Conan Exiles - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Conan Exiles - poradnik do gry

Conan Exiles - poradnik do gry

Poradnik sumiennego barbarzyńcy. Poradnik do gry Conan Exiles to kompendium wiedzy i porad, umożliwiających skuteczną i sukcesywną rozgrywkę. Dzięki niemu dowiesz się, na co zwrócić uwagę na początku gry, gdzie szukać surowców, przerabiać je na przedmioty oraz jak walczyć i zwyciężać.

W poradniku do gry Conan Exiles znajdziesz garść porad dotyczących przetrwania w mało gościnnym uniwersum Conana Barbarzyńcy. Przewodnik otwierają rozdziały zatytułowane "10 pierwszych kroków" oraz "jak zacząć", z którego dowiesz się na co zwrócić uwagę na początkowych etapach gry, gdzie znaleźć odpowiednie surowce, w jaki sposób je wydobywać oraz jakie przedmioty stworzyć na samym początku gry.

W części "porady na start" znajdziesz także informacje dotyczące podstawowych elementów, którymi są między innymi gotowanie, budowa, tworzenie przedmiotów czy też zbieranie surowców. Osobny rozdział jest poświęcony potrzebom naszego bohatera, czyli jedzenie i picie, które są jedną z podstawowych rzeczy w grze, o której musimy przez cały czas pamiętać.

W dalszej części poradnika znajdziesz porady dotyczące walki oraz bardziej zaawansowanych kwestii związanych z budownictwem oraz rzemiosłem. Jest tu także opis zadań z "podróży" oraz poradnik "łowcy trofeów", czyli opis wszystkich pucharków dostępnym na konsoli PlaySation 4 wraz z opisem jak zdobyć dane osiągnięcie.

Ostatnim elementem poradnika jest mapa, na której oznaczone są miejsca występowania większych przeciwników, surowców oraz ciekawostek, dzięki czemu nie zgubisz się w dość dużym świecie Conana.

Damian Kubik (www.gry-online.pl)

Informacje o Conan Exiles - poradnik do gry

Autor : Damian damianxozzy Kubik

Ostatnia aktualizacja : 23 maja 2018

Poradnik zawiera : strony: 12, ilustracje: 25 .

Popularne strony w Conan Exiles - poradnik do gry

Conan Exiles - screen - 2020-05-08 - 415677Conan Exiles - screen - 2020-05-08 - 415676Conan Exiles - screen - 2020-05-08 - 415675Conan Exiles - screen - 2020-05-08 - 415674Conan Exiles - screen - 2020-05-08 - 415673Conan Exiles - screen - 2020-05-08 - 415672Conan Exiles - screen - 2020-05-08 - 415671Conan Exiles - screen - 2020-05-08 - 415670Conan Exiles - screen - 2019-10-08 - 405373