Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Endless Space 2 - poradnik do gry

Endless Space 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Niepolegli (Unfallen) w Endless Space 2 poradnik Endless Space 2

Niepolegli, to drzewopodobny gatunek, który jest mocno związany ze swoją ojczystą planetą - Niepolegli (Unfallen) w Endless Space 2 - Endless Space 2 - poradnik do gry

Niepolegli, to drzewopodobny gatunek, który jest mocno związany ze swoją ojczystą planetą. Wykorzystują specjalne połączenie między systemami, aby powiększyć swoje terytorium, albo wspomóc inne przyjacielskie lub sojusznicze cywilizacje. Kolonizacja może nastąpić tylko w ramach takich połączeń. Nie rozciągają wokół swoich systemów strefy Wpływów jak inne rasy. Polegają w dużej mierze na szybkim wzroście populacji, co jest widoczne po cechach ich przedstawicieli. Kolejną unikatową rzeczą, jest związana z nimi pomniejsza rasa Strażników. Możesz odkryć ich przedstawicieli, badając osobliwości w niezbadanych systemach. Mogą dość szybko terraformować najmniej przyjazne planety zimne albo gorące, jeśli wykonasz zadania związane z ich rasą.

Specjalna umiejętność - Niepolegli (Unfallen) w Endless Space 2 - Endless Space 2 - poradnik do gry

Specjalna umiejętność. Zamiast jednostek kolonizacyjnych masz specjalne statki, które możesz wysyłać do systemów które już posiadają strefę kontroli pnączy. Po rozpoczęciu procesu następuje proces łączenia. Jeśli zostanie przerwany z twojej woli lub statek zostanie zniszczony przez wroga to będziesz musiał zacząć od nowa. W ten sposób zajmujesz również mgławice lub pasy asteroid, a ich bonusy zostają nałożone na system macierzysty. Również aby zasymilować pomniejszą frakcję musisz mieć połączenie z systemem tej frakcji, mimo pełnego paska relacji.

Cechy frakcji. Możliwość odkrywania lokacji Strażników, bardzo ważnej pomniejszej rasy dla Niepoległych. Należy skolonizować planetę na której odkryłeś ich położenie, aby móc ich wykorzystać. Zadają dodatkowe obrażenia w bitwach na planetach oraz w kosmosie, na każdą przyjazną frakcję oraz imperium. Dodatkowo, mają bonus do zadowolenia +8 za jeśli jest pokój oraz +16 na każdy sojusz z innym imperium.

Cechy rasy. Niepodlegli otrzymują bonus do żywności +2 oraz dalszy +5 na planetach Urodzajnych. Przy statusie kolekcji 20 przedstawicieli otrzymujesz +15% do punktów Wpływów. Są Pacyfistami z natury, a najmniej obstają przy ideologii Przemysłowców. Często będziesz napotykał rasę Strażników, która oferuje bonus +5 do Zadowolenia oraz w czasie obrony przed inwazją zadaje dodatkowe obrażenia. Liczba przedstawicieli do statusy kolekcji jest mniejsza dla tej rasy, potrzebują 5/10/20 obywateli. Przy 10 otrzymują +10 do Zadowolenia, a przy 20 i więcej odblokowują specjalną ustawę. Strażników nie można przenosić między systemami i planetami. Są przypisani na stałe do miejsca, w którym ich odkryłeś.

Sposób kolonizacji. Jeśli system jest w strefie kontroli twoich pnączy i są tam planety zdatne do kolonizacji to przejęcie systemu jest natychmiastowe.

Podstawowe Statki. Wszystkie statki tej rasy są dobrze opancerzone. Prawie każda klasa ma przynajmniej dwa moduły obronne. Statki średnie cechują się jednym modułem bez restrykcji na typ sprzętu jaki chcesz zamontować. Mają za to mniej modułów na uzbrojenie. Nawet największe statki klasy Przewoźnik, mają tylko 3 moduły uzbrojenia (w tym jeden duży), gdzie statki innych ras mają zazwyczaj 4 moduły broni. Flota Niepoległych opiera się na przyjmowania ciosów, niż na zadawaniu dużych obrażeń.