dziewczynę do poddania się lub złapać ją w czasie ucieczki.
  3. Podszywanie się pod funkcjonariusza - potrzebujesz do tego łącznie 700 punktów doświadczenia. Zabierz funkcjonariusza, który ma przynajmniej jeden posiada punkt umiejętności przypisany do negocjacji lub inteligencji. W ten sposób będziesz mógł aresztować podejrzanego. W przypadku, gdy jednak pierwsza próba nie zadziała musisz mieć w grupie interwencyjnej kogoś, kto ma rozwiniętą zdolność strzelania lub szybkości.

Po tych wezwaniach nastąpi koniec dnia. Zostaną przydzielone ci zawleczki, które będziesz mógł użyć do zakupu nowego sprzętu oraz zatrudnienia nowych pracowników. Na jego koniec będziesz musiał wybrać zmianę na następny dzień. Wybierz sześć osób o umiarkowanym doświadczeniu. Dwóch z nich powinno mieć ok. 300 punktów doświadczenia.

23 Listopad

Zmianę rozpoczniesz od informacji o nieobecnych pracownikach oraz prośbach o dzień wolny. Potem zostaniesz przeniesiony do listy pracowników na zmianie i do menu przypisywania ekwipunku.

  1. Obraza moralności publicznej - do tego wezwania potrzebujesz 560 punktów doświadczenia. Aby pomyślnie zakończyć sprawę, jeden z policjantów powinien mieć w chociaż minimalnym stopniu rozwiniętą zdolność krycia się lub siły. Jednak w przypadku gdyby się nie powiodło, potrzebujesz kogoś z rozwiniętą szybkością, by złapać staruszka. W ostateczności możesz porazić go teaserem, ale to spowoduje jego zgon.
  2. Strzelanina - fałszywy alarm
  3. Porwanie - do tego wezwania potrzebujesz 770 punktów doświadczenia. Będziesz potrzebował policjanta z zdolnością skradania się lub inteligencji. W razie niepowodzenia natomiast bardzo przydatni są funkcjonariusze z rozwiniętą zdolnością szybkości.
  4. Kod I: Kradzież - jest to śledztwo, w którym badasz kradzież magnetowidu. Przydziel do niego dowolnego funkcjonariusza. Pamiętaj jednak, że im większe będzie jego doświadczenie tym więcej dowodów znajdzie.
  5. Nielegalna sprzedaż - potrzebujesz do tego łącznie 470 punktów doświadczenia. Najlepiej będzie jeśli wyślesz kogoś z umiejętnościami negocjacji. Dzięki nim nakłonisz sprzedawcę do poddania się.

Dodatkowo w czasie tego dnia pracy dostaniesz komunikat o zwłokach znalezionych w zaspie. Musisz zdecydować czy twoi ludzie mają je przeszukać czy zostawić to patologowi. Zleć przeszukanie, ponieważ dzięki niemu zdobędziesz buty, które potem będziesz mógł "przehandlować" na zeznania przy misji taktycznej w rzeźni.

Po zakończeniu dnia, standardowo będziesz mógł wymienić zawleczki na uzbrojenie i pracowników. Do zmiany na kolejny dzień przypisz minimum 6 policjantów. Najlepiej najmocniejszych jakich tylko posiadasz.

24 Listopad

Przed rozpoczęciem gry będziesz musiał przypisać policjantów do śledztwa. Muszą mieć oni odpowiedni wskaźnik inteligencji, by odkryć kolejne poszlaki. Zależnie od ilości policjantów na zmianie, przypisz do śledztwa taką ilość, by do dyspozycji nadal zostało ci 6 policjantów.

  1. Próba rabunku - potrzebujesz do tego łącznie 405 punktów doświadczenia. Najlepszą opcją jest wysłanie policjanta z umiejętnościami skradania się, tak by mógł podkraść się do podejrzanego. W razie niepowodzenia będziesz potrzebował również kogoś z rozwiniętymi zdolnościami szybkości lub negocjacji. W ostateczności możesz też staranować podejrzanego.
  2. Kod I: Kradzież - jest to śledztwo, w sprawie kradzieży dokumentów z budynku sądu. Przydziel do niego dowolnego funkcjonariusza.
  3. Potrącenie i ucieczka - do tego wezwania potrzebujesz 880 punktów doświadczenia. Do tego wezwania przydziel policjantów z zdolnością skradania.
  4. Napad - potrzebujesz do tego łącznie 630 punktów doświadczenia. Potrzebujesz do tego policjanta ze zdolnościami negocjacji. Ewentualnie możesz także wykorzystać grant ogłuszający.
  5. Obraza moralności publicznej - do tego wezwania potrzebujesz 340 punktów doświadczenia. Nie potrzebujesz do tego nikogo specjalnego. Wystarczy, że dasz mu dokończyć.

Na koniec dnia dobierz sobie silnych i przede wszystkim lojalnych podwładnych. Będziesz musiał bowiem nie tylko poradzić sobie z wezwaniami. Czeka cię bowiem również misja taktyczna.

25 Listopad

Po raz kolejny będziesz musiał przypisać policjantów do sprawy. Tym razem kradzieży dokumentów. Jeśli nie udało ci się odkryć wszystkich dowodów, w sprawie śledztwa z magnetofonem, to także do niego będziesz mógł przypisać policjantów.

  1. Niszczenie własności - do tego wezwania potrzebujesz 350 punktów doświadczenia. Będziesz potrzebował policjanta ze zdolnościami negocjacji lub inteligencji.
  2. Przemoc wobec dzieci - potrzebujesz do tego łącznie 840 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się.
  3. Kradzież samochodu - potrzebujesz do tego łącznie 590 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością strzelania.
  4. Misja taktyczna: Rabunek

Po raz kolejny będziesz musiał dobrać silnych i dobrze rozwiniętych funkcjonariuszy, ponieważ następnego dnia ponownie będziesz miał do czynienia z misją taktyczną.

26 Listopad

Dzień zaczniesz od złożenia zeznań w imieniu sekretarki Jacka Boyda.

  1. Napaść - potrzebujesz do tego łącznie 895 punktów doświadczenia. Najbezpieczniej będzie jeśli zaatakujesz napastniczkę pałką.
  2. Molestowanie - do tego wezwania potrzebujesz 495 punktów doświadczenia. Będziesz potrzebował policjanta z rozwiniętą zdolnością negocjacji. Możesz wykorzystać także taser.
  3. Napaść - do tego wezwania potrzebujesz 645 punktów doświadczenia. Nie obejdzie się bez użycia siły. Będziesz musiał potraktować podejrzanego taseram.
  4. Obraza moralności publicznej - do tego wezwania potrzebujesz 730 punktów doświadczenia. Do tego wezwania przydziel policjantów z zdolnością krycia się.
  5. Misja taktyczna: zagrożenie bombowe

27 Listopad

Jeśli nie zamknąłeś śledztw, to kolejny raz będziesz mógł przypisać do nich policjantów.

  1. Ernst Einhorn - możesz wysłać dowolnego lojalnego funkcjonariusza. Za pomyśle rozwiązanie sprawy otrzymasz pieniądze.
  2. Przetrzymywanie zakładników - potrzebujesz do tego łącznie 990 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy wymaga policjanta z rozwiniętymi zdolnościami krycia się lub negocjacji
  3. Nielegalne zgromadzenie - do tego wezwania potrzebujesz 1025 punktów doświadczenia. Będziesz potrzebował policjanta z rozwiniętą zdolnością negocjacji. Ewentualnie możesz rozproszyć tłum, strzelając w powietrze
  4. Gwałt - do tego wezwania potrzebujesz 835 punktów doświadczenia. Będziesz potrzebował policjanta z rozwiniętą zdolnością negocjacji. Możesz wykorzystać także taser.
  5. Wymuszenie - potrzebujesz do tego łącznie 420 punktów doświadczenia. Będziesz potrzebował policjanta z rozwiniętą siłą. Możesz także wykorzystać pałkę.
  6. Ucieczka z miejsca wypadku - do tego wezwania potrzebujesz 800 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji.
  7. Usiłowanie morderstwa - potrzebujesz do tego łącznie 980 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy wymaga policjanta z rozwiniętymi zdolnościami krycia się lub negocjacji. Dodatkowo, aby uratować cywila musisz mieć szybkiego policjanta, który zdąży okrążyć budynek i wyciągnąć ofiarę z budynku.

28 Listopad

Jeśli nie zamknąłeś śledztw, to kolejny raz będziesz mógł przypisać do nich policjantów.

  1. Molestowanie - potrzebujesz do tego łącznie 505 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji.
  2. Danny Snorranson - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. W magazynie znajdziesz magnetofon i kilka innych przydatnych przedmiotów.
  3. Barbara Kimble - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. Otrzymasz za to pieniądze.
  4. Nielegalne zgromadzenie - do tego wezwania potrzebujesz 960 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji.
  5. Przemoc wobec dzieci - potrzebujesz do tego łącznie 345 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji. Możesz także potraktować kobietę pałką.
  6. Zakłócanie spokoju - do tego wezwania potrzebujesz 590 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy wymaga policjanta z rozwiniętymi zdolnościami krycia się oraz negocjacji.
  7. Obraza moralności publicznej - do tego wezwania potrzebujesz 870 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się. Ewentualnie możesz także wykorzystać gaz pieprzowy.

29 Listopad

Jest to pierwszy dzień, w którym musisz mieć pieniądze dla Frye'a. Będzie to kwota 20000$. Z racji otrzymanych funduszy nie będzie problemu z opłaceniem tego tygodnia.

  1. Naruszenie prywatności - potrzebujesz do tego łącznie 715 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać zastosowania granatu ogłuszającego.
  2. Zabójstwo - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1280 punktów. Niestety w tym przypadku będziesz zmuszony do zastrzelenia podejrzanej.
  3. Napad - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 730 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się.
  4. Zniszczenie mienia - potrzebujesz do tego łącznie 715 punktów doświadczenia. Najlepszym rozwiązaniem jest strzał w powietrze. Dzięki temu będziesz mógł podkraść się do kobiety. Pod żadnym pozorem natomiast nie próbuj ciasta. Zawiera ono orzechy, które mogą uśmiercić funkcjonariusza.
  5. Grożenie samobójstwem - do tego wezwania potrzebujesz 1060 punktów doświadczenia. Weź młotek sędziowski i ogłoś, że podejrzany jest niewinny. Podda się bez walki.
  6. Napad z bronią w ręku - do tego wezwania potrzebujesz 1800 punktów doświadczenia. Będzie to wymagać posiadania policjanta ze zdolnościami negocjacji.
  7. Prostytucja - potrzebujesz do tego łącznie 485 punktów doświadczenia. Pomyśle zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnościami krycia się.
  8. Napad z bronią w ręku - do tego wezwania potrzebujesz 1010 punktów doświadczenia. Będziesz musiał obezwładnić sprawcę taserem lub go zastrzelić.
  9. Albert Sigvaldason - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. Odblokujesz saunę, w której za opłatą możesz podnosić wskaźnik energii twoich pracowników.
  10. Napad z bronią w ręku (Niebezpieczne narzędzie) - do tego wezwania potrzebujesz 1090 punktów doświadczenia. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością krycia się.
  11. Zażywnie narkotyków - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 755 punktów. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się. Ewentualnie możesz także wykorzystać granat ogłuszający.
  12. Kradzież - do tego wezwania potrzebujesz 495 punktów doświadczenia. Przesłuchaj dziewczynkę i udaj się do jej pokoju. Od razu aresztuj zielonego krasnala.

Dodatkowo na koniec dnia zostaniesz poproszony o rozegranie partii w oczko. Jeśli się zgodzisz się zyskasz możliwość zwerbowania kreta na posterunku. Jeśli się zgodzisz, będziesz go musiał co tydzień opłacać, w innym wypadku poinformuje on całą komendę o waszym układzie.

30 Listopad

Na początku dnia zostaniesz poinformowany o tym, że jeśli przez trzy dni z rzędu będziesz mieć ujemny bilans zawleczek to Lilly powiadomi FBI. Od tej pory więc wyjątkowo uważać na wszystkie potencjalne błędy.

  1. Laurie Von Wiedberg - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. Wyjątek stanowią policjancie z rozwiniętymi zdolnościami negocjacji. Jeśli ich wyślesz, odejdą z policji. Za wykonanie misji otrzymasz dostęp do sklepu.
  2. Grożenie samobójstwem - do tego wezwania potrzebujesz 590 punktów doświadczenia. Do pomyślnego zakończenia sprawy będziesz potrzebować policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  3. Hammond Trent - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. W zamian za wykonanie zadania otrzymasz pieniądze oraz możliwość przekupywania sędziego, by skazywał niewinnych podejrzanych w śledztwach,
  4. Podejrzane zachowanie - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 510 punktów. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się lub siły.
  5. Przemoc wobec dzieci - do tego wezwania potrzebujesz 610 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy wymaga policjanta z rozwiniętymi zdolnościami.

1 Grudzień

  1. Rafa Ganim - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. Za wykonanie misji otrzymasz dostęp do sklepu
  2. Prowadzenie nielegalnej działalności gospodarczej - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 755 punktów. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  3. Zakłócanie porządku - do tego wezwania potrzebujesz 270 punktów doświadczenia. Do pomyślnego zakończenia sprawy będziesz potrzebować policjanta z rozwiniętą inteligencją.
  4. Przemoc wobec dzieci - potrzebujesz do tego łącznie 715 punktów doświadczenia. Do pomyślnego zakończenia sprawy będziesz potrzebować policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się lub siły.
  5. Przemoc domowa - do tego wezwania potrzebujesz 1250 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się. Możesz także wykorzystać snajpera.
  6. Kradzież samochodu - do tego wezwania potrzebujesz 1220 punktów doświadczenia. Do pomyślnego zakończenia sprawy będziesz potrzebować policjanta z rozwiniętą zdolnością szybkości lub strzelania.
  7. Zakłócanie spokoju - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1300 punktów. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością strzelania. Możesz także wykorzystać snajpera.
  8. Misja taktyczna: Usiłowanie morderstwa
  9. Zniszczenie mienia - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 670 punktów. Do pomyślnego zakończenia sprawy będziesz potrzebować policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się lub strzelania.
  10. Bójka - potrzebujesz do tego łącznie 545 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością negocjacji.
  11. Keith Collins - Wyślij dowolnego lojalnego policjanta. Dodatkowo będziesz potrzebował kokainy, kawy i papryki

2 Grudzień

  1. Bójka - potrzebujesz do tego łącznie 545 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności siły lub negocjacji
  2. Śledztwo: Zabójstwo
  3. Napaść - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 610 punktów. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą siłą.
  4. Davis Trix - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. Będzie on musiał posiadać aparat podsłuchowy
  5. Bójka - potrzebujesz do tego łącznie 1050 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą szybkością.
  6. Przemoc wobec zwierząt - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 700 punktów. Do pomyślnego zakończenia sprawy będziesz potrzebować policjanta z rozwiniętą siłą.
  7. Nieumyślne narażenie życia - do tego wezwania potrzebujesz 1790 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności krycia się
  8. Avanes Kanayan - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. Znajdziesz złoto.
  9. Misja taktyczna: Winter Nights

3 Grudzień

Tego dnia na komendzie pojawi się Carter. Przez kolejny tydzień będziesz z nim rywalizować o ilość zgromadzonych zawleczek. Jeśli w przeciągu tygodnia zgromadzi on więcej zawleczek, to przegrasz. Carter będzie z dnia na dzień gromadził coraz więcej zawleczek. Przewagę daje ci jednak misja Winter Nights, która zagwarantuje ci sporą dawkę zawleczek.

  1. Molestowanie - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 525 punktów. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności szybkości
  2. Przemoc wobec dzieci - potrzebujesz do tego łącznie 895 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  3. Zniszczenie mienia - do tego wezwania potrzebujesz 675 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  4. Gary Durst - wyślij dowolnego lojalnego i silnego policjanta. Odblokuje treningi siłowe
  5. Zakłócanie spokoju - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1300 punktów. Pomyślne rozwiązanie sprawy będzie wymagać policjanta ze zdolnością negocjacji.
  6. Tarek Palm - wyślij dwóch lojalnych i silnych policjantów.
  7. Porwanie - do tego wezwania potrzebujesz 1600 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności krycia się

4 Grudzień

  1. Usiłowanie morderstwa - do tego wezwania potrzebujesz 805 punktów doświadczenia. Wyślij policjanta uzbrojonego w pałkę.
  2. Helmuth Martinek - wyślij lojalnego policjanta z sześcioma grantami ogłuszającymi. Odblokowuje treningi strzeleckie.
  3. Zabójstwo - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1280 punktów. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności siły lub strzelania
  4. Usiłowanie morderstwa - potrzebujesz do tego łącznie 1155 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się. Możesz także wykorzystać taser.
  5. Przemoc wobec dzieci - do tego wezwania potrzebujesz 1715 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się lub siły.
  6. Przemoc domowa - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1425 punktów. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  7. Napaść - potrzebujesz do tego łącznie 1320 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się.

5 Grudzień

Na początku dnia zostaniesz powiadomiony o odejściu kucharki. Od tego momentu przez najbliższe dni będziesz musiał sam dobierać posiłki na podstawie predyspozycji twoich podwładnych. Do dyspozycji masz określone przez komendę fundusze, które możesz zwiększyć pokrywając koszty posiłku z własnej kieszeni.

Menu wyboru posiłku - Część pierwsza | Opis przejścia gry This is the Police 2 - This is the Police 2 - poradnik do gry
Menu wyboru posiłku
  1. Napad z bronią w ręku - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 705 punktów. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się lub siły.
  2. Molestowanie - potrzebujesz do tego łącznie 1070 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  3. Usiłowanie morderstwa - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 1410 punktów. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą szybkością lub strzelaniem.

6 Grudzień

  1. Próba kradzieży samochodu - potrzebujesz do tego łącznie 1735 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności krycia się
  2. Zniszczenie mienia - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2200 punktów. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  3. Napad z bronią w ręku - do tego wezwania potrzebujesz 805 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności krycia się
  4. Jan Stefanov - wyślij dowolnego lojalnego policjanta. Otrzymasz trzy sztabki złota.
  5. Wypadek drogowy z udziałem pojazdu - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 600 punktów. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą siłą
  6. Bójka - potrzebujesz do tego łącznie 1640 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością siły.
  7. Usiłowanie morderstwa - do tego wezwania potrzebujesz 2600 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  8. Zagrożenie bombą - potrzebujesz do tego łącznie 3120 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością szybkości i negocjacji.
  9. Przewóz narkotyków - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2045 punktów. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością strzelania
  10. Nieumyślne narażenie życia - do tego wezwania potrzebujesz 2800 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności krycia się

7 Grudzień

  1. Napad z bronią w ręku - potrzebujesz do tego łącznie 2160 punktów doświadczenia. Pomyślne zakończenie sprawy będzie wymagać policjanta z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  2. Usiłowanie morderstwa - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2600 punktów. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością krycia się.
  3. Usiłowanie morderstwa - do tego wezwania potrzebujesz 3030 punktów doświadczenia.??Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności negocjacji
  4. Przewóz narkotyków - minimalne wymagane doświadczenie wynosi 2045 punktów. W tym wezwaniu potrzebujesz policjanta o rozwiniętych zdolnościach strzelania lub siły. Możesz też wykorzystać snajpera.
  5. Wymuszenie - do tego wezwania potrzebujesz 950 punktów doświadczenia. Najlepszym wyborem będzie policjant z rozwiniętą zdolnością strzelania lub negocjacji.
  6. Strzelanina - potrzebujesz do tego łącznie 2320 punktów doświadczenia. Najlepiej przypisać policjanta o rozwiniętej zdolności siły lub strzelania.