Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Halo Wars 2 - poradnik do gry

Halo Wars 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4: Jeden Trzy Zero Poradnik Halo Wars 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lutego 2017

Cele główne: Uwolnij jeńców (4), przejmij kontrolę nad ośrodkiem badawczym a następnie utrzymaj pozycję do czasu ewakuacji.

Cele opcjonalne:

  • Zachowaj Alice przy życiu przez całą misję.
  • Nie pozwól, by zginęły oddziały jenieckie (4).
  • Zbierz wszystkie surowce (16 skrzyń).

Premia:

  • Zabij wystraszonego Trepa, zanim ucieknie.
  • Zabij jednostki przeciwnika, używając ciosu Spartanina.
Zniszcz generator aby uwolnić swoich żołnierzy. Czasem będziesz musiał pozbyć się najpierw Inżynierów wroga. - Misja 4: Jeden Trzy Zero - Halo Wars 2 - poradnik do gry
Zniszcz generator aby uwolnić swoich żołnierzy. Czasem będziesz musiał pozbyć się najpierw Inżynierów wroga.

Rozpoczniesz zadanie, mając pod swoją komendą kolejnego Spartanina - Alice-130. Wykorzystaj jej umiejętność specjalna, aby zniszczyć oddział poniżej. Alice potrafi również przejmować większe pojazdy, używając tej umiejętności, co przyda ci się później. Po rozprawieniu się ze strażnikami, zniszcz generator, dzięki czemu uwolnisz jeńców. Wyślij ich na lewe wzniesienie - po drodze znajdziesz dwie lokacje z magazynami. Natomiast Alice wyślij na prawe wzniesienie, gdzie są kolejne zabudowania i zapasy. Teraz połącz siły i zaatakuj drugi obóz jeniecki. W międzyczasie zaatakuje cię jeden oddział Trepów, który po chwili zacznie się wycofywać. Jeśli szybko go zlikwidujesz, otrzymasz premię na koniec misji. Wyślij część sił dalej na północ w poszukiwaniu magazynów, a Alice do trzeciego obozu. Następnie, połącz wszystkie siły i zaatakuj ostatnią lokację z jeńcami. Podczas niszczenia generatora, przybędą posiłki wroga w postaci Inżynierów. Są to jednostki powietrzne, które będą naprawiać generator. Najpierw rozpraw się z nimi, aby bez przeszkód uwolnić żołnierzy. Zniszcz jeszcze ostatni magazyn, który znajduje się na północ od tej lokacji.

Umocnienie pozycji minami i umieszczenie jednostek w okopanych pozycjach zapewni cię dobrą obronę. - Misja 4: Jeden Trzy Zero - Halo Wars 2 - poradnik do gry
Umocnienie pozycji minami i umieszczenie jednostek w okopanych pozycjach zapewni cię dobrą obronę.

Teraz rozpocznie się obrona ośrodka badawczego. Najpierw zniszcz cztery magazyny z energią, rozstaw wieżyczki na małych działkach przy lewym i prawym wejściu oraz ulepsz je do przeciwpiechotnych wersji. Piechotę możesz ustawić w barykadach, najlepiej Piekielnych, ponieważ posiadają mało punktów życia. Z reszty wojsk utwórz grupę szybkiego reagowania. Staraj się, aby Alice przyjmowała pierwsze ciosy. Jej tarcza się odnawia, więc nie będziesz musiał przyzywać dronów naprawczych, co chwilę. Pozostałe zasoby możesz wykorzystać, aby rozstawić miny na którymś z wejść. Ostrzał pociskami Archer pozostaw na sytuację kryzysową. Pierwsze fale będą składać się głównie z piechoty. Później wróg przypuści atak za pomocą lekkich pojazdów i czołgów Upiór. Postaraj się przejąć jeden z nich. Wybierz taki, który jest dalej od twoich wojsk, aby przejąć go w bardzo dobrym stanie. Zadaje sporo obrażeń, zwłaszcza zgrupowaniom piechoty oraz posiada osłony. Ostatnie oddziały, które będą cię atakować to mieszanka zwykłej piechoty i ciężkiej (podobnej do Cyklopów, zadają duże obrażenia twoim pojazdom). Na koniec zaatakuję cię specjalna piechota Wygnańców, które doskoczy do twoich pozycji za pomocą plecaków odrzutowych. Walczą wręcz i zadają duże obrażenia. Po odparciu tego ataku misja zakończy się sukcesem.