Bloodborne - poradnik do gry

Bloodborne - poradnik do gry

Bloodborne - poradnik do gry

Przed śmiercią nie uciekniesz. Poradnik do Bloodborne to bogata solucja z podziałem na zadania główne i zadania poboczne. Znajdziesz tu także wszystkich bossów w Bloodborne i taktyki na nich, opis broni i zbroi, sekrety oraz porady dotyczące umiejętności postaci.

Poradnik do gry Bloodborne zawiera opis przejścia głównego wątku dla pojedynczego gracza, jak i wszystkich misji pobocznych. Znajdziesz tu także informacje dotyczące umiejętności i broni dostępnych dla postaci sterowanej przez gracza, dostępne tryby rozgrywki, czy szereg porad, niezbędnych do ukończenia gry. Oprócz tego znajdziesz tu także opis wszystkich bossów występujących w grze, wraz z ich słabymi i mocnymi stronami.

Bloodborne - Porady na start

Bloodborne to trudna gra, dlatego przygotowaliśmy porady, które przydarzą się na początek. Przejrzyj poniższe strony, jeśli chcesz poznać parę tipsów na temat, jak oszukać śmierć.

  1. Porady dla nowych graczy
  2. Porady ogólne
  3. Tworzenie postaci
  4. Sen tropiciela
  5. Walka
  6. Multiplayer
  7. Nowa gra+
  8. Sterowanie
  9. Śmierć
  10. Ataki specjalne
  11. Regaining
  12. Wgląd

Bloodborne - Pytania i odpowiedzi

Odpowiadamy na pytania dotyczące Bloodborne - którę klasę wybrać i która klasa jest najlepsza? Jak trafić do Yahargul? Jak łatwo farmić przedmioty i ulepszać bronie?

  1. Jaką wybrać klasę, broń i atrybuty?
  2. Jak ominąć wilkołaki na Wielkim Moście?
  3. Jak znaleźć Kamień migdałkowy?
  4. Jak dostać się do Zamku Cainhurst?
  5. Jak znaleźć Krwawą Skałę?
  6. Jak odblokować drzwi do Górnego Rewiru Katedralnego?
  7. Jak trafić do Yahar'gul?
  8. Jak odblokować bramę w Rewirze Katedralnym?
  9. Jak naprawić oraz ulepszyć broń?
  10. Jak zwiększać poziom postaci?
  11. Jak łatwo farmić przedmioty?

Bloodborne -bronie i pancerze

Jaka broń jest najlepsza? Jak zdobyć dobrą zbroję? Przedstawiamy spis broni i odzienia w Bloodborne wraz z ich lokalizacją.

  1. Odzienie, zbroje, pancerze
  2. Broń

Bloodborne - solucja

Nasza solucja do Bloodborne pokrywa całą grę - opis przejścia odkryje przed Tobą wiele sekretów, o których nie miałeś pojęcia.

  1. Mapa świata
  2. Klinika Iosefki
  3. Klinika Iosefki - po walce z Pastor Amelią
  4. Centrum Yharnam
  5. Centrum Yharnam - Akwedukt
  6. Rewir Katedralny
  7. Rewir katedralny - centralny plac
  8. Rewir Katedralny - po walce z Pastorem Amelią
  9. Stare Yharnam
  10. Podziemne więzienie
  11. Karner w Hemwick
  12. Zakazany las
  13. Byrgenwerth
  14. Budynek Auli
  15. Kuźnia Kościoła Uzdrowienia
  16. Stara opuszczona kuźnia
  17. Granica koszmaru
  18. Zapomniany Zamek Cainhurst
  19. Yahar'gul, Niewidzialna wioska
  20. Kaplica Yahar'gul
  21. Górny Rewir Katedralny
  22. Budynek Auli - 1 piętro
  23. Koszmar Mensisa

Bloodborne - bossowie

Wszyscy bossowie w Bloodborne to paskudne i wredne bestie. Będziesz ginąć. Dużo ginąć. Ale poradnik do Bloodborne pomoże Ci znieść napady szału.

  1. Bestia Kleryka
  2. Ojciec Gascoigne
  3. Pastor Amelia
  4. Bestia żądna krwi
  5. Wiedźma z Hemwick
  6. Cienie Yharnam
  7. Rom, Tępy pająk
  8. Amygdala
  9. Mroczna bestia Paarl
  10. Odrodzony
  11. Męczennik Logarius
  12. Micolash, gospodarz koszmaru
  13. Gwiezdny Emisariusz
  14. Ebrietas, Córka Kosmosu
  15. Mamka Mergo
  16. Gehrman, Pierwszy tropiciel
  17. Obecność księżyca

Bloodborne - zadania poboczne

Oprócz questów głównych, Bloodborne posiada zadania poboczne, a my przedstawiamy do nich solucję.

  1. Alfred
  2. Królowa Annalise
  3. Djura
  4. Iosefka
  5. Młoda Yharnamska dziewczyna
  6. Gilbert
  7. Eileen
  8. Znalezienie bezpiecznego miejsca
  9. Wybór Konwentu

Bloodborne - sekrety

  1. Runy Carylla - spisz wszystkich run Carylla
  2. Kawałki pępowiny
  3. Tryb bestii
  4. Zakończenia Bloodborne - wszystkie endingi i wybory
  5. Trofea - poradnik do trofeów w Bloodborne.

Bloodborne - video poradnik

Wzbogaciliśmy nasz poradnik o wiele filmów z walk z bossami. Każdy filmik przedstawia taktykę, porady oraz sposób na pokonanie danego bossa w Bloodborne:

  1. Bestia Kleryka
  2. Ojciec Gascoigne
  3. Pastor Amelia
  4. Bestia żądna krwi
  5. Wiedźma z Hemwick
  6. Cienie Yharnam
  7. Rom, Tępy pająk
  8. Amygdala
  9. Mroczna bestia Paarl
  10. Odrodzony
  11. Męczennik Logarius
  12. Gwiezdny Emisariusz
  13. Ebrietas, Córka Kosmosu
  14. Mamka Mergo
  15. Gehrman, Pierwszy tropiciel
  16. Obecność księżyca

Bloodborne to RPG akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Za produkcję odpowiada studio From Software, znane z kilku części Armored Core, a przede wszystkim serii Dark Souls, czy gry Demon's Souls. Tytuł jest duchowym spadkobiercą wspomnianych Dark Souls - gra cechuje się więc ciężkim klimatem fantasy, gdyż akcja rozgrywa się w Yharnam, miejscu opanowanym przez tajemniczą plagę zmieniającą ludzi w bestie. Produkcję, tak jak wspomniane wcześniej gry, charakteryzuje ekstremalnie wysoki poziom trudności, karzący gracza za najmniejsze błędy. Gra, mimo że nastawiona na akcje, kładzie duży nacisk na elementy RPG.

Zawartość poradnika do gry Bloodborne:

  1. ilustrowany opis przejścia głównego wątku dla pojedynczego gracza, jak i wszystkich misji pobocznych;
  2. opis umiejętności i wyposażenia dostępnego dla gracza;
  3. sekrety, znajdźki i inne przedmioty ukryte w świecie gry;
  4. szereg porad niezbędnych podczas rozgrywki;
  5. wskazówki dotyczące walki z poszczególnymi przeciwnikami i bossami, wraz z ich słabymi i mocnymi stronami;
  6. spis osiągnięć / trofeów, wraz z instrukcją ich zdobycia.

Norbert "Norek" Jędrychowski (www.gry-online.pl)

Informacje o Bloodborne - poradnik do gry

Autor : Norbert Norek Jędrychowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 96, ilustracje: 527 .

Popularne strony w Bloodborne - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (300)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
27.05.2015 01:05
odpowiedz
Goarg
8
Legionista

Mam pytanie dlaczego nie mogę naładować ostrza Ludwiga pustą skorupą widziadła? Zaznaczam że spełniam wymagania czyli minimum 15 wiedzy tajemnej.

30.05.2015 11:40
odpowiedz
premium561634
1
Junior

Witam I prosze was o pomoc, popelnilem jais blad w grze I nie moge I nawet nie wiem jak mi sie te drzwi w rewirze katedralnym maja otworzyc,pokonani bosowie to rom pajak, pastor amelia bestia kleryka ojciec mateusz, no I tych 3 wariatow z mieczami. I stoje w miejscu nie wiem co robic.

Na poczatku ominalem bestie kleryka I zabilem ojca I dopjero potem bestie ma to wplyw na gre ?

30.05.2015 23:26
odpowiedz
premium561634
1
Junior

Oki problem rozwiazalem , musialem w zaginionej wiosce rozwalic perla z pradem wtedy otworzylem wrota do starego yarham :)

20.06.2015 22:50
odpowiedz
AaronBlake
52
Centurion

Fajnie by było gdyby poradnik został uzupełniony o bossów specyficznych dla lochów kielichów, jak np. nadzorca dawnych bogów czy bestia puszczająca krew. @scotti ugh przeklęty kielich, nad dwoma ostatnimi bossami męczyłem się 3 dni i pod koniec Amygdali myślałem że dostanę zawału. Nigdy więcej. Potem bestia puszczająca krew jest pieruńsko trudna. Yharnam to przy nich pryszcz.

20.06.2015 23:00
odpowiedz
AaronBlake
52
Centurion

@killerus666 ustaw się przed okiem i wykonaj gest, trochę to trwa więc trzeba być cierpliwym. Zaś co do runy to jest w dużej skrzyni w pierwszym dodatkowym obszarze warstwy pierwszej Kielicha Korzenia Niskiego Chorego Loran.

24.06.2015 12:23
odpowiedz
seko78pl
6
Legionista

witam pomocy jak zdobyć Złowrogi Donośny Dzwon nie mam jego w fontannie czego jeszcze nie zrobiłem zostałmi do pokonania jeszcze pierwszy tropiciel

30.06.2015 21:33
odpowiedz
premium196414502
1
Junior

Czy ktokolwiek ma może save'a z gry, w którym obecnie znajduje się w Yahar'gul po pokonaniu Rob, Tępego Pająka? Niestety podczas gry miałem problem z dostawą prądu, a po ponownym uruchomieniu gry pojawiła mi się informacja o uszkodzeniu danych, nie dało się ich uratować. Byłbym bardzo wdzięczny za jakiekolwiek save z tego etapu lu mu zbliżonego.

10.07.2015 19:11
odpowiedz
_piotrek_
6
Legionista

Jest ktoś chętny, żeby pomóc zabić Pastor Amelię? Napsuła mi dziewczyna trochę krwi już. Poziom mojej postaci to 35, Święty Miecz Ludwiga +4. Można przywoływać graczy na schodach wewnątrz katedry bez problemów, tak w połowie drogi do mgły, za którą jest Amelia? (czy trzeba gdzieś wcześniej np. koło lampy w Rewirze Katedralnym?) Bo dzisiaj próbowałem i nic z tego.. Nikt się nie pojawił :P

10.09.2015 02:11
odpowiedz
1 odpowiedź
Skorek76
1
Junior

Mam problem mianowicie odkąd wszedłem do Kliniki Iosefki ( po raz drugi, walka z nią) spada mi HP o 3 pkt na sekundę, zabicie jej, załadowanie gry, wypicie jej krwi nic nie dają, o co kaman ? Oczywiście nie jestem zatruty.Bardzo proszę o pomoc :)

03.01.2016 00:08
😍
odpowiedz
WUJUU
1
Junior

: o a u mnie czegoś takiego nie ma tzn. kiedy przenoszę się do lokacji w której walczyłem z Ojcem Gascoigne nie ma tam nikogo czyli brak tego cełgo Henryka i Eileen ( zazczaczę, że rozmawiałem z nią w Akwedukcie oraz w pobliżu Kaplicy Oedona ) możliwe, że cuś ominąłem ?

05.01.2016 13:06
odpowiedz
kwiść
98
Generał

GRYOnline.plRedakcja

@WUJUU
Niestety możliwe, że masz błąd gry i postać się nie pojawi :/ Spróbuj otworzyć wszystkie zamknięte bramy wokół katedry (razem z tymi wymagającymi obejścia lub kupna klucza za 10000) i pokonać Amelie. Po zrobieniu tego wszystkiego wróć do snu tropiciela, a następnie przenieś się do latarni Grobowiec Oedona.

20.01.2016 06:02
odpowiedz
artimarti
1
Junior

Skorek co do twojego spadania pz to włożyłes do broni kamienie które zabieraja pz takich kamieni jest cała masa trzeba uwaznie patrzec co sie wkłada do broni pozdrawiam

30.01.2016 20:55
odpowiedz
1 odpowiedź
marcino36
1
Junior

Czesc.czy wiecie moze dlaczego nie moge kupic wgladu we snie tropiciela.jest to maly problem.

31.01.2016 22:57
😢
odpowiedz
MisterMajster
1
Junior

Proszę pomocy umie niema josewki w klinice uderzałem jej w drzwi i teraz jej niema w tym pokoju wśrodku czy spodkam ją jescze

05.02.2016 21:32
odpowiedz
cheeba
1
Junior

Witam Państwa Ja również mogę pomóc radą mam 200 level
natomiast ja mam problem z znajdowaniem "fragment krwawego kamienia " przy drugim przechodzeniu gry wpadają bliźniacze odłamki. Natomiast te, które sa potrzebne do ulepszania broni na poziomie +6, bardzo rzadko i czy są jakieś miejsca stałe czy chybił trafił ?
POZDRAWIAM

post wyedytowany przez cheeba 2016-02-05 21:36:19
19.02.2016 10:55
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1091930
13
Legionista

Ja w grze zatrzymałem się na Ebrietas, Córce Kosmosu. Stoję w miejscu chyba już od miesiąca. Grę włączam już od niechcenia raz na jakiś czas i próbuję ją pokonać przez np. 2 godziny, w tym sporo czasu idzie oczywiście na uzupełnianie fiolek z krwią. Przyznam, że tak bardzo irytującej gry jeszcze nie widziałem. Niby fajnie zrobiona, ale serio to jest przegięcie co oni tam odwalili. Mam lvl. 84 i nie wiem... Chyba musiałbym tam przyjść na setnym. Ale jakoś mi się nie widzi bieganie po grze i wbijanie lvl. Na siłę. To nie ma sensu, chyba bym się zanudził na śmierć. Już samo uzupełnianie np. fiolek z krwią jest mega męczące. Tą grę zaprojektował chyba jakiś psychopata. Jest granica pomiędzy wyzwaniem, a jakimś chorym poziomem trudności, przez który to dla wielu graczy ta gra przestaje być w ogóle grywalna i 'fajne wyzwanie' zaczyna stawać się 'przykrym i beznadziejnym oraz frustrującym przymusem'. Generalnie, to zbijam jej 3/4 życia, ale później to już jest masakra. Wystarczy jedna jej szarża i zjada całe życie. Przywoływanie kogoś do pomocy nigdy mi jeszcze w tej grze nie zadziałało więc sobie odpuściłem, bo szkoda wglądów których i tak już nie mam. Tak samo wezwanie tego bota przez wejściem do pomocy niewiele daje, bo i tak szybko pada. Generalnie no ja zrozumiem wszystko, ale żeby nie zrobić np. po 50 zgonach jakiejś opcji, żeby można było ten poziom trudności obniżyć? To chore jest jakieś, w dupie z taką grą. Może to kiedyś przejdę, ale na pewno nigdy już do tej gry nie wrócę... Nie wiem, jak Wam poszło z tą zdzirą? Daliście jakoś radę ją pokonać?

26.02.2016 13:24
odpowiedz
1 odpowiedź
BanditoPL89
14
Legionista

:)

post wyedytowany przez BanditoPL89 2017-09-21 23:57:17
26.02.2016 14:43
odpowiedz
Piolixyx
1
Junior

Kto pomoze w koszmarze meinsa i locjach zapraszam. Id piolixyx

14.04.2016 15:25
😢
odpowiedz
1 odpowiedź
AfroRoger
2
Junior

Proszę o pomoc! Mam już szaty czarnego kościoła które miały chronić mnie przed trucizną ale nie chronią nie ma różnicy trucizna działa na mnie tak samo jak bez tych szat

25.04.2016 13:44
odpowiedz
2 odpowiedzi
jasne cojeszcze
1
Junior

Hejka wszystkim. Potrzebuje pomocy z ubiciem 3 łowców w kaplicy Yhar`gul. Mój nick w grze to jasne cojescze.
Mam 71 poziom. Na ps4 dopiero zaczynam grać więc nie mam znajomych którzy mogliby mi pomóc. Gram codziennie od godz 19.00 do północy.

post wyedytowany przez jasne cojeszcze 2016-04-25 13:46:07
26.04.2016 19:21
odpowiedz
1 odpowiedź
RadQu
1
Junior

Witam mam pytanie czy moze chciałby ktoś pograć? Mam 175 lvl

post wyedytowany przez RadQu 2016-04-26 19:22:13
10.06.2016 19:32
odpowiedz
Ravios
22
Pretorianin

Kupiłem sobie ostatnio konto z grą Bloodborne, bo tanie było. Konto jednak jest chińskie, przez co ustawienia sterowania mi się zmieniły (unik zamiast kółkiem jest krzyżykiem, tak samo z wybieraniem przedmiotów). Da się może jakoś to zmienić?

11.10.2016 05:42
odpowiedz
2 odpowiedzi
Gazoslaw
1
Junior

Komus pomoc fabule w grze normalnej pisac PSNid Gazoslaw.

11.10.2016 13:27
odpowiedz
czlowiek180
1
Junior

Mój NIK : gcfff

09.04.2017 10:31
odpowiedz
KilekPL
1
Junior

Prosze pomóżcie.U mnie nie ma eillen ani w akwedukcie ani przed kaplicą oedona i miejscem walki z pastorem amelią czym to może być spowodowane i jak to naprawić!!

09.04.2017 10:57
odpowiedz
KilekPL
1
Junior

pomóżcie nie pokazuje mi sie eillen w żadnym miejscu ani w akwedukcie ani przed kaplicą i miejscem walki z pastorem amelią

22.01.2018 20:22
odpowiedz
RaghNarRoog
1
Junior

Mam problem. Eileen stoi w Akwedukcie i nie pojawia się w Kaplicy, ktoś powie co się dzieje? Plz

06.03.2018 14:07
odpowiedz
1 odpowiedź
Miodowy
20
Old Dziad

Wbrew pozorom Ebrietas powinna być tytułowana po polsku "Córka Kosmosa" a nie "Córka Kosmosu", bo chodzi o boga Cosmosa (z dużej litery), a nie o przestrzeń kosmiczną.

30.03.2018 15:26
odpowiedz
Satrab89
1
Junior

Mój problem polega na tym, że nie ma odzienia chóru w górnym rewirze katedralnym,po pokonaniu tej wiedźmy wysysającej wgląd. Ktoś też ma ten problem?

22.04.2018 10:07
😈
odpowiedz
rieper18
20
Chorąży

..poprawka na kawalki pepowiny ! po wejsciu z zakazanego lasu do losefki, dobilem ją i uzyskałem 1/3 pępowiny, ktora zaraz skonsumowalem :) pozneij doczytalem ze powinno sie zjesc 3 przed walka z dziadkiem Gehrmanem :) kolejne zdobylem 2 podczas fabuly, niestety z dziewczynki przy dziecku ktore wyje cala gre posiadajac 60 pkt wgladu nie otrzymalem, poniewaz odeslalem żula z wiezyczki w zakazanym lesie do rewiru - gdzie odsylalem wiekszosc osob takie przeczucie o b.dobrym miejscu bo nazwa klinika losefki od razu mi nie przypadla do gustu - choc na 1 rzut oka żul mi sie tez nie podobał bo stal i grzebal przy cialach.. znow zaryzykowalem - co wiaze sie ze zmiercia dziewczynki od pozytywki:) wracajac do pepowiny. WAŻNE ! 1 pepowina skonsumowana w polowie gry; druga i trzecia skonsumowana przed walka z dziadkiem; po zabiciu dziadka do orzechow pojawil sie Alien a nie jakis tam "Obecnosc Ksiezyca" same jego ataki wygladaly jak Alien z AvsP :D o ów Alien jak mnie zlapał do calowania tak to wyglada na cutscence :) moim zaskoczeniu pokazal sie pasek zdrowia BOSSA i reszta pozostala bezs zmian KILL HIM !! :) !!! nie ma znaczenia konsumpcja pepowiny przed bossem !!!!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Bloodborne - screen - 2015-03-20 - 296806Bloodborne - screen - 2015-03-20 - 296805Bloodborne - screen - 2015-03-20 - 296804Bloodborne - screen - 2015-03-20 - 296803Bloodborne - screen - 2015-03-20 - 296802Bloodborne - screen - 2015-03-20 - 296801Bloodborne - screen - 2015-03-17 - 296697Bloodborne - screen - 2015-03-17 - 296696Bloodborne - screen - 2015-03-17 - 296695