Spintires: MudRunner - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Spintires: MudRunner - poradnik do gry

Spintires: MudRunner - poradnik do gry

Zabawy w błocie. Poradnik do Spintires: MudRunner to praktyczne porady na start, które pomogą odkryć sekrety. Opisaliśmy pojazdy terenowe, ciężarówki i specjalne. W poradniku znajdziesz też mapy i wyzwania, zaznaczone drogi i szlaki. Mnóstwo tipsów i dobrych porad!

Poradnik do gry Spintires: Mudrunner zawiera porady, które znacznie ułatwią rozgrywkę. Część porad dotyczy ogólnych zagadnień rozgrywki, ale są również zawarte informację na temat pojazdów i konstrukcji map oraz wyzwań.

Porady na początek

Pierwsze spotkanie z grą, to spore wyzwanie dla każdego gracza. Największym wyzwanie jest pokonanie przeszkód terenowych i różnych wyzwań związanych z prowadzeniem pojazdów w ciężkich warunkach. W tym rozdziale otrzymasz podpowiedzi i informacje na temat wielu aspektów gry.

  1. Porady na początek - czyli jak zacząć i co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz grę w Spintires MudRunner!
  2. Mój pojazd zakopał się w błocie - jak wyjechać?
  3. Efektywny transport drewna

Pojazdy

W grze jest dostępnych spora ilość pojazdów, które na pierwszy rzut oka nie różnią się specjalnie od siebie. Warto wiedzieć, jakim pojazd najlepiej jest się poruszać do konkretnego zadania. Dodatkowo, dobrze jest sprawdzić, co możesz zamontować na swoich ciężarówkach.

  1. Pojazdy osobowe - klasa A: A968M, A-469 oraz A-3151.
  2. Lekkie ciężarówki - klasa B: B-130, B-131 oraz B-66.
  3. Ciężarówki 6-kołowe - klasa C: C-255, C-256, C-260, C-375, C-4320, C-43010, C-4310, C-65111 i C-65115.
  4. Specjalne pojazdy - klasa D, E, K: K-700, D-535, D-537 oraz E-7310.
  5. Dodatki do pojazdów - czyli nadwozia, przyczepy, naczepy, siodło, żuraw.
  6. Przyczepy czy naczepy?

Mapy i wyzwania

Każdy scenariusz do gry swobodnej oferuje naprawdę dużą mapę i wiele dróg transportu cennego drewna. Nie każda trasa jest właściwa, a każda mapa ma swoje wyzwania. Do każdej mapy są zamieszczone sugestie oraz proponowane trasy transportu. Nasze szlaki na mapach zaznaczyliśmy kolorkami.

  1. Przeprawa
  2. Torfowisko
  3. Wyspa
  4. Wybrzeże
  5. Stok
  6. Kipiel

Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)

Informacje o Spintires: MudRunner - poradnik do gry

Autor : Mateusz mkozik Kozik

Ostatnia aktualizacja : 27 listopada 2017

Spintires: MudRunner - screen - 2017-08-20 - 353175Spintires: MudRunner - screen - 2017-08-20 - 353174Spintires: MudRunner - screen - 2017-08-20 - 353173Spintires: MudRunner - screen - 2017-08-20 - 353172Spintires: MudRunner - screen - 2017-08-20 - 353171Spintires: MudRunner - screen - 2017-08-20 - 353170Spintires: MudRunner - screen - 2017-08-20 - 353169Spintires: MudRunner - screen - 2017-08-20 - 353168

29.11.2017 21:48
👍
Silveroerha
11
Legionista

Świetna gra mocno polecam!! Szczególnie żeby się odstresować popijając filiżankę kawy.