Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ostatnia z prób i finałowa walka

Po wykonaniu 12 prób podnieś swoje statystyki:

Takate:

  1. cwaniactwo na 18 poziom
  2. percepcja na 15 poziom

Twoim herosem:

  1. kontrolę ciała na 18 poziom
  2. cwaniactwo na 13 poziom

Naurimem:

  1. cwaniactwo na 16 poziom

Zurbaranem naucz się u Jaszczura:

  1. Wstrząsu Zimna i podnieś go na 15 poziom

Nałóż na broń najsilniejsze trucizny i w sloty w pasach powkładaj najmocniejsze Mikstury leczące. Czeka Cię najtrudniejsza z dotychczasowych walk. Skieruj swe kroki do Sali proroków, gdzie doświadczysz ostatniej z prób. Czeka na Ciebie Aurelia i Olbrzymie Ślimaki (ostatnia 13 próba).

Ta walka nie jest krótka. - Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Ta walka nie jest krótka.

Ślimakami w ogóle się nie przejmuj, zabijaj je, jeśli blokują drogę do Aurelii. Cały swój wysiłek skup na swojej byłej towarzyszce. Jest ona bardzo groźna. Potrafi rzucać takie czary jak: Wstrząs Zimna, Szał, Żółć Czarownicy, Magiczna Tarcza, Klonowanie. Najgorsze jest to, że ma dużo many, zdrowia i może je odnawiać łykając Mikstury odnawiające je w całości. Drugą złą wiadomością jest to, że bardzo trudno ją trafić. W związku z tym lepiej używać zwykłych ataków niż specjalnych. Potrafi czarem Żółć Czarownicy powalić twojego wojownika na ziemię.

Aurelia często rzuca Magiczną Tarczę. - Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Aurelia często rzuca Magiczną Tarczę.

Aurelię trudno trafić atakami magicznymi lub zabierają jej mało zdrowia np. prawdopodobieństwo udania się ataku Wstrząsem Zimna wynosi około 20%. Od momentu rozpoczęcia walki, na planszy będą się pojawiać brązowe pola. Gdy będziesz po nich przechodził, stracisz troszkę energii. Rozpocznij walkę tak, żebyś nie stracił kontroli nad twoim magiem. Najprawdopodobniej szał dotknie twojego herosa i Naurima. Będą atakować wrogów i przyjaciół, nie będziesz mógł nimi kierować. Zurbaranem rzuć Magica Infracta 4 poziomu, a potem przyspiesz drużynę. Dojdź do przeciwniczki wojownikami i otocz ją. Nie przejmuj się Ślimakami, potrafią zatruć, ale często ich ataki nie dochodzą do celu. Zurbaranem pamiętaj o przyspieszaniu drużyny. Możesz też likwidować efekty czarów np. Wstrząsu Zimna - rozproszeniem magii 4 poziomu. Wojownikami jak już wspomniano używaj zwykłych ataków, częściej dochodzą do celu. Będziesz zwykle zabierał Aurelii niewiele zdrowia.

Aurelia często łyka Mikstury odnawiające zdrowie. - Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Aurelia często łyka Mikstury odnawiające zdrowie.

Będzie bardzo trudno zabić ją, zanim skończą się jej Mikstury. Swoje szanse możesz zwiększyć nakładając przed walka na broń trucizny. Zurbaranem niweluj efekty jej czarów. Grając magiem koncentruj się na leczeniu wojowników i ich przyspieszaniu. Zurbaran niech zużywa manę na Magica Infracta. Pamiętaj, że Szybkość Błyskawicy też przestanie działać po rzuceniu rozproszenia magii. Łowcą strzelaj z dystansu w Aurelię. Zmuszaj ją tym samym do zażywania kolejnych Mikstur. Odciążysz wojowników w walce.

Po rzuceniu zaklęcia szał możesz stracić kontrolę nawet nad dwiema postaciami. - Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Po rzuceniu zaklęcia szał możesz stracić kontrolę nawet nad dwiema postaciami.

Jeżeli będziesz miał szczęście pokonasz Aurelię wcześniej. Możesz zaryzykować i używać Ciosu mocy, Śmiertelnego ciosu, spróbować rzucić Wstrząs Zimna, czym osłabisz przeciwniczkę i będziesz mógł ją łatwiej trafić. W końcu rozstrzygniesz potyczkę na swoją korzyść. Po pokonaniu Aurelii, nie musisz walczyć ze Ślimakami. Po walce rozbij obozowisko i uzupełnij Mikstury za pasami. Nałóż też najmocniejsze trucizny na broń. Czeka Cię ostatnia walka w grze - pojedynek z Uriasem. Ruszaj do Świątyni Bezimiennego, będziesz toczył trzy walki z Bossem.

Pierwsza potyczka wymaga opanowania mechaniki starcia. - Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Pierwsza potyczka wymaga opanowania mechaniki starcia.

Zurbaranem przyśpiesz drużynę i trzymaj się blisko wojowników. Oprócz Uriasa za przeciwników masz Zombie, Ghule i Szkielety. Teren otacza palisada z kilkoma wyjściami, które świecą się na fioletowo. Między tymi miejscami będzie się teleportował Urias. Jeżeli go trafisz, jedno z przejść się zamknie, Boss się już tam nie przeniesie. Jest go trudno trafić, najlepiej to zrobić zwykłym atakiem. Na początku walki wyjdź drużyną przed palisadę. Wojownikami poobstawiaj wyjścia, a kiedy Urias się teleportuje, szybko do niego podejść i go trafić. Niestety masz za małą drużynę, żeby obstawić wszystkie miejsca. Nie atakuj Nieumarłych, gdyż i tak na ich miejsce pojawią się nowe potwory. Grunt to przyspieszać drużynę. Pomiot Uriasa rzadko trafia i zadaje mało obrażeń. Grając magiem i łowcą taktyka jest podobna. Możesz używać czarów osłabiających np. Wstrząs Zimna. Urias rzuca takie czary jak: Szybkość Błyskawicy, Kocia Zwinność, Gniew Żywiołów, Wstrząs Zimna. Gdy zamkniesz wszystkie wyjścia rozpocznie się druga z walk.

Uriasa otacza magiczna bariera. - Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Uriasa otacza magiczna bariera.

Urias ma do pomocy dwa Golemy, nie są one zbyt wymagające. Wyeliminuj je Miażdżącym ciosem i Śmiertelnym ciosem. Uriasowi nic nie zrobisz, gdyż chroni go pole siłowe. Kiedy padną Golemy, musisz rozbić 5 kryształów. Możesz to zrobić każdą bronią, również tą zadającą obrażenia od magii. Urias będzie rzucał Gniew Żywiołów i Wstrząs Zimna. Grając magiem ulecz swoich ludzi. Wojownicy niech wykończą Golemy. Łowcą możesz dobić je, kiedy będą miały mało energii życiowej. Generalnie taktyka jest podobna. Skup się na rozbiciu kryształów i pamiętaj o przyspieszaniu drużyny.

Z Golemami walczyłeś już wcześniej. - Ostatnia z prób i finałowa walka | Rozdział 5 - Wieczna dolina - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Z Golemami walczyłeś już wcześniej.

Po zniszczeniu wszystkich kryształów, ta walka się skończy. Urias poprosi Cię o czas na odpoczynek. Możesz się zgodzić lub nie. Gdy się zgodzisz Urias wygłosi dłuższy monolog. Rozpocznie się ostatnia potyczka w grze. Pojawią się Jaszczury, niektóre będą rzucać czary. Ignoruj je, zajmij się Uriasem. Podejdź do niego wojownikami i stosuj Cios mocy i Śmiertelny cios. Zurbaranem przyspiesz drużynę i skup się na leczeniu towarzyszy. Jeżeli wojownicy będą zdrowi, spokojnie poradzą sobie z Uriasem. Grając magiem możesz korzystać z czarów nie obszarowych np. Ognista Strzała 3 poziomu. Przydaje się też Wstrząs Zimna 3 lub 4 poziomu. Pamiętaj o przyspieszaniu drużyny. Urias w tej ostatniej potyczce korzysta z Gniewu Żywiołów. W czasie tych trzech walk nie używa czarów leczących, ani Eliksirów odnawiających manę, zdrowie. W końcu Boss padnie, nie musisz zabijać jego pomocników. Delektuj się teraz demem końcowym. Zasłużyłeś na to. Zadanie główne "Ostateczna próba" zostanie ukończone.