Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 3 - poradnik do gry

SpellForce 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Spellforce 3: Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei
Spellforce 3: Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei
Powiększ mapę

Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja solucja, poradnik Spellforce 3

Ostatnia aktualizacja: 18 grudnia 2017

W kolejnej misji udajesz się do Farlornowej Nadzei, tutaj twoim celem będzie odnalezienie krasnoluda Isgrimma.

Znajdź swój kontakt

Na początek musisz udać się do wioski i odnaleźć Clarę Farlorn - ona powinna ci powiedzieć gdzie znajduje się twój kontakt. Idą do wioski skieruj się najpierw na południe, znajdziesz tam ukryty w lesie obóz goblinów. Pokonanie ich od razu zaoszczędzi ci potem wracania się tutaj.

Następnie udaj się do wioski, Clarę znajdziesz na szczycie wzgórza. Dowiesz się od niej, że krasnolud został porwany przez orków nękających wioskę. Musisz więc przejąć kontrolę nad lokalną milicją by pokonać orków. Udaj się do Marta, którego znajdziesz w obozie na wschodzie. Nim jednak z nim porozmawiasz będziesz musiał pokonać grupę orków, którzy właśnie zaatakowali wioskę. Pokonanie ich nie powinno sprawić problemów. Potem możesz porozmawiać z Martem.

Zanim przejmiesz kontrolę nad garnizonem, będziesz musiał dowieść swej wartości wybijając dwa małe obozy orków i goblinów. Obóz goblinów już zniszczyłeś, więc pozostaje ci tylko obóz orków, który znajdziesz na wschód od obozu Marta. Po pokonaniu przeciwników wróć do niego. Po rozmowie z nim przyjdzie do ciebie znów Clara.

Kiedy skończysz z nią rozmawiać otrzymasz do dyspozycji siły milicji, a także tutejszy obóz. Nim wyruszysz do walki musisz się przygotować. Obsadź znajdujący się w obozie tartak, a także zbuduj chatę myśliwską. Udaj się też do obozu orków, który zniszczyłeś i zajmij tamtejszy sektor. Znajdują się tam złoża kamienia, który przyda się do wzmocnienia obrony wioski. Kamieniołomu nie musisz budować - będzie już tam wniesiony. Przyczółek rozwiń na drugi poziom i zbuduj dwie strażnice - drugą z nich obsadź dwójką tragarzy zwolnioną z głównego budynku w sektorze.

Walka o Nadzieję

Siły orków będą potężnięsze od twoich jednak zajmując po kolei ich sektory powinieneś wygrać bez większej trudności. - Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja - SpellForce 3 - poradnik do gry
Siły orków będą potężnięsze od twoich jednak zajmując po kolei ich sektory powinieneś wygrać bez większej trudności.

Jak już zabezpieczysz swój teren zwerbuj parę dodatkowych jednostek i wyrusz na wroga. Najlepiej to zrobić po jednym z jego ataków. Atakowanie głównego obozu w chwili obecnej jest bezsensowne - twoi ludzie nie dadzą sobie rady. Zamiast tego zajmij mniejszy obóz wroga znajdujący się trochę na zachód od głównych pozycji. Po zajęciu go od razu zbuduj strażnice - wróg będzie przypuszczał na ciebie ataki. Dodatkowo zauważ, że w tym obozie znajduje się menhir - podobnie jak w twoim startowym sektorze. Możesz go wykorzystać do teleportowania jednostek z głównego obozu na front. Wystarczy byś zaznaczył menhir i wybrał opcję znajdującą się w prawym dolnym rogu i utworzył węzeł teleportacyjny, a następnie kazał wejść jednostkom w portal w głównym obozie.

Po uzupełnieniu sił zajmij kolejny mniejszy obóz na północny-wschód od twoich pozycji. Tutaj już musisz się liczyć z częstymi atakami ze strony orków ponieważ będzie to tuż przy ich głównych pozycjach. Podczas zdobywania sektora musisz pierwszej kolejności zniszczyć ich więżę - w innym przypadku będzie ona ostrzeliwać twoje jednostki. Po zajęciu go, podobnie jak w przypadku poprzedniego sektora, wznieś w nim kilka strażnic. Nie zapomnij też o rozbudowie przyczółka.

Twoim ostatnim celem przed atakiem na główną bazę wroga będzie obóz znajdujący się dalej na północnym-wschodzie. Będzie on również ufortyfikowany. Zajmij go i rozbuduj i wnieś budynki obronne. Uważaj, na północ od niego znajdują się spore siły orków. Dodatkowo, jeśli brakowałoby by ci żywności, to znajdziesz ją w tym sektorze. Możesz teraz już wyruszać na główny sektor wroga, jednak możesz też zająć jeszcze jeden sektor, znajdujący się najdalej na północy.

Szturm na główny obóz będzie ciężki z uwagi na dowódcę orków (oznaczonego jako cel misji). Będzie on bardzo wytrzymały i będzie zadawał duże obrażenia. Najlepiej podczas walki z nim wyciągnij go na wąską ścieżkę prowadzącą do obozu. Dodatkowo ataków go głównie żołnierzami, a bohaterów trzymaj z tyłu i wspomagaj swoje siły ich umiejętnościami. Po śmierci dowódcy obóz zostanie zniszczony, a w jego zgliszczach znajdziesz Isgrimma. Porozmawiaj z nim - dołączy on do twojej drużyny. Następnie musisz wrócić do Clary, możesz to zrobić przez menhir znajdujący się w obozie.

Po rozmowie z nią udaj się na północ, gdzie znajduje się wejście do Mulandiru.

Cierń w oku - Zadanie poboczne

Zabicie trolli będzie niełatwym zadaniem. - Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja - SpellForce 3 - poradnik do gry
Zabicie trolli będzie niełatwym zadaniem.

Jeśli pójdziesz ścieżką na północ od miejsca w którym zacząłeś rozgrywkę na tej mapie, to natrafisz na Pustelnika. Ten poprosi cię byś odnalazł i zabił trolle, które ostatnio zniszczyły mu dom. Trolle w liczbie dwóch znajdują się w północnym krańcu mapy. Są silne więc do ataku na nich weź swoje jednostki z głównej misji. Licz się z tym, że nawet posiadając maksymalną ilość jednostek jaką możesz zwerbować po zajęciu wszystkich sektorów, to i tak prawdopodobnie wszyscy oni zginą zabijając ledwie jednego trolla. Tak więc będziesz musiał dwa razy zgromadzić pełne siły by zabić oba trolle. Bohaterów zostaw z tyłu i atakuj nimi za pomocą umiejętności dystansowych. Kiedy jeden troll padnie wycofaj ich by nie zostali zabici przez drugiego.

Po pokonaniu obu trolli wróć do Pustelnika i odbierz nagrodę.

Zagubiony kupiec - Zadanie poboczne

Koło najbardziej wysuniętego na zachód obozu orków znajdziesz zdenerwowanego kupca. Z powodu grasujących w okolicy orków boi się on o swoje życie. Jeśli już oczyściłeś lokację z orków możesz mu po prostu wskazać drogę do wioski. Jeśli nie to będziesz musiał ich wpierw pokonać. Pamiętaj też by zniszczyć wpierw orkową barykadę która jest na południe od obozu. Kupiec później będzie na ciebie czekał w wiosce, trochę na lewo od miejsca gdzie przebywa Clara. Dowiesz się od niego, że jeśli wrócisz tu w późniejszym czasie to będziesz mógł z nim pohandlować.