Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Strzelaj i buduj, żeby przetrwać. Poradnik do Fortnite: Battle Royale zawiera praktyczne porady dla początkujących - dowiesz się, czym jest burza, jak przeżyć i jak budować. Poznasz mechanikę strzelania i budowania oraz najlepsze bronie. Dowiesz się też gdzie lądować i jak się leczyć.

Poradnik do Fortnite: Battle Royale to najlepsze bronie, lądowanie, porady, tipsy, tricki i mapa gry. Poradnik zawiera kompletny opis wszystkich aktywności, dzięki niemu zrozumiesz jak działają schrony, burza i zasoby, co oznaczają otwarte drzwi i jak zdobyć skiny. Poradnik darmowego trybu zapewni Ci przewagę nad innymi graczami. Znajdziesz tutaj omówienie zasad panujących na mapie, przydających się podczas planowania kolejnych ruchów oraz opis taktyk związanych z walką czy budowaniem schronów i fortyfikacji. Nie zapomnieliśmy o poradach dotyczących v-bucks, waluty w grze!

Porady na start

Sam poradnik podzielony został na kilkanaście rozdziałów, by pomóc ci w odnalezieniu zagadnień, które cię interesują. Pierwsze rozdziały prezentują wstęp do Battle Royale, czyli niezwykle popularnego trybu, w którym to wraz z setką innych graczy lądujesz na wyspie, a ten kto zdoła przeżyć do końca meczu - wygrywa. Sekcja ta zawiera porady dla początkujących, opis sterowania oraz wymagania sprzętowe gry. Znajdziesz tutaj omówienie wszystkich zagadnień dotyczących właściwiej gry, które przybliżą cię do zwycięstwa, m. in. szczegółowe omówienie mechaniki strzelania, burzy, czy też dowiesz się, jak przeżyć. Odpowiadamy na wszystkie Wasze problemy.

  1. Podstawy trybu Battle Royale - tipsy i tricki dla początkujących;
  2. Porady na dobry początek - jak zacząć i jak wygrać w Fortnite: Battle Royale?
  3. Poradnik strzelania - walka w Fortnite: Battle Royale dla początkujących i zaawansowanych.
  4. Co zrobić po wylądowaniu? Początek meczu. - zbieraj zasoby, znajdź najlepsze bronie.
  5. Jak przeżyć do końca? Środek meczu.
  6. Końcówka meczu - budowanie schronu.
  7. V-bucks! Jak zarabiać V bucksy w Fortnite: Battle Royale? - waluta, v-bucks i skiny do Fortnite!

Broń, zasoby

Kolejne rozdziały poświęcone zostały uzbrojeniu oraz ekwipunkowi. Znajdziesz tutaj omówienie każdej dostępnej broni, ich siły i przydatności, czy taktyk związanych z ich użytkowaniem. Każdy z tych rozdziałów zawiera przydatne porady na tematy związanie z ekwipunkiem. Jeśli zastanawiasz się, jaka jest najlepsza broń w Fortnite: Battle Royale, ta sekcja jest dla Ciebie.

  1. Uzbrojenie i ekwipunek - wszystkie informacje o ekwipunku, plecaku i uzbrojeniu.
  2. Medykamenty - jak się uleczyć w Fortnite: Battle Royale? Bandaże i apteczki!
  3. Pistolety i pistolety maszynowe - rewolwer, pistolet czy pistolet maszynowy (SMG)?
  4. Strzelby - strzebla taktyczna czy pompa?
  5. Karabiny szturmowe i wyborowe - jaka jest najlepsza snajperka w grze?
  6. Granaty, granatniki i RPG - wyrzutnia rakiet czy granatnik?

Lądowanie

Poradnik lądowania i mapa lądowania w Fortnite: Battle Royale. W rozdziałach tych omówione zostały zagadnienia dotyczące lądowania, zbierania przedmiotów, budowania fortyfikacji oraz unikania niebezpieczeństwa związanych ze sztormem.

  1. Najlepsze miejsca do lądowania - mapa Fortnite: Battle Royale - gdzie wylądować, gdzie wyskoczyć?

Budowanie i schrony

Kolejną rzeczą, która odróżnia Fortnite od innych gier tego typu jest system budowania schronów i fortyfikacji, a rozdział ten prezentuje wszystkie zagadnienia związane z tym tematem. Oprócz tego znajdziesz tutaj także omówienie najlepszych stref do lądowania oraz porady odnośnie zarządzania ekwipunkiem. Zwieńczeniem poradnika są rozdziały poświęcone taktykom, które możesz wykorzystać do wygrania meczu.

  1. Jak budować w Fortnite: Battle Royale? - Budowanie, schrony, forteca, obrona w grze!

Fortnite do gra podobna do PUBG, ale diabeł tkwi w szczegółach! Sprawdź, czy pójdzie Ci Fortnite: Battle Royale:

  1. Wymagania sprzętowe

Ważne wydarzenia ze świata Fortnite

The Sniper Shootout - czasowy event snajperski, czyli pojedynki na snajperki w Fortnite Battle Royale.

Poradnik do Fortnite: Battle Royale zawiera:

  1. Porady dla początkujących;
  2. Kompletny spis uzbrojenia;
  3. Szczegółowe omówienie tematu budownictwa;
  4. Wyjaśnienie mechaniki strzelania;
  5. Mapę z najlepszymi lokacjami startowymi;
  6. Omówienie kwestii technicznej gry na komputery osobiste.

Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 19 października 2017

Fortnite: Battle Royale - screen - 2018-01-18 - 363452Fortnite: Battle Royale - screen - 2018-01-18 - 363451Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356845Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356844Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356843Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356842Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356841Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356840Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356839

25.12.2017 16:47
Didís
2
Junior

Karta graficzna: Intel HD 4000 ? XD jak ludzia na slabych kartach z lepszym procesorem i wieksza iloscia ramu to nie chodzi a co mowic bez karty graficznej ...

29.12.2017 13:27
👍
1
odpowiedz
Bat1992
3
Legionista

Dobry poradnik.

30.12.2017 06:00
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bantos291
1
Junior

To chyba najlepszy poradnik jaki tu widzialem. wpadlem tu zeby zobaczyc wymagania sprzetowe a tu nawret omowienie wszystkich opcji podali. potem byl szok jak zobaczylem temat z systemem strzelania. W wymaganiach przydalyby sie jeszcze moze jakies testy wydajnosci ale ten gosciu chyba we wszystkich poradnikach pisze takie rzeczy. inni autorzy tego nie robiom a szkoda. jak obnizylem jakosc efektow to w koncu mam 60klatek. slaby procesor chyba

05.01.2018 15:03
kwiść
96
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Dzięki :) Będziemy się starali, żeby jak najwięcej naszych poradników była na takim poziomie ;)

23.01.2018 22:01
😉
yaceek
46
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Dzięki wielkie :)
Będę starał się robić stałe aktualizacje do poradnika na tym samym poziomie :)

13.01.2018 11:45
odpowiedz
Farr
1
Junior

widzial ktos opcje by na ps4 mozna bylo wylaczyc asyste celowania?

13.01.2018 20:45
odpowiedz
orangon
8
Chorąży

sterowanie na ps4 ( nie wiem jak na xone) zostało zaktualizowane poprawcie poradnik

30.01.2018 13:05
odpowiedz
D4widos
2
Legionista

Gierka super naprawdę polecam

16.02.2018 08:59
👍
odpowiedz
Zicher
1
Junior

Super poradnik, naprawdę pomocny. Tylko jedno niedociągnięcie, w pewnej aktualizacji przetłumaczono już nazwy wszystkich lokacji na polski. Warto by było przetłumaczyć je w poradniku.

18.02.2018 01:14
👍
odpowiedz
1 odpowiedź
łysyy18
1
Junior

Witam posiadam intel core i5 5200u 2.7ghz,nvidia geforce 920m i gb ramu i 4gb pamieci karta i mam po 40 fps i mam spadki do 30 lecz na niskich utrzymóje sie tak 60 fps ale i tak spadki co robić pomóżcie !!!! :)

16.03.2018 14:52
😃
Qrtyna
1
Junior

A ile masz ramu jak 1gb to zamalo kup sobie wiecej ramu

22.02.2018 17:29
odpowiedz
Zbikinho
1
Junior

Witam, mam procesor i3-4000M 2.40GHz,4 GB ramu , windows 8.1 64 bit, karte graficzna :Intel(R) HD Graphics 4600 , DirectX 11.0 i na dysku C 795 GB wolnego , a na dysku D 21,5 GB i nie dziala. gdy dołącze do mapy mam czarny ekran i po 2-3 minutach wyłącza mi gre, a gdy zmniejsze okno gry (bardzo zmniejsze) nie wywala mi,ale nie da sie grac.Jakies pomysly? Jak widac wymagania spelniam
P.S. Gram na laptopie Lenovo G510

24.02.2018 12:51
odpowiedz
Szycha123XD
1
Junior

Siema ludzie ,nie wiecie o co moze chodzic z tym czyms?Z góry dzięki :D

01.03.2018 10:04
👍
odpowiedz
Bartaz
19
Legionista

Bardzo dobry poradnik. Dzięki!

12.03.2018 18:04
odpowiedz
krzysztofer18
1
Junior

Co mam zrobic jak mam słaby komputer a w fortnite mam 14fps na minimalnych ustawieniach pomożecie mi co mam zrobic ???? Bardzo prosze

16.03.2018 14:53
odpowiedz
Qrtyna
1
Junior

A jakie podzespoły?

29.03.2018 10:27
odpowiedz
premium359171
3
Junior

A co ze wspomaganiem celowania co ono daje a może szkodzi,no i jeszcze jedno pytanie jak zbindować scrola na myszce?Pomoże ktoś?

06.04.2018 08:18
odpowiedz
Lololoolollolololoo
0
Junior

Polecam kombinację AMD FX-8300 + Nvidia GeForce GT 1030+8 Gb RAM.Na wysokich śmiga od 52 do 73 fps??.

15.04.2018 20:27
😡
odpowiedz
KicekQW
0
Junior

Czemu nie można pobrać na windows xp?