Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Far West - poradnik do gry

Far West - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdarzenia losowe | Far West poradnik Far West

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Wilki - na mapie zaznaczono je czarnym kolorem (tak samo jak bandytów, tyle że są to nieruchome punkty). Ataki wilków tak naprawdę doskwierają nam jedynie w dwóch misjach. Wtedy jednak bez problemu możemy zatrudnić Wolf Hunterów, którzy sobie z nimi poradzą. Musimy się jednak liczyć ze stratami w bydle, jest to raczej nieuniknione. Dobrze jest więc na "zawilczone" tereny wysyłać malutkie stada przeznaczone "na rzeź" i czekać tylko na reakcję Wolf Hunterów. W pozostałych zaś misjach radziłbym unikać pastwisk, wokół których znajdują się takie czarne punkciki...

Epidemia - całe szczęście, że z tym przekleństwem spotkamy się już pod koniec gry. Po wyświetleniu komunikatu o wybuchu epidemii musimy jak najszybciej zlokalizować zarażone stado (co najmniej dwie chore sztuki bydła). Następnie w to miejsce wysyłamy doktora (siedziba w mieście). Naprawdę nie ma co tu oszczędzać tych 100 dolarów za jego usługi ponieważ w krytycznej sytuacji może to doprowadzić do utraty całego stada. W przypadku nieobecności doktora w mieście zarażone bydło należy izolować, innej metody w takiej sytuacji już nie ma.

Fort z wojskiem - forty pojawiają się w dwóch misjach. Wojskowi w zamian za sprzedawanie im bydła zapewnią tymczasową ochronę naszej farmie. Jest to o tyle opłacalne, iż w takiej sytuacji praktycznie nie musimy się obawiać ani ataków bandytów (Rustlers) ani komputerowych farmerów. Niestety, największa wada tego systemu polega na tym, iż proponowane ceny za sztukę bydła w forcie są nawet o 2x niższe od tych z miasta, że już o zyskach uzyskiwanych dzięki organizowaniu szlaków nawet nie wspomnę...

Indianie - także i oni pojawiają się w zaledwie kilku etapach. Rola Indian w "Far West" została drastycznie ograniczona do marnego "rzucania zaklęć" na nasze oddziały. To już lepiej jest wybrać się do kościoła i "poprosić" księdza o podniesienie morale naszych kowbojów...

Susza - tak naprawdę pojawia się tylko raz (Drought). Susza jest niewiele lepsza od epidemii. Zdecydowanie utrudnia ona start misji, a to dlatego, że wynajmowane pastwiska mają wtedy drastycznie zmniejszony limit bydła a także same w sobie o wiele szybciej się wyniszczają. Niestety, sprawdzonego sposobu na suszę nie ma. Jeśli masz możliwość to kieruj się w stronę pastwisk znajdujących się przy wodzie. W przeciwnym przypadku musisz jakoś przetrzymać te pierwsze miesiące, aż do momentu zakupu hotelu (ew. hoteli) zapewniającego niewielkie, ale stałe zyski.

Bandyci - możemy ich podzielić na dwie grupy. Zdecydowanie najgorsi są Rustlerzy, którzy podobnie jak przeciwnicy od czasu do czasu próbują atakować Twoje pastwiska. Porady odnośnie walki z nimi znajdziesz w sekcji WALKA. Druga grupa bandytów jest już na szczęście o wiele mniej uciążliwa. Grupy te atakują banki i neutralne transporty (np. amunicji). W takim przypadku należy jedynie pamiętać o tym, aby NIE składować swoich pieniędzy w bankach. I to tyle! Żadnego innego wpływu na Twoją grę już nie mają.