Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Turing Test - poradnik do gry

The Turing Test - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter 3 | Opis przejścia

W chapterze trzecim poznamy dodatkowe mechaniki na których opiera się gra. Zagadki staną się bardziej skomplikowane i wymagające od nas więcej czasu do poświęcenia. Podobnie do wcześniejszych podzielony on jest na sektory od C21 do C30 i kończy się na poziomie nazwanym Maintenance.

Sektor C21

W pierwszym sektorze poznajemy nowe urządzenie, które teleportuje pojemnik z wiązką energii do niego - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W pierwszym sektorze poznajemy nowe urządzenie, które teleportuje pojemnik z wiązką energii do niego. Schodzimy na dół i teleportujemy pojemnik do siebie. Odkładamy go tak jak pokazane jest to na grafice i przechodzimy przez otwarte drzwi. Pobieramy wiązkę która podtrzymuje elektryczny most, przechodzimy przez następne drzwi i otwieramy przejście do następnego sektora.

Sektor C22

Idziemy przed siebie aż nie dotrzemy do pomieszczenia widocznego na obrazku - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Idziemy przed siebie aż nie dotrzemy do pomieszczenia widocznego na obrazku. Przesuwamy okrągły pojemnik z wiązką energii najbardziej na prawą stronę. Wchodzimy do pokoju i przez okno pobieramy wiązkę, którą wykorzystujemy do otwarcia drzwi.

W następnym pomieszczeniu ponownie wykorzystujemy urządzenie do podniesienia wiązki energii poziom wyżej - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W następnym pomieszczeniu ponownie wykorzystujemy urządzenie do podniesienia wiązki energii poziom wyżej. Wchodzimy po drabinie i przez okno pobieramy wiązkę. Otwieramy drzwi do następnego sektora.

Sektor C23

Pobieramy wiązkę energii która znajduję się po prawej stronie pomieszczenia i wypuszczamy ją do pojemnika naprzeciwko nas - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Pobieramy wiązkę energii która znajduję się po prawej stronie pomieszczenia i wypuszczamy ją do pojemnika naprzeciwko nas. Po naszej lewej stronie zabieramy pojemnik z wiązką i umieszczamy go do pojemnika, w którym znajduję się wcześniej wypuszczona ruchoma wiązka. Wiązkę z broni umieszczamy tak by odblokować drogę do góry. Wchodzimy po schodach i pobieramy ruchomą wiązkę z dołu. Dzięki czemu otwieramy przejście na samą górę.

Z otwartych drzwi na samej górze pobieramy wiązkę - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Z otwartych drzwi na samej górze pobieramy wiązkę. Naszym zadaniem jest przeniesienia pojemnika z wiązką, który znajduję się na samym dole do drzwi na samej górze. Posiadamy dwie ruchome wiązki, obie muszę być wypuszczone do pojemników na samym dole. Dzięki tej czynności pojemnik zabieramy piętro wyżej. Na drugim piętrze pobieramy możliwą ruchomą wiązkę z dołu i otwieramy sobie przejście na samą górę. Pojemnik wkładamy do zamkniętych drzwi.

Pozostaje nam tylko pobranie ruchomych wiązek z pierwszego i drugiego piętra - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Pozostaje nam tylko pobranie ruchomych wiązek z pierwszego i drugiego piętra. Otwieramy sobie przejście na samej górze i ruszamy w kierunku następnego sektora.

Sektor C24

Otwieramy zamknięte drzwi za pomocą stojącego urządzenia - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Otwieramy zamknięte drzwi za pomocą stojącego urządzenia. Wchodzimy na górę i opuszczamy na dół platformę. Podchodzimy ponownie do urządzenia i zamykamy drzwi by wiązka pulsującej energii nie przechodziła na drugą stronę. Następnie podążamy w kierunku kolejnego sektora.

Sektor C25

W tym pomieszczeniu wiązka pulsującej energii zrzucimy nam potrzebny pojemnik - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu wiązka pulsującej energii zrzucimy nam potrzebny pojemnik. A więc podchodzimy do miejsca skąd wychodzi wiązka i ciągniemy przekaźnik w dół. Wracamy do urządzenia, którym możemy sterować magnes i przesuwamy go w prawo do granicy z wiązką tak jak widoczne jest to na obrazku. Wracamy do dźwigni i przesuwamy ją do góry, dzięki temu nasz magnes będzie przy drzwiach wyjściowych z pomieszczenia. Zabieramy ruchomą wiązkę energii, która znajduję się obok dźwigni, podnosimy pojemnik i otwieramy drzwi do następnego sektora.

Sektor C26

Po drodze do sektora C26 napotkamy trzecie sekretne pomieszczenie, solucja jak go przejść znajduję się w rozdziale Sekretne pomieszczenia.

Poznajemy tutaj nową wiązkę energii która jest koloru zielonego - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Poznajemy tutaj nową wiązkę energii która jest koloru zielonego. W pierwszej kolejności pobieramy ją z pojemnika. Później pobieramy niebieską wiązkę, która znajduję się po drugiej stronie. Stajemy na platformie i wypuszczamy wiązkę do pojemnika obok nas. Gdy znajdziemy się na drugiej stronie zieloną wiązkę wpuszczamy do pojemnika w którym wcześniej była niebieska. Zabieramy pojemnik leżący na ziemi i otwieramy przejście do następnego pomieszczenia.

Po otwarciu drzwi nie przechodzimy jeszcze tylko idziemy górą by zabrać zieloną wiązkę - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Po otwarciu drzwi nie przechodzimy jeszcze tylko idziemy górą by zabrać zieloną wiązkę. Wypuszczamy ją do jedynego pojemnika znajdującego się w nowym pomieszczeniu i przechodzimy do nowego sektora.

Sektor C27

W pierwszej kolejności pobieramy wiązkę energii która wybiega od schodów, dzięki temu platforma przysunie się bliżej - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W pierwszej kolejności pobieramy wiązkę energii która wybiega od schodów, dzięki temu platforma przysunie się bliżej. Przenosimy pojemnik na ruchomą platformę i wpuszczamy ponownie wiązkę by platforma wróciła na swoje miejsce. Przechodzimy przez drzwi, z okna pobieramy wiązkę nad platformą. Otwieramy drzwi i przechodzimy dalej.

Sektor C28

W następnym pomieszczeniu zauważymy trzy urządzenia sterujące - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

W następnym pomieszczeniu zauważymy trzy urządzenia sterujące. Należy ustawić filar tak jak na zdjęciu aby jeden pojemnik wystawał w kierunku okna. Zamieniamy zieloną wiązkę na niebieską, dzięki czemu drzwi zostały otwarte. Wiązkę wypuszczamy do lewego pustego pojemnika na filarze. Przechodzimy przez drzwi i obserwujemy okno. Szybko pobieramy niebieską wiązkę i otwieramy drzwi do kolejnego sektora.

Sektor C29

Podchodzimy do maszyny sterującej filarem - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Podchodzimy do maszyny sterującej filarem. Przesuwając filar otwieramy drzwi, które znajdują się na samym dole. Schodzimy i wyjmujemy pojemnik z wiązką. Wracamy do urządzenia sterującego i przemieszczamy filar do wcześniejszego ułożenia, które również widoczne jest na obrazku. Otwierają nam się schody na dół. Podnosimy pojemnik i zanosimy na górę.

Ustawiamy filar tak aby otworzył drzwi, które możemy zauważyć na zdjęciu - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Ustawiamy filar tak aby otworzył drzwi, które możemy zauważyć na zdjęciu. Pojemnik z wiązką energii umieszczamy w środku do pustego miejsca. Podchodzimy ponownie do urządzenia sterującego filarem i wypuszczamy wiązkę do czwartego, wcześniej nie używanego miejsca po lewej stronie (jeżeli patrzymy od strony urządzenia sterującego). Otworzą nam się drzwi przez które przechodzimy. Odwracamy się i pobieramy wiązkę energii z filaru. Wchodzimy na górę gdzie czeka nas przejście do następnego sektora.

Sektor C30

Tutaj czeka nas zręcznościowy moment w grze - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Tutaj czeka nas zręcznościowy moment w grze. Podchodzimy do obu urządzeń sterujących i opuszczamy na sam dół platformy. Po czym musimy szybko wskoczyć na pierwszą, niżej upuszczoną platformę i przeskoczyć z niej na drugą.

Możemy zauważyć trzy urządzenia, które sterują wysokością platform - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Możemy zauważyć trzy urządzenia, które sterują wysokością platform. Najpierw jednak zabieramy wiązkę energii. każde z nich ustawiamy w kolejności schodów:

  • Pierwszą - najbardziej na sam dół
  • Drugą - jeden poziom wyżej
  • Trzecią - dwa poziomy wyżej

Za pomocą wiązki podnosimy daną platformę o jeden poziom wyżej. Stajemy na pierwszej i ponosimy ją. Później przeskakujemy na drugą, pobieramy wiązkę z dołu i wykonujemy czynność ponownie. Czeka nas przejście do Maintenance.

Maintenance

Znajdziemy się w następnym pomieszczeniu które odsłoni nam kawałek fabuły - Chapter 3 - Opis Przejścia - The Turing Test - poradnik do gry

Znajdziemy się w następnym pomieszczeniu które odsłoni nam kawałek fabuły. Po obejrzeniu wszystkie co się znajduje przechodzimy do Chapteru czwartego.