Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Overwatch - poradnik do gry

Overwatch - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kontrola | Mapy w Overwatch Overwatch poradnik

Kontrola

W poniższym rozdziale znajdziesz porady na temat trzech map dostępnych w trybie Kontroli. Część z nich skierowana jest dla obrońców, a część dla drużyny atakującej. W tekście zawarto m.in. informacje na temat kluczowych bohaterów oraz opisy przydatnych skrótów.

Ilios

  1. Na mapie znajdują się punkty z których możesz wypchnąć przeciwnika poza mapę. Jeśli masz taką umiejętność do dyspozycji to nie wahaj się jej użyć.
  2. Uważaj w trakcie walki o punkt przy wielkiej studni. Przewagę będą miały tutaj wszystkie postaci, które dysponują umiejętnością odepchnięcia. Jeśli grasz szybkim i zwinnym bohaterem uważaj w którą stronę doskakujesz, aby nie stracić gruntu pod nogami.
  3. Lucio może być wielce pomocny w zdobywaniu przewagi na samym początku rozgrywki. Za sprawą przyśpieszenia ruchu Twoja drużyna może znaleźć się pierwsza przy punkcie kontrolnym i ustawić dobrą obronę.
  4. Mapa została wyposażona w wiele pozycji snajperskich więc staraj się zrobić z nich użytek.
  5. Mapa posiada dużo odkrytego terenu więc Fara może być poważnym zagrożeniem dla drużyny przeciwnej.
  6. Złomiarz ze swoim granatnikiem stwarza totalny chaos na tej mapie. Szczególnie przydaje się przy walce o odbicie lub obronę punktu latarni.
  7. Gdy walczysz przy latarni i walka przeniesie się nad sam klif uważaj z podskokami bo możesz wylecieć przez murek i skończyć w oceanie.
  8. W ruinach jest wiele zakamarków w których może kryć się wrogi snajper. Warto mieć wtedy w drużynie Farę, która może patrolować obszar z powietrza i ostrzegać sojuszników przed zagrożeniem.

Wieża Lijiang

  1. Drużyna, która pierwsza znajdzie się na punkcie do zdobycia ma znaczną przewagę dlatego warto wybrać Lucio do pierwszego składu, aby jak najszybciej dostać się do celu.
  2. Złomiarz będzie przydatny zarówno w obronie, jak i w ataku. Może rozstawić swoje miny przy przejściach i ostrzeliwać przeciwników przez okna samemu nie wychodząc z ukrycia.
  3. Równie pomocna będzie Mei, która jest w stanie trzymać przeciwników na dystans za pomocą Ściany Lodu.
  4. Mapa ma wiele dogodnych pozycji snajperskich. Najlepiej sprawdzi się tutaj Hanzo lub Trupia Wdowa.
  5. Mapa posiada bardzo dużo odkrytego terenu więc jest prawdziwym rajem dla Fary. Postać ta może również skutecznie ostrzeliwać przeciwników przez otwarte okna lub drzwi.
  6. W trakcie walki o punkty kontrole warto mieć w drużynie Tanka. Wieprzu lub Reinhardt świetnie sprawdzą się w tym zadaniu.

Nepal

  1. W walce o pierwszy punk przewagę ma drużyna, która pierwsza znajdzie się na miejscu więc warto wybrać Lucio, aby umożliwić drużynie sprawne dotarcie na wytyczone miejsce.
  2. Kolejna mapa w której świetnie sprawdza się Złomiarz. W trakcie walki o punkty możesz rozstawić miny i ostrzeliwać przeciwników przez okna samemu zostając w bezpiecznym miejscu.
  3. Do roli snajpera wybierz Trupią Wdowę lub Hanzo, który może strzelać rozpryskowymi strzałami do małych pomieszczeń i zadawać obrażenia AoE.
  4. Równie przydatna może okazać się Fara. Prowadzenie ostrzału z powietrza może rozproszyć drużynę przeciwną. Co więcej, Reinhardt nie jest w stanie ochronić sojuszników przed obrażeniami otrzymywanymi z powietrza.
  5. Wieprzu świetnie sprawdzi się w roli Tanka. Nie dość, że może przyciągać przeciwników prosto w objęcia śmierci, ale również jest w stanie wypchnąć przeciwników z punktu za pomocą ulti.
  6. Bastion lub Torbjorn świetnie spiszą się w roli defensywnej.