Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Turing Test - poradnik do gry

The Turing Test - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 2 | Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 27 października 2016

W chapterze drugim rośnie już poziom trudności. Możemy zauważyć bardziej złożone, wymagające większej ilości elementów do wykonania, pomieszczenia. Podobnie jak w wcześniejszym rozdziale, chapter dzieli się na sektory od B11 do B20 i Crew Quarters. W trakcie również ukryte jest jedno sekretne pomieszczenie dzięki któremu zdobędziemy osiągniecie.

Sektor B11

Po wyjściu z Planetarium znajdujemy się w pierwszym sektorze chapteru drugiego - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po wyjściu z Planetarium znajdujemy się w pierwszym sektorze chapteru drugiego. Pociągamy przekładnie na dół i przechodzimy przez drzwi które dzięki temu zostały otwarte. Zauważamy drzwi główne z dwoma pustymi pojemnikami, lecz zostawiamy je i przechodzimy do otwartego pomieszczenia po ich lewej stronie.

W tym pomieszczeniu również pociągamy przekładnie tym razem w górę i wychodzimy przez otwarte drzwi - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu również pociągamy przekładnie tym razem w górę i wychodzimy przez otwarte drzwi. Stoimy po środku otwartych pomieszczeń, pobieramy wiązki energii z obu i wypuszczamy je do pustych miejsc obok drzwi głównych.

Sektor B12

Schodzimy ze schodów i obracamy się w prawo, zauważamy pojemnik z wiązką - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Schodzimy ze schodów i obracamy się w prawo, zauważamy pojemnik z wiązką. Trzeba go przełożyć na lewą stronę, by maszyna którą znajdziemy u góry przyciągnęła go. Będąc na górze bierzemy pojemnik z magnezu wchodząc na platformę która znajduję się po prawej stronie.

Otwieramy drzwi za pomocą zabranego pojemnika, za nimi zauważymy następny pojemnik z wiązką energii - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Otwieramy drzwi za pomocą zabranego pojemnika, za nimi zauważymy następny pojemnik z wiązką energii. Przenosimy naszą maszynę w pozycje pokazaną na obrazku, wyrzucamy pojemnik znajdujący się za drzwiami w magnez i kierujemy go najbardziej w lewo by odnalazł się za drabiną. Wchodzimy na platformę, zabieramy pojemnik i otwieramy drzwi do sektora B13.

Sektor B13

Wyjmujemy wiązkę znajdującą się po drugiej stronie i wkładamy ją do pustego pojemnika obok nas - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Wyjmujemy wiązkę znajdującą się po drugiej stronie i wkładamy ją do pustego pojemnika obok nas. Otworzyło nam to most przez który przechodzimy aby odnaleźć się na drugiej stronie. Tam pobieramy wcześniej włożoną wiązkę energii i wpuszczamy ją do pustego miejsca obok drzwi, przez które przechodzimy.

Podchodzimy do maszyny zasilanej wiązką energii, która znajduję się po naszej lewej stronie i przesuwamy most najbardziej w lewo - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Podchodzimy do maszyny zasilanej wiązką energii, która znajduję się po naszej lewej stronie i przesuwamy most najbardziej w lewo. Przechodzimy przez niego i pobieramy wiązkę znajdującą się w małym pomieszczeniu. Schodzimy na dół i pobraną wiązkę wypuszczamy do maszyny grawitacyjnej. Będąc na dole zabieramy pojemnik z wiązką który znajduję się w małym zielonym pomieszczeniu po naszej lewej stronie. Przenosimy go pod maszynę zostawiając go tam.

Wchodzimy po drabinie wyżej, ustawiamy most tak jak na obrazku - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Wchodzimy po drabinie wyżej, ustawiamy most tak jak na obrazku. Przechodzimy na drugą stronę i pobieramy najpierw wiązkę z magnezu, którą umieszczamy w drzwiach za nami. Później wkładamy pojemnik który spadł z maszyny na most, a dopiero na samym końcu umieszczamy wiązkę z naprzeciwka. Przechodzimy do następnego pomieszczenia.

Sektor B14

Po wejściu do pomieszczenia pobieramy obie wiązki z głównych drzwi wyjściowych, które znajdują się na górze - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po wejściu do pomieszczenia pobieramy obie wiązki z głównych drzwi wyjściowych, które znajdują się na górze. Zauważmy że pozostawienie naszej postaci na czerwonej platformie widocznej na zdjęciu, otwiera nam drzwi po prawej stronie pomieszczenia. Najpierw jednak otwieramy podwójne drzwi po lewej stronie. Wchodzimy do góry i pobierając wiązkę z wcześniej otwartych drzwi na dole, otwieramy te za nami, które odsłonią nam pojemnik z wiązką.

Pojemnik zrzucamy na czerwoną platformę znajdującą się na dole pomieszczenia - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Pojemnik zrzucamy na czerwoną platformę znajdującą się na dole pomieszczenia. Pobieramy wiązkę z góry i przenosimy ją do wcześniejszych drzwi, aby otworzyło nam to dostęp do drugich już otwartych. Pobieramy kolejno wiązki i wypuszczamy je w dwa puste pojemniki na górze, które otworzą nam przejście dalej.

Po drodze napotkamy okno przez które wyciągamy obie wiązki z widocznych drzwi - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po drodze napotkamy okno przez które wyciągamy obie wiązki z widocznych drzwi. Wypuszczamy wiązki do pojemników obok drzwi prowadzących do następnego sektora.

Sektor B15

Najpierw przechodzimy do pomieszczenia po naszej prawej stronie i zabieramy pojemnik z wiązką - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Najpierw przechodzimy do pomieszczenia po naszej prawej stronie i zabieramy pojemnik z wiązką. Przenosimy go do wolnego miejsca po lewej stronie głównego holu i przeciągamy przekaźnik w dół. Następną czynnością będzie zabranie wiązki energii która znajduję się w drzwiach po prawej stronie (stamtąd wcześniej zabraliśmy leżący na ziemi pojemnik). Wchodzimy do nowego pomieszczenia i wiązkę z broni wypuszczamy do jedynego wolnego miejsca. Pociągamy przekaźnik w górę, zabieramy pojemnik i wychodzimy z pokoju.

Przekaźnik przestawiamy na górę dzięki czemu okno zostanie otwarte - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Przekaźnik przestawiamy na górę dzięki czemu okno zostanie otwarte. Wiązkę za okna pobieramy i wypuszczamy do drzwi za nami. Zabieramy pojemnik ze ściany i otwieramy następne drzwi, które odblokują nam wejście wyżej. Ostatni pojemnik leżący na ziemi zabieramy na górę.

Wkładamy go w jeden z dwóch wolnych miejsc obok drzwi do różowego pomieszczenia - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Wkładamy go w jeden z dwóch wolnych miejsc obok drzwi do różowego pomieszczenia. Po tej czynności zabieramy wiązkę z dołu i otwieramy drzwi. W różowym pomieszczeniu pobieramy wiązkę do broni i wychodzimy. Zabieramy z drzwi obok drugą wiązkę do broni i otwieramy główne drzwi do następnego sektora.

Sektor B16

Po drodze napotkamy wejście do drugiego sekretnego pomieszczenia, solucja jak go przejść znajduję się w rozdziale Sekretne pomieszczenia.

Wchodząc do pomieszczenia zauważymy cztery drzwi i jedną wiązkę energii która łączy je wszystkie - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Wchodząc do pomieszczenia zauważymy cztery drzwi i jedną wiązkę energii która łączy je wszystkie. Pobieramy wiązkę, dzięki temu otworzą nam się pierwsze drzwi. Po przejściu za drzwi wypuszczamy ją z powrotem do pojemnika, to odblokuje nam drugie drzwi. Powtarzamy dokładnie tą samą czynność jeszcze raz co odblokuje nam przejście do następnego sektora.

Sektor B17

Zabieramy pojemnik z wiązką energii znajdujący się na dole i umieszczamy go w pustym miejscu za otwartym mostem - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Zabieramy pojemnik z wiązką energii znajdujący się na dole i umieszczamy go w pustym miejscu za otwartym mostem. Odblokuje nam to przejście do następnych drzwi, lecz zamknie wcześniej dostępny most. Przechodzimy przez nowo otwarte drzwi.

Znajdujemy się w drugim pomieszczeniu - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Znajdujemy się w drugim pomieszczeniu. Pobieramy wiązkę energii i wracamy z nią do wcześniej otwartego mostu. Tam wymieniamy pojemnik z wiązką i zanosimy go do pomieszczenia widocznego na grafice lecz nie zrzucamy go na dół a zostawiamy na zamkniętym moście. Stajemy przed drabiną która znajduję się w zielonym pokoju i pobieramy wiązkę do EMT. Dzięki niej otwieramy most w drugim pomieszczeniu i zabieramy pojemnik z wiązką. Przechodząc przez nowo otwarte drzwi zauważamy dwa wolne miejsca. W pierwsze wkładamy pojemnik a w drugie wiązkę energii która znajduję się za nami. Most się otworzy co pozwoli nam przejść dalej.

Sektor B18

Poznajemy tutaj nową czynność która będzie utrudniać nam rozwiązywanie zagadek - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Poznajemy tutaj nową czynność która będzie utrudniać nam rozwiązywanie zagadek. Po zabraniu wiązki energii z pojemnika, klepsydra z energią opada w dół. Gdy dojdzie do samego końca zamknie nam drzwi. Rozwiązanie tego sektora polega na bliskim postawieniu naszej postaci obok drzwi, aby można było zabrać wiązkę po czym przebiegamy przez otwarte przejście (za pomocą klawiszu Shift) zanim zostanie ono zamknięte. Za drzwiami wykonujemy drugi raz to samo i przechodzimy do następnego sektora.

Sektor B19

W tym sektorze powtarza się wcześniej nauczona czynność - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W tym sektorze powtarza się wcześniej nauczona czynność. Zabieramy wiązkę energii z naprzeciwka, wypuszczamy ją obok drzwi u góry i jak najszybciej przebiegamy przez elektryczny most. Musimy zdążyć zanim klepsydra opadnie na sam dół i zamknie nam drogę. Przechodzimy do następnego sektora.

Sektor B20

Następna nowa akcja do poznania - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Następna nowa akcja do poznania. Gdy staniemy na pulsującym paśmie energii przerywa to dopływ do drzwi i powoduję ich zamknięcie.

Przebiegamy do czerwonego pomieszczenia widocznego na grafice i pobieramy wiązkę która znajduję się za oknem - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Przebiegamy do czerwonego pomieszczenia widocznego na grafice i pobieramy wiązkę która znajduję się za oknem. Zamieniamy ją z pojemnikiem przy otwartym oknie. Pojemnik zanosimy do wolnego miejsca za nami, które powoduję że pierwsze okno jest zamknięte. Dzięki temu wypuszczona zostanie pulsująca wiązka energii która otworzy nam drzwi.

Za drzwiami podchodzimy do zakratowanego okna i pobieramy wiązkę - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Za drzwiami podchodzimy do zakratowanego okna i pobieramy wiązkę. Otwieramy za jej pomocą drzwi do Crew Quarters.

Crew Quarters

W pomieszczeniach załogi dowiemy się paru ciekawych rzeczy, między innymi czym tak naprawdę jest tytułowy Turing Test - Chapter 2 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W pomieszczeniach załogi dowiemy się paru ciekawych rzeczy, między innymi czym tak naprawdę jest tytułowy Turing Test. Po rozejrzeniu się, przechodzimy przez drzwi znajdujące się przed nami. Tym sposobem ukończyliśmy Chapter drugi.