Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Strzelaj i buduj, żeby przetrwać. Poradnik do Fortnite: Battle Royale zawiera praktyczne porady dla początkujących - dowiesz się, czym jest burza, jak przeżyć i jak budować. Poznasz mechanikę strzelania i budowania oraz najlepsze bronie. Dowiesz się też gdzie lądować i jak się leczyć.

Poradnik do Fortnite: Battle Royale to najlepsze bronie, lądowanie, porady, tipsy, tricki i mapa gry. Poradnik zawiera kompletny opis wszystkich aktywności, które pomogą ci zrozumieć mechanikę darmowego trybu oraz zapewnią przewagę nad innymi graczami. Znajdziesz tutaj omówienie zasad panujących na mapach, przydających się podczas planowania kolejnych ruchów oraz opis taktyk związanych z walką czy budowaniem fortyfikacji. Nie zapomnieliśmy o poradach dotyczących v-bucks, waluty w grze!

Porady na start

Sam poradnik podzielony został na kilkanaście rozdziałów, by pomóc ci w odnalezieniu zagadnień, które cię interesują. Pierwsze rozdziały prezentują wstęp do Battle Royale, czyli niezwykle popularnego trybu, w którym to wraz z setką innych graczy lądujesz na wyspie, a ten kto zdoła przeżyć do końca meczu - wygrywa. Sekcja ta prezentuje garść przydatnych porad dla początkujących, opis sterowania oraz wymagania sprzętowe gry na komputery osobiste, w którym to znajdziesz kompletne omówienie kwestii technicznych. Znajdziesz tutaj omówienie wszystkich zagadnień dotyczących właściwiej gry, które przybliżą cię do zwycięstwa

  1. Podstawy trybu Battle Royale - tipsy i tricki dla początkującego;
  2. Porady na dobry początek - jak zacząć i jak wygrać w Fortnite: Battle Royale?
  3. Poradnik strzelania - walka w Fortnite: Battle Royale dla początkujących i zaawansowanych.
  4. Co zrobić po wylądowaniu? Początek meczu.
  5. Jak przetrwać do końca? Środek meczu.
  6. Końcówka meczu - budowanie fortecy.
  7. V-bucks! Jak zarabiać V bucksy w Fortnite: Battle Royale?

Broń

Kolejne rozdziały poświęcone zostały uzbrojeniu oraz ekwipunkowi. Znajdziesz tutaj omówienie każdej dostępnej broni, ich siły i przydatności, czy taktyk związanych z ich użytkowaniem. Każdy z tych rozdziałów zawiera przydatne porady na tematy związanie z ekwipunkiem. Jeśli zastanawiasz się, jaka jest najlepsza broń w Fortnite: Battle Royale, ta sekcja jest dla Ciebie.

  1. Uzbrojenie i ekwipunek - wszystkie informacje o ekwipunku, plecaku i uzbrojeniu.
  2. Medykamenty - jak się uleczyć w Fortnite: Battle Royale? Bandaże i apteczki!
  3. Pistolety i pistolety maszynowe - rewolwer, pistolet czy pistolet maszynowy (SMG)?
  4. Strzelby - strzebla taktyczna czy pompa?
  5. Karabiny szturmowe i wyborowe - jaka jest najlepsza snajperka w grze?
  6. Granaty, granatniki i RPG - wyrzutnia rakiet czy granatnik?

Lądowanie

Poradnik lądowania i mapa lądowania w Fortnite: Battle Royale. W rozdziałach tych omówione zostały zagadnienia dotyczące lądowania, zbierania przedmiotów, budowania fortyfikacji oraz unikania niebezpieczeństwa związanych ze sztormem.

  1. Najlepsze miejsca do lądowania - mapa Fortnite: Battle Royale - gdzie wylądować, gdzie wyskoczyć?

Budowanie i fortyfikacje

Zwieńczeniem poradnika są rozdziały poświęcone taktykom, które możesz wykorzystać do wygrania meczu. Znajdziesz tutaj szczegółowe omówienie mechaniki strzelania, która znacznie różni się od innych gier z trybem Battle Royale. Kolejną rzeczą, która odróżnia Fortnite od innych gier tego typu jest system budowania schronów i fortyfikacji, a rozdział ten prezentuje wszystkie zagadnienia związane z tym tematem. Oprócz tego znajdziesz tutaj także omówienie najlepszych stref do lądowania oraz porady odnośnie zarządzania ekwipunkiem.

  1. Jak budować w Fortnite: Battle Royale? - Budowanie, forteca, obrona w grze!

Ważne wydarzenia ze świata Fortnite

  1. The Sniper Shootout - czasowy event snajperski, czyli pojedynki na snajperki w Fortnite Battle Royale.

Fortnite Battle Royale - Zmiany w lipcu

Rozdział ten prezentuje zestawienie najważniejszych zmian wprowadzonych do gry Fortnite: Battle Royale - Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Rozdział ten prezentuje zestawienie najważniejszych zmian wprowadzonych do gry Fortnite: Battle Royale. Dzięki niemu dowiesz się, w którym momencie Epic Games zdecydował się na radykalne poprawki w najważniejszych aspektach gry oraz sprawdzisz jakie przedmioty i tryby okresowe zostały przez nich dodane w lipcu. W każdym z poniższych rozdziałów znajdziesz także link prowadzący do głównej strony Fortnite, gdzie będziesz mógł przeczytać pełne zmiany w danej aktualizacji.

Aktualizacja zawartości 4.5 - 03.07.2018

W aktualizacji zawartości oznaczonej numerkiem 4.5 nie zostały wprowadzone praktycznie żadne zmiany. Została dodana natomiast nowa broń - Drum Gun. Szybkostrzelny karabin szturmowy korzystający ze średnich nabojów świetnie nadaje się do wywierania nacisku na struktury przeciwnika.

Wydarzenie światowe Fortnite - 08.07.2018

Jedno jest pewne. Deweloperom nie brakuje pomysłowości, a ich kampania marketingowa dotycząca nadejścia piątego sezonu w Fortnite Battle: Royale jest tego najlepszym przykładem. Na całym świecie rozrzucone zostały Lamy (w tym w Polsce), a ogromny Durrr Burger pojawił się na pustynnych terenach Kalifornii. Więcej o wydarzeniu oraz rozwiązywaniu tej tajemnicy przeczytacie w specjalnie przygotowanym rozdziale na Reddicie.

Aktualizacja 5.0 oraz start nowego sezonu - 12.07.2018

Nowy sezon rozpoczął się w połowie lipca. Twórcy przygotowali dla graczy kilkadziesiąt atrakcji związanych z karnetem bojowym, który można kupić za 950vdolców (jakieś 40zł). Oprócz tego wprowadzono dużą aktualizację, o której przeczytać możecie pod tym linkiem. Poniżej znajdziecie skrót najważniejszych rzeczy:

Zmiany w rozgrywce:

  1. NOWY SEZON! Sezon 5 jest bardzo podobny do sezonu 4. 100 poziomów do odblokowania, kilka skinów, emotek itp. Za 950vbucksów.
  2. Nowy przedmiot (a właściwie środek transportu) - Terenowy wózek golfowy. Mieszczący cały oddział (4 osoby) wózek może manewrować, driftować i przeskakiwać nad przeszkodami. Dach działa jak odbijacz.
  3. Zaktualizowano mapę. Dodano nowe tereny pustynne, Oazę Odpoczynku i Golfowe Gniazdko. Kilka nienazwanych lokacji również pojawiło się w grze.
  4. Szczeliny pojawiły się na mapach. Są to rozsiane w strategicznych miejscach teleporty, dzięki którym możesz przemieścić się z jednego końca mapy na drugi. Świetne narzędzie gdy ma się pecha do okręgów burzowych (Szczeliny niwelują potrzebę biegania przez dwie minuty tylko po to, by dostać się do bezpiecznej strefy).
  5. Od teraz po wykorzystaniu strzału z dowolnej strzelby będziesz musiał odczekać do momentu strzału z drugiej strzelby. Taktyka double pump/ double heavy shotgun/ Pump+Tactical shotgun z dniem dzisiejszym przestają istnieć.
  6. Pistolet maszynowy z tłumikiem otrzymał nerfa - Od teraz odległość w którym obrażenia od SMG maleją wynosi 24m (wcześniej 26m).  Obrażenia są zmniejszone do 80% przy trafieniach z odległości 35 m (wcześniej 85% przy 47.5 m) .  Obrażenia są zmniejszone do 65% przy trafieniach z odległości ponad 50 m (wcześniej 75% przy ponad 70m).

Zmiany w karnecie bojowym:

  1. Od sezonu 5 wyzwania progresywne nie będą już ograniczone do jednego sezonu. Można będzie odtąd kończyć je we własnym tempie. 
  2. Wyzwania progresywne będą odtąd wymagać określonej ilości PD i nie będą już zależne od poziomu graczy w sezonie. 
  3. Wyzwania tygodniowe będą odtąd podzielone na dwie części, darmową i związaną z karnetem bojowym. Pierwsze trzy wyzwania będą dostępne za darmo, a ostatnie cztery wyłącznie dla posiadaczy karnetu bojowego. Ukończenie wyzwań tygodniowych nadal będzie wymagać czterech wyzwań

Aktualizacja zawartości 5.0 - 17.07.2018

Kolejna aktualizacja zawartości przyniosła pierwsze zmiany w pistoletach maszynowych. Taktyczny pistolet maszynowy powędrował do skarbca, a w jego miejsce wszedł nowy - Pistolet Maszynowy. Pełny opis zmian znajdziesz na oficjalnej stronie Epic Games, a poniżej te najważniejsze:

  1. Nowa broń - Pistolet maszynowy. Zadający 19-21 obrażeń SMG zastępuje znany z wcześniejszych aktualizacji taktyczny pistolet maszynowy (tactical SMG). Tym samym tactical SMG dostał się do skarbca "has been vaulted".
  2. Snajperka semi auto otrzymała wzmocnienie - Od teraz zadawać będzie 75/78 dmg zamiast 63/66.

Aktualizacja 5.10 i pierwsze urodziny Battle Royale - 24.07.2018

Aktualizacja 5.10 przyniosła kilka zmian w rozgrywce oraz nową broń - Kompaktowy Pistolet Maszynowy. Oprócz tego od momentu wprowadzenia aktualizacji można było przystąpić do wydarzenia dotyczącego pierwszych urodzin Fortnite: Battle Royale. Kilka wyzwań, a nagrodą był plecak oraz graffiti. Pełną listę zmian znajdziecie na stronie internetowej Epic Games, a poniżej listę najważniejszych rzeczy:

  1. Pierwsze urodziny Fortnite!
  2. Nowa broń... Dodano pistolet maszynowy (epicka i legendarna rzadkość), który ma 50 kul w magazynku i za jego pomocą jesteś w stanie zniszczyć każdego przeciwnika w 0.2 sekundy trafiając tylko ośmioma z 50 kul. Dodatkowo nie będziesz w stanie uchronić się przed ostrzałem budując ściany, ponieważ nowy SMG niszczy struktury w 0.15 sekundy..
  3. Cichy nerf dla broni wybuchowych. Od teraz zasięg rażenia wybuchu jest mniejszy, co uniemożliwia zniszczenie pół Tilted Towers za pomocą jednej paczuszki C4. Co ważne, żadna forteca nie zostanie zniszczona dzięki jednej rakiecie RPG.
  4. Zmiany w materiałach podczas budowania. Od teraz metal jest taki jaki powinien być - najmocniejszy.
  5. Sok Siorb dostał wzmocnienie. Od teraz co 0.5 sekundy odnawia 1hp aż do 75hp. jeżeli postać ma 100 punktów życia, punkty przechodzą na tarczę.
  6. Powrót trybu okresowego Plac Zabaw

Fortnite Battle Royale - co nowego w czerwcu?

Rozdział ten prezentuje zestawienie najważniejszych zmian wprowadzonych do gry Fortnite: Battle Royale. Dzięki niemu dowiesz się, w którym momencie Epic Games zdecydował się na radykalne poprawki w najważniejszych aspektach gry oraz sprawdzisz jakie przedmioty i tryby okresowe zostały przez nich dodane w czerwcu. W każdym z poniższych rozdziałów znajdziesz także link prowadzący do głównej strony Fortnite, gdzie będziesz mógł przeczytać pełne zmiany w danej aktualizacji.

Aktualizacja zawartości 4.3 - 06.06.2018

W aktualizacji zawartości 4.3 zmieniło się kilka rzeczy. Przede wszystkim trzeba wspomnieć o zmniejszeniu skuteczności strzelb oraz zmniejszeniu ilości surowców uzyskiwanych z lam. Poniżej znajdziesz najważniejsze zmiany w tej aktualizacji:

  1. Od teraz w Lamach znaleźć można 200 surowców każdego rodzaju (wcześniej było 500 z każdego)
  2. Obrażenia strzelb-pompek zostały obniżone. z 90/95 (zielony/niebieski rodzaj) na 80/85. Dodatkowo zmniejszono mnożnik obrażeń od strzałów w głowę z 2.5 na 2.0. Uwaga! Od teraz nie jest możliwe zabicie przeciwnika posiadającego 100hp/100tarczy jednym strzałem z pompkowej strzelby!
  3. Obrażenia pułapek zostały zwiększone o 100% (z 75 na 150 punktów obrażeń). Uwaga! Od teraz możesz zginąć od pułapki jeżeli nie posiadasz więcej niż 150 punktów hp/tarczy, czyli przez 90% gry. Rozglądaj się uważnie!
  4. Dodano nowy przedmiot - Odbijacz. Przedmiot ustawia się dokładnie tak samo jak pułapki. Od teraz po wejściu w jej obręb gracz zostaje odrzucony na niewielką odległość. Przedmiot można znaleźć wszędzie, a występuje w paczkach po 3 sztuki. Uwaga! Odbijacz pozwala na bezkarne wykonywanie dalekich skoków z wysokości. Po użyciu gracz nie otrzymuje obrażeń od upadku.
  5. Usunięto redukcję obrażeń wraz z odległością przy strzelaniu w budowle z karabinów, pistoletów maszynowych i lekkich karabinów maszynowych. Od teraz możesz niszczyć wrogie struktury z maksymalnej odległości.
  6. Zwiększono promień rażenia materiałów wybuchowych (C4) o 50%. Od teraz możesz zniszczyć pół Wykrzywionych Wież za pomocą dwóch paczuszek z C4.

Aktualizacja 4.4 - 11.06.2018

W aktualizacji 4.4 nie zmieniło się wiele. Zostały natomiast dodane dwie całkiem interesujące rzeczy - stadion piłkarski, by świętować rozpoczęcie mundialu oraz nowy przedmiot - Karabin szturmowy z celownikiem termowizyjnym. Poniżej znajdziesz najważniejsze zmiany w tej aktualizacji:

  1. Nowy przedmiot - Karabin szturmowy z celownikiem termowizyjnym. Zadający 36-37 obrażeń karabin "widzi" przez ściany. Doskonałe narzędzie zbrodni dla tych, którzy nie lubią być w centrum walki.
  2. Powrót trybu okresowego Starcie Snajperów.
  3. Dodano nową lokalizację - Stadion piłkarski. Znajdziesz go w północnej części mapy, zaraz nad Parkiem Przyjemności.

Fortnite: Battle Royale na Nintendo Switch - 12.06.2018

Od teraz każdy kto posiada konsolę Nintendo Switch może zupełnie za darmo ściągnąć Fortnite: Battle Royale. Każdego zainteresowanego tematem odsyłam do naszego poradnika, w którym to dokładnie opisuję sposób rejestracji.

Aktualizacja zawartości 4.4 - 19.06.2018

Kolejna aktualizacja i kolejne nowości. Tym razem możemy używać specjalnie zaprojektowanych granatów - Śmierdzibomb. Dzięki nim wykurzysz nawet najbardziej zatwardziałych kamperów, ponieważ spójrzmy prawdzie w oczy... kto lubi kamperów?

  1. Nowy przedmiot - Śmierdzibomba. Zadający 10 obrażeń na sekundę przez 9 sekund granat wytwarza śmiercionośny obłok gazu!
  2. Dodano nowy tryb okresowy - Final Fight Teams of 20. Tryb, w którym pięć drużyn po 20 graczy walczą o zwycięstwo. Tym razem jednak okrąg burzowy kurczy się tylko trzy razy, a zwycięzca wyłoniony zostanie w momencie, w którym czas rozgrywki dobiegnie końca. Drużyna, która posiada największą ilość graczy wygrywa.

Aktualizacja 4.5 - 27.06.2018

Kolejna aktualizacja wprowadza kilka zmian w rozgrywce. Nie zapomniano także o dodaniu nowego przedmiotu. Tym razem jest to para pistoletów. Poniżej znajdziesz najważniejsze rzeczy dodane w tejże aktualizacji:

  1. Nowa broń! - Para pistoletów. Zadająca 41-43 obrażeń broń nadeszła w dwóch wersjach - epickim i legendarnym. Korzysta ze średniej amunicji zarezerwowanej dla karabinów szturmowych i rewolwerów.
  2. Nowy tryb okresowy! Plac Zabaw. Setki tysięcy ludzi na całym świecie błagało o ten tryb. Wchodzisz ze znajomymi na server i tworzysz na mapie co tylko chcesz. Mecz trwa godzinę. Dodatkowo tryb ten pozwala na potyczki 1vs1, ponieważ ogień bratobójczy jest tutaj włączony.
  3. Od teraz zwykłe SMG (pistolety maszynowe) mają zwiększoną celność (aż o 25%) i obrażenia o 2. Zrezygnowano w tym przypadku z celności pierwszego strzału. W przypadku SMG z tłumikiem buff jest mniejszy, bo celność zwiększona została tylko o 10%.
  4. Od teraz przedmioty upuszczone w wodzie będą się unosić na powierzchni.

Poradnik do Fortnite: Battle Royale zawiera:

  1. Porady dla początkujących;
  2. Kompletny spis uzbrojenia;
  3. Szczegółowe omówienie tematu budownictwa;
  4. Wyjaśnienie mechaniki strzelania;
  5. Mapę z najlepszymi lokacjami startowymi;
  6. Omówienie kwestii technicznej gry na komputery osobiste.

Poradnik napisany został na wersji 1.7 gry.

Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 19 października 2017

Poradnik zawiera : strony: 31, ilustracje: 85 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 4.

Popularne strony w Fortnite: Battle Royale - poradnik do gry

Fortnite: Battle Royale - screen - 2018-01-18 - 363452Fortnite: Battle Royale - screen - 2018-01-18 - 363451Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356845Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356844Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356843Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356842Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356841Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356840Fortnite: Battle Royale - screen - 2017-10-03 - 356839

Komentarze Czytelników (27)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
25.12.2017 16:47
Didís
2
Junior

Karta graficzna: Intel HD 4000 ? XD jak ludzia na slabych kartach z lepszym procesorem i wieksza iloscia ramu to nie chodzi a co mowic bez karty graficznej ...

29.12.2017 13:27
👍
1
odpowiedz
Bat1992
4
Legionista

Dobry poradnik.

30.12.2017 06:00
odpowiedz
2 odpowiedzi
Bantos291
1
Junior

To chyba najlepszy poradnik jaki tu widzialem. wpadlem tu zeby zobaczyc wymagania sprzetowe a tu nawret omowienie wszystkich opcji podali. potem byl szok jak zobaczylem temat z systemem strzelania. W wymaganiach przydalyby sie jeszcze moze jakies testy wydajnosci ale ten gosciu chyba we wszystkich poradnikach pisze takie rzeczy. inni autorzy tego nie robiom a szkoda. jak obnizylem jakosc efektow to w koncu mam 60klatek. slaby procesor chyba

05.01.2018 15:03
kwiść
100
Generał

GRYOnline.plRedakcja

Dzięki :) Będziemy się starali, żeby jak najwięcej naszych poradników była na takim poziomie ;)

23.01.2018 22:01
😉
yaceek
50
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Dzięki wielkie :)
Będę starał się robić stałe aktualizacje do poradnika na tym samym poziomie :)

13.01.2018 11:45
odpowiedz
Farr
1
Junior

widzial ktos opcje by na ps4 mozna bylo wylaczyc asyste celowania?

13.01.2018 20:45
odpowiedz
orangon
12
Chorąży

sterowanie na ps4 ( nie wiem jak na xone) zostało zaktualizowane poprawcie poradnik

30.01.2018 13:05
odpowiedz
D4widos
3
Chorąży

Gierka super naprawdę polecam

16.02.2018 08:59
👍
odpowiedz
Zicher
5
Legionista

Super poradnik, naprawdę pomocny. Tylko jedno niedociągnięcie, w pewnej aktualizacji przetłumaczono już nazwy wszystkich lokacji na polski. Warto by było przetłumaczyć je w poradniku.

18.02.2018 01:14
👍
odpowiedz
1 odpowiedź
łysyy18
1
Junior

Witam posiadam intel core i5 5200u 2.7ghz,nvidia geforce 920m i gb ramu i 4gb pamieci karta i mam po 40 fps i mam spadki do 30 lecz na niskich utrzymóje sie tak 60 fps ale i tak spadki co robić pomóżcie !!!! :)

16.03.2018 14:52
😃
Qrtyna
1
Junior

A ile masz ramu jak 1gb to zamalo kup sobie wiecej ramu

22.02.2018 17:29
odpowiedz
Zbikinho
1
Junior

Witam, mam procesor i3-4000M 2.40GHz,4 GB ramu , windows 8.1 64 bit, karte graficzna :Intel(R) HD Graphics 4600 , DirectX 11.0 i na dysku C 795 GB wolnego , a na dysku D 21,5 GB i nie dziala. gdy dołącze do mapy mam czarny ekran i po 2-3 minutach wyłącza mi gre, a gdy zmniejsze okno gry (bardzo zmniejsze) nie wywala mi,ale nie da sie grac.Jakies pomysly? Jak widac wymagania spelniam
P.S. Gram na laptopie Lenovo G510

24.02.2018 12:51
odpowiedz
Szycha123XD
1
Junior

Siema ludzie ,nie wiecie o co moze chodzic z tym czyms?Z góry dzięki :D

01.03.2018 10:04
👍
odpowiedz
Bartaz
19
Legionista

Bardzo dobry poradnik. Dzięki!

12.03.2018 18:04
odpowiedz
1 odpowiedź
krzysztofer18
1
Junior

Co mam zrobic jak mam słaby komputer a w fortnite mam 14fps na minimalnych ustawieniach pomożecie mi co mam zrobic ???? Bardzo prosze

03.05.2018 18:51
Kierba88
6
Centurion

Najważniejsze jest odpowiednie chłodzenie - przygotuj sobie spryskiwacz z wodą i wentylator pokojowy. Po pierwsze rozkręć obudowę, wiatrak ustaw tak żeby dmuchał bezpośrednio na płytę główną i się nie kręcił na boki, włącz PC oraz wentylator (ustaw go na maksa). Teraz zawołaj mama i każ jej psikać zza wiatraka przy użyciu spryskiwacza! Polecam, działa nie zawodnie procek zimny jak lód. Od razu zyskasz 10 fps i plus 500 do XP. Nie ma jak chłodzenie wodne!

post wyedytowany przez Kierba88 2018-05-03 18:56:12
16.03.2018 14:53
odpowiedz
Qrtyna
1
Junior

A jakie podzespoły?

29.03.2018 10:27
odpowiedz
premium359171
3
Junior

A co ze wspomaganiem celowania co ono daje a może szkodzi,no i jeszcze jedno pytanie jak zbindować scrola na myszce?Pomoże ktoś?

06.04.2018 08:18
odpowiedz
Lololoolollolololoo
1
Junior

Polecam kombinację AMD FX-8300 + Nvidia GeForce GT 1030+8 Gb RAM.Na wysokich śmiga od 52 do 73 fps??.

15.04.2018 20:27
😡
odpowiedz
1 odpowiedź
KicekQW
1
Junior

Czemu nie można pobrać na windows xp?

19.04.2018 21:17
ziom100000
1
Junior

A jak myślisz.. Może dlatego bo gra jest z 2017?? Witamy w 2018 roku.

29.06.2018 18:31
odpowiedz
OliPol3009
1
Junior

Czy ktoś może mi powiedzieć jak włączyć wskaźnik celowania na switch? U mnie nie dziala więc mam utrudnienie.

29.06.2018 23:17
odpowiedz
OliPol3009
1
Junior

Jak uruchomić fortnita na Nintendo switch by był celownik u mnie go nie ma. Odinstalowałem grę i ponownie zainstalowałem i dalej nie ma.

10.07.2018 20:17
odpowiedz
Czaja225
1
Junior

Da rade pograć w fortnite na dobrej grafice?
procesor Intel Core i5 3350P 3.10GHz 4 rdzenie
- karta graficzna NVIDIA GeForce 660 2 GB
- Zasilacz SilentiumPC Deus M1 550W PSU 80Plus Bronze Modular
4xPEG SPC088
- płyta główna Aspire MC605
- pamięć Ram Kingston DDR3 8G

13.07.2018 19:39
😜
odpowiedz
1 odpowiedź
Komputerownik
1
Junior

Ostatnio miałem dysk HDD, lecz mi się zepsuł i zakupiłem dysk SSD. Gdy próbuje pobrać Fortnite mam napis ,,Nieopsługiwany system operacyjny" i nie wiem dlaczego mi nie działa.Oto parametry komputera:
Procesor-Intel(R) Core(TM) i3-3217U CPU @ 1.80GHz 1.80 GHz
Pamięć ram-4,00 GB (dostępne: 3,15 GB)
Typ systemu: 32-bitowy system operacyjny,procesor x64
Proszę o pomoc :)

18.07.2018 14:55
Dawido2
4
Junior

Musisz mieć 64bitowy system :-)

24.07.2018 19:05
😐
odpowiedz
cezi13
1
Junior

A jak mam procesor intel core i7 i 16 gb RAM to około ile fps'ów będę miał??