Conan Exiles - poradnik do gry

Conan Exiles - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

10 pierwszych kroków w Conan Exiles Conan Exiles poradnik, solucja

Staraj się przebywać w bliskim otoczeniu wody - 10 pierwszych kroków w Conan Exiles - Conan Exiles - poradnik do gry
Staraj się przebywać w bliskim otoczeniu wody

W tym rozdziale poradnika do gry Conan Exiles znajdziesz informacje, które pomogą ci wejść do świata gry i stworzyć postać, którą podbijesz uniwersum Conana Barbarzyńcy.

Tworzenie postaci

Pierwszą rzeczą, jaką musisz zrobić w grze jest stworzenie postaci. Do wyboru masz ogromną ilość cech, którymi możesz obdarzyć swojego bohatera. Poza wyglądem zewnętrznym do wyboru jest także wyznanie oraz pochodzenie naszego wojownika.

Słuchaj dobrych rad

Wykonuj zadania z podpowiedzi - bardzo ważnym elementem jest to, aby od samego początku gry wykonywać zadania, które dostępne są w menu "podróży". Jest to swego rodzaju samouczek, ponieważ gra prowadzi nas w tym miejscu trochę za rękę. Zadania, jakie są do wykonania to m.in. "wespnij się na skałę", "zabij przeciwnika" itp. Dzięki wypełnianiu zadań wzrasta poziom naszej postaci i otrzymujemy punkty rozwoju.

Zbieraj surowce

Na początku gry zbieraj ogólnie dostępne surowce takie jak porozrzucane kamienie, gałęzie czy włókna roślinne. Nie potrzebujesz do tego żadnych narzędzi a surowce będą potrzebne do ich wytworzenia.

Buszuj po krzakach

- Przeszukuj kępy trawy i gęste rośliny, ponieważ poza włóknami roślinnymi znajdziesz tam robaki, które są świetnym pożywieniem na początkowych etapach gry.

Rozwijaj postać

Po osiągnięciu odpowiednich poziomów postaci, inwestuj punkty wiedzy z przydatne umiejętności. Na początek warto wydać punkty w sekcjach "znawca przetrwania", "narzędzia kamienne" oraz "prymitywny kucharz". W pierwszej z nich nauczysz się tworzenia bukłaków na wodę, w drugiej stworzysz narzędzia do zbierania surowców (mogą służyć, jako broń), natomiast w trzeciej sekcji dowiesz się jak rozpalić ognisko, dzięki czemu możesz zacząć gotować.

Zwracaj uwagę na poziom wody

Zwracaj uwagę na poziom wody i pokarmu - dwa parametry, o których pod żadnym pozorem nie możesz zapominać. W przypadku, kiedy poziom jednego z nich spadnie do zera, postać umiera z głodu lub pragnienia. Przez cały czas kontroluj te parametry.

Jak sobie pościelisz...

Często rozstawiaj posłanie - w przypadku zgonu, twoja postać odrodzi się w miejscu, w którym jako ostatnie zostało pozostawione posłanie bądź łóżko. Na początkowych etapach gry, rozkładaj proste posłania w miarę często, aby uniknąć sytuacji, że przejściu sporego dystansu odradzasz się na pustyni.

Eksploruj bliskie otoczenie wody

Dzięki temu unikniesz śmierci z pragnienia. O ile w późniejszych etapach gry masz bukłaki, czy też możesz wybudować studnię, tyle na początku nie oddalaj się zbyt od źródła wody. Znajdziesz tam także pożywienie.

Odżywiaj się często

Dzięki pożywieni nie tylko nie umrzesz z głodu, ale także będziesz się regenerować. Po otrzymaniu ciosów nie następuje automatyczna regeneracja, aby zwiększyć punkty życia, musisz jeść.

Nie atakuj wszystkiego, co żyje

Ważne jest, aby mierzyć siły na zamiary. W sytuacji, kiedy poziom życia jest dość niski a nie masz przy sobie nic do jedzenia, nie atakuj obozów czy większych zwierząt. Lepiej je ominąć niż paść dość szybko ich ofiarą.