Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Just Cause 3 - poradnik do gry

Just Cause 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Just Cause 3 - Wyspa Insula Striate, Klasyczne części
Just Cause 3 - Wyspa Insula Striate, Klasyczne części
Klasyczna część znajduje się w południowo-wschodnim rogu wyspy Insula Striate, w prowincji Costa Sud.

Współrzędne: N 40 43.629 E 5 44.984
Klasyczna część znajduje się w samym środku prowincji Costa Sud.

Współrzędne: N 40 45.639 E 5 45.883
Klasyczna część znajduje się na północny-zachód od Alte Potentia, w prowincji Grande Pastura.

Współrzędne: N 40 48.614 E 5 39.728
Klasyczna część znajduje się na północny-wschód od części #15, na granicy z prowincją Montana.

Współrzędne: N 40 49.179 E 5 40.668
Klasyczna część znajduje się na północno-zachodnim wybrzeżu prowincji Grande Pastura.

Współrzędne: N 40 50.719 E 5 38.663
Klasyczna część znajduje się na północny-zachód od Guardia Grande Pastura II, w ruinach.

Współrzędne: N 40 50.802 E 5 41.339
Klasyczna część znajduje się przy wschodniej granicy prowincji Grande Pastura.

Współrzędne: N 40 50.334 E 5 44.351
Klasyczna część znajduje się na północny-zachód od Guardia Grande Pastura I.

Współrzędne: N 40 51.410 E 5 43.099
Klasyczna część znajduje się w północno-zachodnim krańcu prowincji Libeccio.

Współrzędne: N 40 46.375 E 5 33.790
Klasyczna część znajduje się przy południowym brzegu jeziora, w prowincji Libeccio.

Współrzędne: N 40 46.651 E 5 35.609
Klasyczna część znajduje się na południe od kościoła Sancte Elena, znajdującego się przy południowym wybrzeżu prowincji Libeccio.

Współrzędne: N 40 45.174 E 5 36.473
Klasyczna część znajduje się na wschód od centralnego punktu prowincji Litore Torto - na zachód od platformy wiertniczej Platteforma Litore Torto I.

Współrzędne: N 40 48.709 E 5 46.679
Klasyczna część znajduje się na południe od części #9 i na południowy-zachód od platformy wiertniczej Platteforma Litore Torto I.

Współrzędne: N 40 47.950 E 5 46.663
Klasyczna część znajduje się w południowo-zachodniej części prowincji Litore Torto, przy południowo-zachodnim krańcu małego jeziorka.

Współrzędne: N 40 46.941 E 5 44.730
Klasyczna część znajduje się w centralnym punkcie prowincji Montana, pośród pokrytych śniegiem gór.

Współrzędne: N 40 48.321 E 5 43.240
Klasyczna część znajduje się nieco na wschód od części #7, niemalże w centrum prowincji Montana.

Współrzędne: N 40 48.269 E 5 43.628
Klasyczna część znajduje się praktycznie w centrum prowincji Prima, przy kościele Sancte Federico.

Współrzędne: N 40 44.025 E 5 42.104
Klasyczna część znajduje się w północnej części prowincji Val De Mar.

Współrzędne: N 40 47.323 E 5 41.979
Klasyczna część znajduje się w centralnym punkcie prowincji Val De Mar, na północ od środkowego jeziorka.

Współrzędne: N 40 46.518 E 5 42.256
Klasyczna część znajduje się na wschód od "dolnego" jeziora i jednocześnie na północny-wschód od Guardia Val De Mar V.

Współrzędne: N 40 45.480 E 5 43.591
Klasyczna część znajduje się na południowy-wschód od portu Porto Tridente, w prowincji Maestrale.

Współrzędne: N 40 48.502 E 5 32.740
Klasyczna część znajduje się w północnej części prowincji Maestrale, na północ od miasta Vulture.

Współrzędne: N 40 48.547 E 5 36.298
Powiększ mapę

Klasyczne części | Insula Striate | Just Cause 3 poradnik Just Cause 3

Klasyczna część #21 – Klasyczna część znajduje się w południowo-wschodnim rogu wyspy Insula Striate, w prowincji Costa Sud.

Współrzędne: N 40 43.629 E 5 44.984

Klasyczna część #22 – Klasyczna część znajduje się w samym środku prowincji Costa Sud.

Współrzędne: N 40 45.639 E 5 45.883

Klasyczna część #15 – Klasyczna część znajduje się na północny-zachód od Alte Potentia, w prowincji Grande Pastura.

Współrzędne: N 40 48.614 E 5 39.728

Klasyczna część #16 – Klasyczna część znajduje się na północny-wschód od części #15, na granicy z prowincją Montana.

Współrzędne: N 40 49.179 E 5 40.668

Klasyczna część #17 – Klasyczna część znajduje się na północno-zachodnim wybrzeżu prowincji Grande Pastura.

Współrzędne: N 40 50.719 E 5 38.663

Klasyczna część #18 – Klasyczna część znajduje się na północny-zachód od Guardia Grande Pastura II, w ruinach.

Współrzędne: N 40 50.802 E 5 41.339

Klasyczna część #19 – Klasyczna część znajduje się przy wschodniej granicy prowincji Grande Pastura.

Współrzędne: N 40 50.334 E 5 44.351

Klasyczna część #20 – Klasyczna część znajduje się na północny-zachód od Guardia Grande Pastura I.

Współrzędne: N 40 51.410 E 5 43.099

Klasyczna część #12 – Klasyczna część znajduje się w północno-zachodnim krańcu prowincji Libeccio.

Współrzędne: N 40 46.375 E 5 33.790

Klasyczna część #13 – Klasyczna część znajduje się przy południowym brzegu jeziora, w prowincji Libeccio.

Współrzędne: N 40 46.651 E 5 35.609

Klasyczna część #14 – Klasyczna część znajduje się na południe od kościoła Sancte Elena, znajdującego się przy południowym wybrzeżu prowincji Libeccio.

Współrzędne: N 40 45.174 E 5 36.473

Klasyczna część #9 – Klasyczna część znajduje się na wschód od centralnego punktu prowincji Litore Torto - na zachód od platformy wiertniczej Platteforma Litore Torto I.

Współrzędne: N 40 48.709 E 5 46.679

Klasyczna część #10 – Klasyczna część znajduje się na południe od części #9 i na południowy-zachód od platformy wiertniczej Platteforma Litore Torto I.

Współrzędne: N 40 47.950 E 5 46.663

Klasyczna część #11 – Klasyczna część znajduje się w południowo-zachodniej części prowincji Litore Torto, przy południowo-zachodnim krańcu małego jeziorka.

Współrzędne: N 40 46.941 E 5 44.730

Klasyczna część #7 – Klasyczna część znajduje się w centralnym punkcie prowincji Montana, pośród pokrytych śniegiem gór.

Współrzędne: N 40 48.321 E 5 43.240

Klasyczna część #8 – Klasyczna część znajduje się nieco na wschód od części #7, niemalże w centrum prowincji Montana.

Współrzędne: N 40 48.269 E 5 43.628

Klasyczna część #6 – Klasyczna część znajduje się praktycznie w centrum prowincji Prima, przy kościele Sancte Federico.

Współrzędne: N 40 44.025 E 5 42.104

Klasyczna część #3 – Klasyczna część znajduje się w północnej części prowincji Val De Mar.

Współrzędne: N 40 47.323 E 5 41.979

Klasyczna część #4 – Klasyczna część znajduje się w centralnym punkcie prowincji Val De Mar, na północ od środkowego jeziorka.

Współrzędne: N 40 46.518 E 5 42.256

Klasyczna część #5 – Klasyczna część znajduje się na wschód od "dolnego" jeziora i jednocześnie na północny-wschód od Guardia Val De Mar V.

Współrzędne: N 40 45.480 E 5 43.591

Klasyczna część #1 – Klasyczna część znajduje się na południowy-wschód od portu Porto Tridente, w prowincji Maestrale.

Współrzędne: N 40 48.502 E 5 32.740

Klasyczna część #2 – Klasyczna część znajduje się w północnej części prowincji Maestrale, na północ od miasta Vulture.

Współrzędne: N 40 48.547 E 5 36.298

Klasyczne części

Insula Striate to największa pod względem powierzchni wyspa w grze, stąd też do odnalezienia jest tuta najwięcej znajdziek, a ich ilość momentami przytłacza. Na "ostatniej" wyspie w grze do odnalezienia są łącznie 22 klasyczne części, a ich podział pomiędzy prowincjami wygląda następująco:

  1. 2 Klasyczne części w prowincji Costa Sud
  2. 6 Klasycznych części w prowincji Pastura
  3. 3 Klasyczne części w prowincji Libeccio
  4. 3 Klasyczne części w prowincji Litore Torto
  5. 2 Klasyczne części w prowincji Montana
  6. 1 Klasyczna część w prowincji Prima
  7. 3 Klasyczne części w prowincji Val De Mar
  8. 2 Klasyczne części w prowincji Maestrale

Jak widać, w przeciwieństwie do poprzednich wysp, podział klasycznych części na wyspie Insula Striate jest dość równomierny, a jak przekonasz się z mapy także dość rozciągnięty w terenie, więc czeka cię tutaj sporo podróżowania.

Gdy odnajdziesz wszystkie 22 klasyczne części w Insula Striate, odblokowany zostanie nowy pojazd - samolot Carmen Albatross. Wydawać by się mogło, że to śmieszny prezent, szczególnie w porównaniu do prawdopodobnie dostępnych już dla ciebie odrzutowców, które biją go na głowę pod względem szybkości.

Samolot ten jednak nie został stworzony do ścigania się - zamiast nacisku na olbrzymie osiągi, gwarantuje on niewiarygodną wręcz sterowność, która pozwala mu wykonywać skręty, których nie powstydziłby się niejeden śmigłowiec. Jest to doskonała maszyna do wykorzystania podczas wyzwań związanych z samolotami - znacznie częściej przydaje się tam wysoka manewrowość, aniżeli mordercza prędkość. Pamiętaj też, iż samolot wyposażony jest w karabinek maszynowy, który, mimo bezskuteczności w walce z czołgami, doskonale sprawdzi się w starciach z mniej opancerzonymi celami.