Far West: Zdarzenia losowe
Aktualizacja:
Wilki - na mapie zaznaczono je czarnym kolorem (tak samo jak bandytów, tyle że są to nieruchome punkty). Ataki wilków tak naprawdę doskwierają nam jedynie w dwóch misjach. Wtedy jednak bez problemu możemy zatrudnić Wolf Hunterów, którzy sobie z nimi poradzą. Musimy się jednak liczyć ze stratami w bydle, jest to raczej nieuniknione. Dobrze jest więc na "zawilczone" tereny wysyłać malutkie stada przeznaczone "na rzeź" i czekać tylko na reakcję Wolf Hunterów. W pozostałych zaś misjach radziłbym unikać pastwisk, wokół których znajdują się takie czarne punkciki...
Epidemia - całe szczęście, że z tym przekleństwem spotkamy się już pod koniec gry. Po wyświetleniu komunikatu o wybuchu epidemii musimy jak najszybciej zlokalizować zarażone stado (co najmniej dwie chore sztuki bydła). Następnie w to miejsce wysyłamy doktora (siedziba w mieście). Naprawdę nie ma co tu oszczędzać tych 100 dolarów za jego usługi ponieważ w krytycznej sytuacji może to doprowadzić do utraty całego stada. W przypadku nieobecności doktora w mieście zarażone bydło należy izolować, innej metody w takiej sytuacji już nie ma.
Fort z wojskiem - forty pojawiają się w dwóch misjach. Wojskowi w zamian za sprzedawanie im bydła zapewnią tymczasową ochronę naszej farmie. Jest to o tyle opłacalne, iż w takiej sytuacji praktycznie nie musimy się obawiać ani ataków bandytów (Rustlers) ani komputerowych farmerów. Niestety, największa wada tego systemu polega na tym, iż proponowane ceny za sztukę bydła w forcie są nawet o 2x niższe od tych z miasta, że już o zyskach uzyskiwanych dzięki organizowaniu szlaków nawet nie wspomnę...
Indianie - także i oni pojawiają się w zaledwie kilku etapach. Rola Indian w "Far West" została drastycznie ograniczona do marnego "rzucania zaklęć" na nasze oddziały. To już lepiej jest wybrać się do kościoła i "poprosić" księdza o podniesienie morale naszych kowbojów...
Susza - tak naprawdę pojawia się tylko raz (Drought). Susza jest niewiele lepsza od epidemii. Zdecydowanie utrudnia ona start misji, a to dlatego, że wynajmowane pastwiska mają wtedy drastycznie zmniejszony limit bydła a także same w sobie o wiele szybciej się wyniszczają. Niestety, sprawdzonego sposobu na suszę nie ma. Jeśli masz możliwość to kieruj się w stronę pastwisk znajdujących się przy wodzie. W przeciwnym przypadku musisz jakoś przetrzymać te pierwsze miesiące, aż do momentu zakupu hotelu (ew. hoteli) zapewniającego niewielkie, ale stałe zyski.
Bandyci - możemy ich podzielić na dwie grupy. Zdecydowanie najgorsi są Rustlerzy, którzy podobnie jak przeciwnicy od czasu do czasu próbują atakować Twoje pastwiska. Porady odnośnie walki z nimi znajdziesz w sekcji WALKA. Druga grupa bandytów jest już na szczęście o wiele mniej uciążliwa. Grupy te atakują banki i neutralne transporty (np. amunicji). W takim przypadku należy jedynie pamiętać o tym, aby NIE składować swoich pieniędzy w bankach. I to tyle! Żadnego innego wpływu na Twoją grę już nie mają.
0
- Far West - poradnik do gry
- Far West: Poradnik do gry
- Far West: Zasady rozbudowy farmy
- Far West: Walka
- Far West: Zdarzenia losowe
- Far West: Najważniejsze budynki
- Far West: Tutorial
- Far West: Ranch Expansion
- Far West: Wolves
- Far West: Trail
- Far West: The Bank
- Far West: The Hostile Rancher
- Far West: Defeat the Bandits
- Far West: The Drought
- Far West: The Stage Station
- Far West: Indians and Soldiers
- Far West: Many Ranchers
- Far West: The Army
- Far West: The Train
- Far West: The Epidemic
- Far West: Securing the Shortage
- Far West: The Ghost Town
- Far West: Pasture Hopping
- Far West: High Noon
- Far West: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
