Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Turing Test - poradnik do gry

The Turing Test - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 6 | Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 5 września 2016

W chapterze szóstym znajdziemy już sporo cięższych zagadek niż we wcześniejszych sektorach. Pojawi się nowa wiązka energii o kolorze czerwonym, która utrzymuje energię w danym miejscu przez parę sekund. Żeby aktywować ją ponownie należy wyjąć ją z danego urządzenia i umieścić drugi raz. Standardowo chapter składa się z dziesięciu sektorów od F51 do F60 i dodatkowego pomieszczenia.

Sektor F51

Przejście tego sektora polega na manipulacją robotem który znajduję się poniżej - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Przejście tego sektora polega na manipulacją robotem który znajduję się poniżej. Po wiązkę udajemy się na dół, która ukryta jest po lewej stronie na górze. Zabieramy ją ze sobą i umieszczamy w pierwszych drzwiach. Przechodzimy i przejmujemy kontrole nad robotem, nim zabieramy wiązkę z pierwszych drzwi i wypuszczamy ją za drugimi drzwiami w których początkowo się znajdywała. Następnie zostawiamy naszą postać na ruchomej platformie, robotem przenosimy wiązkę z górnego pojemnika do tego który znajduję się pod platformą. Przechodzimy do następnego sektora.

Sektor F52

W pierwszej kolejności zabieramy wiązkę z dołu i otwieramy ruchomy most - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W pierwszej kolejności zabieramy wiązkę z dołu i otwieramy ruchomy most. Za mostem po naszej prawej stronie znajduję się pierwszy raz nowa wiązką, czerwona. Używamy jej do podniesienia platformy, na górze czekamy chwilę by zabrać czerwoną wiązkę z dołu. Używamy jej na niższym przekaźniku który położony jest na ścianie i szybko biegniemy w kierunku drzwi wyjściowych. Pozostaje nam przełożenie wiązki z niższego przekaźnika do tego który znajduję się wyżej. Przechodzimy przez drzwi.

Sektor F53

Zabieramy czerwoną wiązkę energii i wkładamy ją ponownie do pojemnika - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Zabieramy czerwoną wiązkę energii i wkładamy ją ponownie do pojemnika. Szybko przebiegamy przez most i zabieramy pojemnik z wiązką energii który znajduję się po naszej lewej stronie. Ustawiamy go tak jak możemy zauważyć to na obrazku. Wypuszczamy czerwoną wiązkę aby otworzyć most, podnosimy bardzo szybko pojemnik i zostawiamy go na środku mostu. Biegniemy sprintem dalej ponieważ za drzwiami podniesie się platforma na którą musimy zdążyć. Przechodzimy do sektora F54.

Sektor F54

Wchodzimy na samą górę pomieszczenia gdzie znajdziemy czerwoną wiązkę energii i robota - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Wchodzimy na samą górę pomieszczenia gdzie znajdziemy czerwoną wiązkę energii i robota. Zabieramy wiązkę i przejmujemy kontrolę nad robotem.

Robota przenosimy obok pojemnika który otwiera nam mosty, wpuszczamy mu do wolnego miejsca czerwoną wiązkę, a sami zabieramy ze sobą niebieską - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Robota przenosimy obok pojemnika który otwiera nam mosty, wpuszczamy mu do wolnego miejsca czerwoną wiązkę, a sami zabieramy ze sobą niebieską. Teraz czeka nas mała gra zręcznościowa, będziemy musieli błyskawicznie przechodzić z robota do naszej postaci. Na początku przejmujemy kontrole nad robotem i wypuszczamy czerwoną wiązkę do pojemnika otwierającego mosty. Szybko wracamy do naszej postaci za pomocą klawisza backspace i przebiegamy przez czerwony most. Zostały nam jeszcze dwa pomosty do przejścia. Przejmujemy kontrole nad robotem ponownie i reaktywujemy most. UWAGA! Robot po wypuszczeniu czerwonej wiązki musi znaleźć się na poziomie niżej byśmy mogli go sięgnąć z góry. Ostatni pomost polega na tym samym co pierwszy. Po dotarciu na samą górę wypuszczamy niebieską wiązkę do pojemnika i przechodzimy do następnego etapu.

Sektor F55

Pierwsze pomieszczenie składa się z trzech pięter - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Pierwsze pomieszczenie składa się z trzech pięter.

  • Pierwsze: Tutaj odnajdziemy zamkniętą wiązkę energii z nieaktywowanym przekaźnikiem.
  • Drugie: Znajduję się tutaj ruchoma wiązka energii w pojemniku i nieaktywowany przekaźnik.
  • Trzecie: Odnajdziemy tu pusty pojemnik z kablem prowadzącym do kamery sterującej.

W pierwszej kolejności biegniemy na drugie piętro i zabieramy wiązkę energii, którą przenosimy na trzecie piętro gdzie aktywujemy kamerę. Zjedzie ona na pierwsze piętro. Tam przejmujemy kontrolę nad nią i aktywujemy zielony pojemnik. Następnie wracamy do naszej postaci. Dzięki temu otworzyły nam się drzwi do następnego pomieszczenia.

Przechodzimy przez nowo otwarte drzwi i pociągamy dźwignie na dół - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Przechodzimy przez nowo otwarte drzwi i pociągamy dźwignie na dół. Pobieramy czerwoną wiązkę energii i wracamy po niebieską która znajduję się na trzecim piętrze. Niebieską wiązkę wypuszczamy do pojemnika na drugim piętrze.

Z czerwoną wiązką wchodzimy na trzecie piętro - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Z czerwoną wiązką wchodzimy na trzecie piętro. Naszym zadaniem będzie wypuszczenie wiązki do pojemnika i przejęcie kontroli nad kamerą która zacznie zjeżdżać na dół.

Na samym dole zamykamy dopływ energii klikając na zielonym pojemniku a na drugim piętrze ustawiamy kabel w zielonym pojemniku tak by znalazł się na lewej stronie (tak jak możemy zauważyć to na obrazku) - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Na samym dole zamykamy dopływ energii klikając na zielonym pojemniku a na drugim piętrze ustawiamy kabel w zielonym pojemniku tak by znalazł się na lewej stronie (tak jak możemy zauważyć to na obrazku). Pobieramy niebieską wiązkę z drugiego piętra i czerwoną z trzeciego. Czerwoną wiązkę umieszczamy w pojemniku na drugim piętrze i szybko przebiegamy przez drzwi do następnego pomieszczenia od razu skręcając w lewo na ruchomą platformę. Znajdziemy się na górze gdzie pobierzemy drugą czerwoną wiązkę.

Stajemy obok okna i reaktywujemy czerwoną wiązkę by wrócić do pomieszczenia z piętrami - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Stajemy obok okna i reaktywujemy czerwoną wiązkę by wrócić do pomieszczenia z piętrami. Tam idziemy na trzecie piętro gdzie ponownie przejmujemy kontrole nad kamerą za pomocą czerwonej wiązki. Na pierwszym piętrze klikamy na zielony pojemnik aby wypuścił niebieską wiązkę, na drugim piętrze również klikamy na zielony pojemnik aby kabel znajdujący się w środku obrócił się w prawą stronę. Zabieramy obie czerwone wiązki i przechodzimy do drugiego pomieszczenia. Obracamy dźwignie i idziemy do góry gdzie zauważymy drzwi do następnego sektora.

Należy najpierw wypuścić czerwoną wiązkę by znaleźć się na środku - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Należy najpierw wypuścić czerwoną wiązkę by znaleźć się na środku. Gdy już tam będziemy wypuszczamy drugą wiązkę i wskakujemy na platformę. Niebieską wiązką otwieramy drzwi.

Sektor F56

Robota stawiamy na platformie i przechodzimy do pokoju obok - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Robota stawiamy na platformie i przechodzimy do pokoju obok. Tam ustawiamy naszą postać na czerwonej platformie i zabieramy wiązkę z nowo otwartych drzwi. Wracamy do miejsca gdzie zostawiliśmy robota i zamieniamy się z nim miejscem. Maszyną jedziemy do drugiego pokoju, pobieramy niebieską wiązkę obok drzwi i odwracamy się tyłem do okna. Wracamy do naszej postaci za pomocą backspace. Pobieramy wiązkę z pleców robota i otwieramy drzwi do następnego sektora.

Sektor F57

W Pierwszej kolejności idziemy do pomieszczenia po prawej stronie i zabieramy wiązkę energii dzięki czemu kamera przyjedzie do niego - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W Pierwszej kolejności idziemy do pomieszczenia po prawej stronie i zabieramy wiązkę energii dzięki czemu kamera przyjedzie do niego. Wracamy do maszyny sterującej magnesem i przemieszczamy go najbardziej w naszą stronę. Zabieramy pojemnik z wiązką energii i idziemy schodami do góry.

Aktywujemy magnes i odkładamy pojemnik na czerwoną platformę - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Aktywujemy magnes i odkładamy pojemnik na czerwoną platformę. Schodzimy na dół, tak jak zauważamy to na obrazku i zabieramy wiązkę energii z magnesu. Platforma podnosi się do góry dzięki czemu stajemy na ruchomym moście. Przejmujemy kontrole nad kamerą i przenosimy most z naszą postacią pod drzwi do następnego sektora.

Sektor F58

Pobieramy obie wiązki z pojemników i jedną dajemy naszemu robotowi - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Pobieramy obie wiązki z pojemników i jedną dajemy naszemu robotowi. Wchodzimy na platformę która znajduję się po lewej stronie. Przejmujemy kontrole nad robotem i wypuszczamy jego wiązkę do lewego pojemnika. Wracamy do naszej postaci i ustawiamy ją na kolejnej platformie. Naszym robotem pobieramy wcześniej włożoną wiązkę i aktywujemy następny pomost który znajduję się ponownie po lewej stronie.

Nasza postać znajduję się na samej górze, teraz musimy zrobić dokładnie taką samą czynność z naszym robotem - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Nasza postać znajduję się na samej górze, teraz musimy zrobić dokładnie taką samą czynność z naszym robotem. Gdy już robot i nasza postać znajdują się na samej górze, wystarczy włożyć do niego wiązkę i stanąć na platformie. Wypuszczamy wiązkę z robota do pojemnika i wracamy do naszej postaci. Przechodzimy dalej.

Sektor F59

Wchodząc do pomieszczenia kierujemy naszą postać w prawo, znajdziemy tam kamerę nad którą przejmujemy kontrolę - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Wchodząc do pomieszczenia kierujemy naszą postać w prawo, znajdziemy tam kamerę nad którą przejmujemy kontrolę. Z jej punktu możemy zaobserwować nowe urządzenie, przechodzimy do niego i strzelamy w sznury aby zrzucić wielki blok przed nami. Przechodzimy do ostatniego sektora.

Sektor F60

Idziemy na górę i przejmujemy kontrolę nad robotem - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Idziemy na górę i przejmujemy kontrolę nad robotem. Jedziemy nim na czerwoną platformę która znajduję się niżej, dzięki temu otworzymy most aby przejść dalej. Wracamy do naszej postaci i wchodzimy na drabinę. Znowu wcielamy się w robota którym musimy odjechać kawałek dalej aby pierwsze drzwi zostały otwarte. Przechodzimy przez nowo otwarte drzwi i wracamy do robotem. Musimy teraz zepchnąć pojemnik z wiązką energii na czerwoną plaformę.

Ustawiamy naszego robota przed oknem abyśmy mogli sięgnąć go z platformy - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Ustawiamy naszego robota przed oknem abyśmy mogli sięgnąć go z platformy. Przejmujemy nad nim kontrole i podnosimy platformę. Przechodzimy do pomieszczenia dodatkowego.

Drilling Site

Czas trochę pozwiedzać, posłuchać nagrań dzięki czemu dowiemy się więcej o naszej załodze - Chapter 6 - Opis przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Czas trochę pozwiedzać, posłuchać nagrań dzięki czemu dowiemy się więcej o naszej załodze. Gdy już to zrobimy czas na ostatni chapter.