Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Opis przejścia po grze Assassins Creed: Unity zawiera informacje przeznaczone dla osób, które chcą poznać podstawowe mechanizmy gry, zaliczyć wszystkie sekwencje na 100% oraz dowiedzieć się, jak bardzo różnią się od tych zaprezentowanych w Black Flag. Poza opisem najważniejszych reguł oraz zmian w nich wprowadzonych poradnik zawiera również porady, jak w najlepszy sposób z nich korzystać. W środku znajdują się również porady na temat:

  • Podróżowania po Paryżu czasów rewolucji,
  • Walki z licznymi w mieście przeciwnikami,
  • Wyboru najlepszego ekwipunku,
  • Skutecznego powiększania majątku Arno,
  • Dodatkowych aktywności rozsianych na terenie Paryża.

Wszystkie dodatkowe aktywności zostały w tej części poradnika opisane ogólnie. Szczegółowe informacje na temat kolejnych zagadek Nostradamusa, tajemniczych morderstw oraz pozostałych Paryskich Opowieści znajdują się w sekcji mapy i sekrety. Przewodnik wieńczy sekcja Opis przejścia - historia Anno Doriana, w której znajdują się szczegółowe opisy przejścia wszystkich dwunastu sekwencji głównego wątku fabularnego. Znajdują się w niej również objasnienia dotyczące rozmaitych rodzajów misji, jakie zlecane są Arno w ramach jego kariery Asasyna.

Łukasz "Salantor" Pilarski (www.gry-online.pl)

Informacje o Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Autor : Łukasz Salantor Pilarski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 163, ilustracje: 291 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 65.

Popularne strony w Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (46)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
26.11.2014 19:56
odpowiedz
Kastielloo
1
Junior

Możecie tez wyłączyć Cheat Engine i w speedhacku ustawić wartość na 0,2. Mi to pomogło.

27.11.2014 19:18
odpowiedz
PoliskiKiller
1
Junior

Dzisiaj robię pacza ale z tym QTE to jak gram na najniższych ustawieniach do tego spełniam wymagania najniższe ale zawsze coś jak może mi to zadziałać

28.11.2014 14:33
odpowiedz
claudii
3
Junior

nie ma czegoś takiego jak wydarzenia losowe

28.11.2014 15:09
odpowiedz
PoliskiKiller
1
Junior

czyli

29.11.2014 12:12
odpowiedz
newton88
1
Junior

w ustawieniach ekranu zmieńcie ekran na 4:3 wtedy gra będzie płynna i bez problemu przejdziecie ta misje :) nie będzie problemu z tym nieszczęsnym "E" ;p miłego grania dalej ;)

06.12.2014 17:20
odpowiedz
Jason30
8
Legionista

Mam Pytanie czy ktoś ukończył grę Assassins Creed Unity w 100% bo ja nie moge ukończyć bo nie wiem o co chodzi z tym zbieraniem artefaktów współczesnym Paryżu bo napewno nie chodzi o szczeline Helixa ani o most serwerowy błagam pomóżcie!!!

28.12.2014 09:55
👍
odpowiedz
Shay4108
1
Junior

Jak odblokować strój Altaira w AC Unity? Jestem podłączony pod AC Companion.
Podajcie szczegółowo!

03.01.2015 09:11
odpowiedz
Asakune
1
Junior

Ja miałem problem z QTE i z godzine sie męczyłem i jakoś wygrałem i ja mam słabszego troche kompa ale w 30/40 fps mi śmiga. Co do stroi otwierajcie skr zynki nowicjuszkie to z tąd dropia stroje mi już dropna strój Edwarda i Conora

20.01.2015 18:09
odpowiedz
Xalios
1
Junior

Witam,
W sekwencji 6 należy otworzyć drzwi wytrychem.
Niestety wszystkie umiejętności synchronizajci zużyłem w poprzednich sekwencjach i nie posiadam 6ciu punktów by wykupić umiejętność. Ktoś podpowie jak zdobyć punkty na nowo?

02.02.2015 08:52
odpowiedz
Bartek1110
2
Junior

Nie mogę wejść do dzielnicy Temple. Jak próbuję tam dotrzeć gra się zawiesza. Nic się nie da zrobić trzeba włączyć od nowa, ale potem to samo. Miał tak ktoś? Co z tym zrobić?

07.02.2015 11:37
odpowiedz
Sewan
27
Pretorianin

@Xalios Możesz wykonać misje współpracy, by zebrać punkty synchronizacji.

13.02.2015 13:25
odpowiedz
kys
57
Centurion

Witam mam pytanie jak się wybiera wyposarzenie to za sakiewką jest jeszcze znak zapytania, jak to odblokować ?

15.02.2015 21:40
odpowiedz
skyman
4
Junior

@Bartek1110 mam ten sam błąd. Gdy docieram do wyznaczonego obszaru by zatwierdzić zadanie gra się zacina i trzeba ją resetować. Od Twojego postu minęło trochę czasu może rozwiązałeś ten problem i podzielisz się spostrzeżeniami?

04.03.2015 23:01
odpowiedz
nomedzik
1
Junior

Mam dziwny problem... ukończyłem sekwencje 11, chciałem skoczyć po kase do skrzynki, ale przypadkowo kliknąłem na "Dead Kings" (ikonki obok siebie na mapie były) i od razu przeniosło mnie do dodatku, tj. sekwencji 13... Jak wrócić aby "normalnie" zacząć grać? :/ Automatycznie wrzuca mnie do sekwencji 13, nie mogę wybrać sekwencji 12, a jak znowu przechodzę szczelinę pod koniec sekwencji 11 to po prostu wracam do menu z "postępem".

23.03.2015 20:53
odpowiedz
LudwiczekTCV
1
Junior

sekwencja 7 wspomnienie 3 pokonac bellecka tak jak kolega pisal pomaga zmiana proporcji ekranu na 4 :3... meczylem sie z tym ze dwa tygodnie az wkoncu wpadlem na ten pomysl :D za pierwszym razem poszlo i przeszedlem to wstrena misje :D

31.03.2015 22:39
odpowiedz
hyd508rogen007
2
Junior

Witam, mam ps4 i w misji Ciało polityczne: jak zacząć misję od nowa musiałem są przerwać i teraz mam tylko dwie piesze wskazówki i nic dalej nie idzie naprzód. Proszę o pomoc bo to ostatni pucharek do zdobycia w grze.

31.03.2015 23:01
odpowiedz
1 odpowiedź
gżehol
20
Chorąży

Jak zwiększyć zapas wytrychow i innego wyposażenia żeby mieć więcej niż 5 ?

01.04.2015 00:20
odpowiedz
1 odpowiedź
FanGta
107
Generał

Jak ktoś ma problem z wciskaniem E podczas starcia z Bellec'kiem
- ściągnąć Cheat Engine 6.4
- uruchomić Cheat Engine, a następnie grę.
- gdy już nastapi sekwencja QTE, nacisnąć Alt+Tab, żeby zminimalizować grę i użyć Cheat Engine.
- W lewym, górnym rogu programu jest ikonka komputera ["select a process to open"] , tuż pod "file". Wyskoczy taka lista, trzeba poszukać "ACU.exe" [jeszcze jakieś cyfry przed tym chyba stały], kliknąć to, a później kliknąć "open".
- kolejnie trzeba poszukać z prawej strony "Enable Speedhack", wpisać "0,2" i kliknąć "apply".
- gdy wróci się do gry, będzie można zauważyć, że wszystko zwolniło, ale tak ma być. Można dalej grać.
- podczas QTE naciskać "E" z taką częstotliwością z jaką robiło się to wcześniej - czyli jak najszybciej się da.
- jeśli to nie zadziała trzeba zmienić liczbę na mniejszą

30.05.2015 11:50
odpowiedz
Darhia
1
Junior

Bedac na etapie 5 sekwencji niechcacy uruchomilam sekswencje 13... teraz nie moge sie z niej wydostac. :/ przeszlam ja ale i tak nie moge wrocic do poprzedniej mapy. Jak zakonczyc seksencje 13 i wyjsc z niej ?

30.05.2015 17:10
odpowiedz
pavlos89
3
Junior

@Darhia to jest sekwencja z DLC Dead Kings, musisz ją przejść niestety, a potem wejść na bazylikę i zsynchronizować punkt widokowy i na mapie pojawi się ikonka P, która umożliwi powrót do Paryża.

12.08.2015 09:52
odpowiedz
M@czosss
25
Chorąży

Witam.
Wie ktoś może gdzie znajdę strój Connora i Edwarda?

19.01.2016 09:55
odpowiedz
Jedrusia
2
Junior

Witam.
Zacząłem dopiero grać w tą grę i już mam "zonka".
Skończyłem zdarzenie 2 w sekwencji 3 i przeniosło mnie automatycznie do misji Fin de sičcle "Serwer mostowy".
Tutaj nastąpiła desynchronizacja Ardo i wówczas wyszedłem z gry i wyłączyłem komputer (było już późno w nocy i normalnie chciałem zakończyć grę). Włączyłem ją dnia następnego, uruchomiłem ostatni zapis "Serwer mostowy" i w ogóle nie pojawia się przejście portalowe. Mogę sobie biegać po Paryżu ale nie ma w ogóle zaznaczonej następnej misji głównej.
Ponieważ zrobiłem już masę dodatkowych zadań, rozpoczynanie gry nie wchodzi w rachubę. Może ktoś mi pomóc jak wybrnąć z tego problemu ?

30.06.2016 09:08
odpowiedz
raxan
1
Junior

Pomocy, gram na xone i podczas misji konfrontacja w pierwszej rundzie mam buga, QTE robię w 50% później mi przerywa o co chodzi ?

06.11.2016 10:35
odpowiedz
Bartvix
1
Junior

Jak można "wejść" do tej szczeliny Helixa? :D

04.08.2017 21:57
odpowiedz
Graniakreal
1
Junior

Ten błąd miałem i ja ale zadziałało jak klikałem E i PPM

04.08.2017 22:07
odpowiedz
Graniakreal
1
Junior

Srrr... Nie PPM a LPM

02.09.2017 15:57
odpowiedz
2 odpowiedzi
basterson1
3
Junior

Kupiłem grę i od samego początku mam problem z płytą. Kiedy wreszcie odpaliłem grę i zacząłem pierwszy wątek zaczęły się schody.
Jak wejść do ekwipunku/wyposażenia/ jak kupić umiejętności w assasins creed unity ? Pytanie może i śmieszne ale próbowałem, szukałem itp itd i nie mogę w żadem sposób dostać się do ekwipunku.

post wyedytowany przez basterson1 2017-09-02 15:59:10
02.09.2017 17:45
odpowiedz
1 odpowiedź
basterson1
3
Junior

Idąc do jakiegokolwiek handlarza : oprócz lekarstwa nie ma nic i na nic nie da się przełączyć. Czy dostęp do ekwipunku jest od samego początku gry ?

02.09.2017 18:08
odpowiedz
basterson1
3
Junior

No właśnie ... siedzę już od dwóch dni i zaczynałem się już powoli złościć, tym bardziej że wgrywając grę wyskakiwał mi błąd płyty. A tak swoją drogą to przeglądałem różne poradniki i nigdzie nie pisało że dostęp do eq nie jest od początku gry :D Crod4312 wielkie dzięki :D

07.08.2018 22:54
odpowiedz
marcin.997
25
Chorąży

Wykonasz misje typu i dodatkowo masz
zrobić zza osłony z powietrza i jeżeli padniesz w złym miejscu musisz ponownie zrobić je.

Jeżeli chodzi o mnie to jest nudna gra ponieważ ile razy można wykonać główna misję z pobocznymi np zza osłony ...

Ps. Na konsoli jest wymagane do trofeum także

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291412Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291411Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291410Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291409Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291408Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291407Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291406Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291405Assassin's Creed: Unity - screen - 2014-11-12 - 291404