Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 3 - poradnik do gry

SpellForce 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Spellforce 3: Szara Twierdza - Kapral
Spellforce 3: Szara Twierdza - Kapral
Powiększ mapę

Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3 solucja, poradnik Spellforce 3

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

W tej misji nie czeka cię prawie w ogóle walka, za to możesz sporo eksplorować i dowiedzieć się trochę o świecie gry. Twoim głównym celem będzie zgłoszenie się do Wielkiego Marszałka.

Koszary

Misję rozpoczniesz w budynku koszar. Możesz od razu wyjść na zewnątrz, jednak warto trochę pomyszkować. Znajdziesz w tej lokacji trochę przedmiotów, jak mikstury, a także dokumenty do przeczytania, z których możesz się dowiedzieć dodatkowych rzeczy na temat świata.

Jedno pomieszczenie w koszarach jest zamknięte - dotrzesz do niego wychodząc z sali sypialnej i skręcając w lewo - drzwi napotkasz po lewej stronie. Klucz do tego pomieszczenia znajdziesz naprzeciwko - w kuchni. Za drzwiami znajdziesz trochę ekwipunku, a także pająki których zabicie da ci trochę doświadczenia. Kiedy zbierzesz już wszystkie przedmioty w lokacji możesz wyjść na zewnątrz.

Porozmawiaj z marszałkiem

Udaj się do celu swojej misji, który znajduje się w północnej części Szarej Twierdzy. Wejdź do Szarej Wieży i znajdź w niej Angara Arandira (gra będzie ci wskazywała jego lokalizację). Porozmawiaj z nim, a następnie udaj się do Albertusa de Reymesa, znajdziesz go w komnacie na lewo od wejścia do Sali Wojennej. Po rozmowie z nim wyjdź z powrotem do miasta i udaj się do jego południowo-zachodniej części, gdzie czeka na ciebie Sentenza Noria. Tym samym ukończysz misję tutaj. Udajesz się teraz do Liannon.

Szara Twierdza - Zadania poboczne

Na obszarze miasta znajdziesz kilka zadań pobocznych - Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja Spellforce 3 - SpellForce 3 - poradnik do gry

Na obszarze miasta znajdziesz kilka zadań pobocznych. Nie są one specjalnie rozbudowane, służą głównie poznaniu świata gry. Z tego względu zostają tutaj ujęte w jednym akapicie. Ich lokalizację znajdziesz na mapie powyżej.

Uosobienie cnót (1) - Zaraz po wyjściu z koszar natkniesz się na kapłana dokonującego egzekucji na czarodziejce. Możesz porozmawiać z nim na temat jego kultu.

Więzienie - dług (2) - W więzieniu znajdującym się w południowo-wschodniej części Szarej Twierdzy znajdziesz Alistaira - znajomego żołnierza, który jest ci winien pieniądze. Możesz odebrać od niego dług i przy okazji zapytać co u niego.

Nauka to potęgi klucz (3) - Po drodze do celu twojej głównej misji natkniesz się na plac treningowy. Porozmawiaj ze znajdującą się tam sierżant Esme, możesz się zgodzić na stoczenie łącznie trzech treningowych walk. Najtrudniejsza z nich będzie druga - w niej najlepiej pokonaj w pierwszej kolejności dwójkę przybocznych twojego przeciwnika, którym będzie Anselm znany ci z pierwszej misji. Po każdej walce porozmawiaj też ponownie z sierżant. Na koniec możesz sobie wybrać nagrodę na liście misji po prawej stronie.

Sprawiedliwość Aonira (4) - Na prawo od celu twojej głównej misji znajduje się sala sądowa. W nie możesz przyjrzeć się rozprawie przeciwko elfce i na tym kończy się zadanie. Po zakończeniu możesz porozmawiać jeszcze z prowadzącym rozprawę Theseusem.