Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Halo Wars 2 - poradnik do gry

Halo Wars 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3: Wyniesienie Poradnik Halo Wars 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lutego 2017

Cele główne: Zyskaj dostęp do Kartografa.

Cele opcjonalne:

  • Zniszcz odlewnie pojazdów Wygnańców (3).
  • Zniszcz bazę Wygnańców.
  • Zniszcz ukryty ośrodek (4).

Premia:

  • Zabij oddziały uprowadzonym pojazdem (20).
  • Zniszcz pojazdy za pomocą Cyklopa (20).
  • Zniszcz pojazdy za pomocą Szerszeni (20).
  • Użyj mocy dowódcy "Pocisk Archer" (3).

W tej misji będzie chodziło o kontrolę 3 punktów, aby wygrać misję. Najpierw jednak musisz dotrzeć do tych przekaźników. Rozpocznie wraz z nowymi oddziałami. Cyklopy to jednostki uzbrojne w karabiny przeciwpancerne. Kiedy dotrzesz do mostu przekonasz się o ich skuteczności przeciwko lekkim pojazdom wroga. Gra pokażę ci alternatywną drogę. Musisz wskoczyć Spartanem na wyższą półkę, a potem znów wykorzystać jego specjalną umiejętność, aby przejąć kontrolę nad czołgiem przeciwnika. Po wykończeniu obrońców mostu, uaktywnij panel, aby otworzyć drogę dla swoich oddziałów. Teraz idź dalej i załóż bazę. Rozbuduj bazę i zadbaj o stały dopływ surowców. Niedługo nastąpi desant wroga. Potem możesz się spodziewać małych ataków piechoty i lekkich pojazdów. Nad punktem A możesz założyć drugą bazę. Przyda ci się do utrzymania punktu A i B, będziesz mógł szybciej szkolić jednostki. Nowa zdolność dowódcy przyda ci się podczas niszczenia zgrupowań wroga lub ataku na bazy Wygnańców.

Tylko piechota może zajmować punkty kontrolne i węzły energetyczne. - Misja 3: Wyniesienie - Halo Wars 2 - poradnik do gry
Tylko piechota może zajmować punkty kontrolne i węzły energetyczne.

Pamiętaj, że punkty możesz zajmować wyłącznie jednostkami piechoty - Marines, Cyklopy, Bohaterowie. Poza tym, jeśli wróg przejmie kontrolę nad takim miejscem, to również będzie zdobywał punkty. Musisz osiągnąć pierwszy 3000 punktów, aby wygrać misję. Im więcej masz takich miejsc pod kontrolą, tym szybciej będziesz zdobywał punkty. Jeśli przeciwnik będzie kontrolował choć jedno takie miejsce, również otrzyma punkty, choć w mniejszej ilości.

Jeśli chcesz wykonać cele opcjonalne, to czeka cię małe wyzwanie - Misja 3: Wyniesienie - Halo Wars 2 - poradnik do gry

Jeśli chcesz wykonać cele opcjonalne, to czeka cię małe wyzwanie. Pierwszy cel - zniszczenie odlewni Wygnańców - nie jest taki trudny. Są to trzy mini bazy, które stoją tobie na drodze do punktów kontroli. Natomiast zniszczenie głównej bazy i ukrytych ośrodków jest już trudniejsze. Baza znajduje się powyżej punktu B, po drodze są rozstawione dodatkowe wieżyczki i oddziały wroga. Sama baza ma generator osłon i 3 ulepszone wieżyczki.

Musisz uderzyć pełną armią, używając przejętego pojazdu oraz gotowego do użycia umiejętności dowódcy "Pocisku Archer". Użyj zdolności w taki sposób, aby ostrzał rozpocząć od generatora do wieżyczki, dzięki czemu sporo instalacji wroga zostanie uszkodzonych. Jeśli twoje oddziały otrzymają sporo obrażeń, warto się wycofać. Uzupełnij straty i wylecz pozostałych. Wtedy, z gotowymi mocami dowódcy, możesz zaatakować jeszcze raz. Nie zapomniaj o kontroli punktów. Jeśli szybko przejmiesz wszystkie lokalizacje, nie zdążysz zniszczyć bazy na czas. Natomiast, jeśli skupisz się na niszczeniu bazy a zaniedbasz tą sprawę, możesz przegrać na dłuższą metę.