Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry

Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire poradnik Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ucieknij z pomnika - odliczanie

Z rozpędu nie wpadnij w przepaść. - Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Z rozpędu nie wpadnij w przepaść.

Rozpocznie się odliczanie - masz więc określoną ilość czasu na opuszczenie tego terenu. Szybko zejdź na dół (na ścianie na wprost Rysunek Kafki, a pod platformą z której od razu zeskakujesz - Emblemat wieży) i dalej, przechodząc blisko ściany. Zeskocz tam na niższą platformę (z lewej, uważaj, gdyż na wprost znajdziesz przepaść, w którą możesz z rozpędu wskoczyć), gdzie w skrzyni dla Moiry znajdziesz Diament (2000 PP).

Cały czas schodź na dół - Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry

Cały czas schodź na dół. W miejscu pokazanym na screenie uważaj i nie zapędź się niżej - znajduje się tam latająca larwa, najszybciej wykończysz ją za pomocą jakiejś butelki, jeżeli taką posiadasz. Spod siatki zabierz skrzynkę, którą następnie przenieś w przeciwległy róg tego poziomu, pod inną siatkę. Ustaw ją przed skrzyniami, dzieki czemu wyjdziesz na górę i przez dziurę przeciśniesz się na drugą stronę.

Odblokuj dwie platformy dla Claire... - Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Odblokuj dwie platformy dla Claire...

Dalsza droga prowadzi obok ściany oraz nad przepaścią (przeskocz [działanie]). Schodząc jeszcze niżej w końcu będziesz mógł podsadzić Moirę pod siatką. Jako nastolatka odblokuj z drugiej strony dwie platformy ([działanie] - użycie łomu) i przeskocz po nich jako Claire na drugą stronę.

... a jako Claire odblokuj przejście dla Moiry. - Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
... a jako Claire odblokuj przejście dla Moiry.

Przesuń teraz blokujący przejście kontener (odsuń go od ściany), a następnie jako Moira przejdź przez dziurę w siatce jednocześnie wypychając drugi (przykucnij). Po połączeniu bohaterek otwórz drzwi i przejdź dalej podnosząc bramę.

Po drabinach, a potem na dół. - Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Po drabinach, a potem na dół.

Wewnątrz biegnij cały czas w dół, omijając gruzy oraz korzystając z odpowiednio ulokowanych drabinek, które ustawione są w stronę, w którą musisz uciekać (po przejściu przez pierwsze dwie z nich musisz iśc w prawo, odbijając w lewo na ścianie możesz odkryć ostatni Rysunek Kafki). Zaraz po zejściu z drabiny na konstrukcji po swojej prawej (popatrz lekko w dół) będziesz mógł zauważyć Emblemat wieży.

Na końcu rury uważaj na ostatnią niewidzialną kreaturę. - Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Na końcu rury uważaj na ostatnią niewidzialną kreaturę.

Dosłownie kawałek dalej, gdy lekko pod górę przejdziesz po zwalonej platformie, uważaj, aby z rozpędu nie wbiec w objęcia niewidzialnego przeciwnika. Kierując się w dół trafisz na jeszcze jednego, gdy przeskoczysz nad przepaścią na dużą rurę - larwa lata na jej koncu, pod ścianą. Ponownie uważaj, gdyż biegnąc przed siebie łatwo się nieopatrznie do niej zbliżyć.

Moirze nie możesz pomóc - podejdź do wyrwy w budynku i zakończ kampanię Claire skacząc do wody. - Ucieknij z pomnika - odliczanie | Metamorfoza - Claire - Resident Evil: Revelations 2 - Kolonia Karna - poradnik do gry
Moirze nie możesz pomóc - podejdź do wyrwy w budynku i zakończ kampanię Claire skacząc do wody.

Następnie na drodze na sam dół już nic nie stanie Ci na przeszkodzie. Zsuń się po ostatniej zwalonej platformie, a po przerywniku filmowym zostaw Moirę i podejdź do wyrwy w budynku. Skok do wody zakończy tą część epizodu czwartego.