Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Napad na karawanę i zdarzenia losowe

Uaktywnij quest poboczny "Na ratunek pięknej nieznajomej!", aby to zrobić po rozpoczęciu zadania głównego "Lisy znów latają!", podróżuj na północ od miasta Duyar np. do Winneb, wykonaj to zadanie.

Po rozpoczęciu zadania głównego "Lisy znów latają!" w mieście Ohzara pojawi się pracownik, nie klikaj na niego. Kliknięcie na niego aktywuje quest poboczny, który jest dostępny w rozdziale 4 "Prorok z Ohzary"(pojawia się wśród zadań rozdziału 4). Po rozmowie z pracownikiem pojawi się ikona miecza i będziesz mógł rozegrać walkę, którą powinieneś stoczyć w rozdziale 4, jest to najprawdopodobniej błąd w grze.

Zadanie poboczne "Liczenie kruków" rozpocznie się automatycznie po ukończeniu questu pobocznego "Na ratunek pięknej nieznajomej", po wręczeniu Keidrze odtrutki. Wykonaj ten quest. Po jego wykonaniu podnieś swoje statystki.

Zurbaranem(u Madawara w Winneb) naucz się:

  1. Mistrzowskiej regeneracji

Aurelią podnieś umiejętność rzucania czaru:

  1. Gniew Żywiołów na 16 poziom

Twój heros niech zwiększy:

  1. siłę do 18 poziomu(jest to wartość maksymalna)

Naurimem opanuj:

  1. kontrolę ciała na 12 poziomie

Takate opanuj:

  1. siłę woli na 18 poziomie
  2. kontrolę ciała na 16 poziomie
Madawar jest bardzo dobrym nauczycielem. - Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Madawar jest bardzo dobrym nauczycielem.

Zadania poboczne "Głowa Kruków" rozpocznie się automatycznie po wykonaniu zadania pobocznego "Liczenie kruków", po pokonaniu w El'Halem Rayad?s, wykonaj to zadanie poboczne. Doprowadź do końca także misję poboczną "Szlak pielgrzyma". Po ukończeniu tej misji porozmawiaj z Telemache w Benivilli, a uaktywnisz zadanie poboczne " Wielkie dzieło Telemache". Masz odnaleźć dla niej starożytną księgę - Credo Eulików, od razu zalicz to zadanie. Wróć do Benivilli i porozmawiaj z Telemache, nie zgódź się na wstąpienie na herbatę. Podnieś swoje statystyki.

Twoim herosem podnieś:

  1. zwinność do 16

Naurimem naucz się(u Ciliego):

  1. uniku 3

Takate podnieś:

  1. siłę do 17

Zurbaranem opanuj umiejętność rzucania czaru:

  1. Magica Infracta na 14 poziomie

Aurelią podnieś:

  1. charyzmę do 16
Umiejętności można rozwinąć maksymalnie do 18 poziomu. - Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Umiejętności można rozwinąć maksymalnie do 18 poziomu.

Na mapie świata wybierz lokację: Karawana, i udaj się tam. Zacznie się pierwsza potyczka, masz nie dopuścić do wszczęcia alarmu. Jest 8 wrogów, sterujesz dodatkowo Ralmanem, Oralią i Iside, Manolo steruje komputer.

Przeciwnicy stoją blisko siebie, przydają się tu czary obszarowe. - Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Przeciwnicy stoją blisko siebie, przydają się tu czary obszarowe.

Takate podejdź do przeciwnika najbliżej alarmu, na południowym wschodzie. Ralmanem podejdź do dwójki wrogów na południu(walczy wręcz), Iside może leczyć i strzelać z łuku, skorzystaj z Wymierzonego strzału. Aurelią przyspiesz drużynę, Oralią też strzelaj z łuku - Strzelec wyborowy. Strzelając z dystansu bierz na cel wrogów znajdujących się najbliżej alarmu. Przydają się czary obszarowe - Aurelią rzuć Gniew Żywiołów 3 poziomu. Jeśli powalisz tym czarem przeciwnika na ziemię, dobij go wojownikami. Zurbaranem korzystaj z Ognistej Strzały 3 i 4 poziomu. Manolo nie sterujesz, wspomaga Cię z dystansu.

Adwersarze dali się zaskoczyć. - Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Adwersarze dali się zaskoczyć.

Grając trzema magami koncentruj się na ofensywie, pod koniec walki ulecz rannych członków drużyny. Przydają się tu czary obszarowe np. Ognista Kula, gdyż wrogowie często zajmują sąsiadujące ze sobą pola. Grając łowcą eliminuj przeciwników zbliżających się do dzwonka i tych z małą ilością energii. Możesz korzystać z Wymierzonego strzału. Do następnego starcia musisz wytypować dwóch członków drużyny, wybierz Takate i Iside. Iside będzie leczyć Takate, a ten dysponuje Śmiertelnym ciosem i może ranić przeciwników.

W klatkach zamknięci są niewolnicy. - Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
W klatkach zamknięci są niewolnicy.

Masz dostać się do drabiny z lewej strony ekranu lub zabić wszystkich wrogów(jest ich 5). Druga możliwość jest rozsądniejsza, zaoszczędzisz czas i nerwy. Gdy wrogowie Cię zauważą otoczą Takate, często nie trafiają lub Takate paruje ciosy. Iside lecz go, a Takate rań Śmiertelnym ciosem po kolei wszystkich oponentów, nie będą mogli Cię trafić. Potem po kolei ich zabijaj. Iside możesz powypuszczać z klatek niewolników, szybko giną. Potrafią jednak odwrócić uwagę strażników i jeśli chcesz możesz uciec drabiną(udaj się obiema postaciami w pobliże drabiny).

Biedni niewolnicy są przetrzymywani w nieludzkich warunkach. - Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Biedni niewolnicy są przetrzymywani w nieludzkich warunkach.

Dokładna strategia prezentuje się następująco. Takate idź za głaz zaraz blisko miejsca startu. Iside przemknij się za skałami na południe od ogniska, wypuść z pierwszej klatki niewolników. Do Takate podejdzie jeden przeciwnik, załatw go Śmiertelnym ciosem. Potem idź Iside do następnej klatki i uwolnij następnych więźniów. Takate będzie walczył z, dwoma, którzy stali przy drabinie. Iside uwolnij ostatnich niewolników i idź w pobliże drabiny. Takate zabij dwóch strażników i kieruj się w stronę drabiny. Strażnicy przy ognisku powinni uporać się z niewolnikami i zaczną Cię gonić. Jak dojdziesz obiema postaciami do drabiny, kliknij na nią i zakończ potyczkę. Rozpocznie się trzecia walka.

Tym razem czeka Cię starcie z bossem. - Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Tym razem czeka Cię starcie z bossem.

Twoim celem głównym w tej walce jest Kugres, na początku walki znajduje się w namiocie, wychodzi z niego podczas starcia. Swoimi magami na początku odnów manę, a potem Aurelią przyspiesz drużynę. Takate ruszaj do wrogiej czarodziejki, potrafi ona rzucać takie czary jak: Szybkość Błyskawicy, Wstrząs Zimna. Manolo wspomaga Cię czarami obszarowymi zadającymi obrażenia od ognia. Nie liczy się z tym, ze w zasięgu czaru znajduje się jeden z twoich bohaterów. Nie sterujesz już w tej walce Lisami. Wojownikami idź do przodu, a Takate zbliż się do wrogiego maga, nie będzie rzucał czarów, trudno go trafić. Z przeciwnikami będziesz walczył po środku planszy, Aurelią i Zurbaranem wspomagaj swoich wojowników takimi czarami jak: Gniew Żywiołów 3 poziomu i Ognista Strzała 3 poziomu. Zurbaran niech też leczy towarzyszy, w razie, czego użyj schowanych za pasem Mikstur odnawiających zdrowie. W końcu z namiotu wyjdzie Kugres, doskocz błyskawicznie do niego Naurimem i Miażdżącym ciosem wyeliminuj go z walki. Gdy to się stanie, potyczka skończy się i nie będziesz musiał zabijać reszty wrogów.

Kugres nie jest zbyt wymagający. - Napad na karawanę i zdarzenia losowe | Rozdział 3 - Lysander - zadania główne - Blackguards - poradnik do gry
Kugres nie jest zbyt wymagający.

Grając trzema magami, podziel między nich funkcje. Jeden niech przyspiesza drużynę, a potem nęka wroga czarami ofensywnymi. Drugim skoncentruj się na leczeniu innych członków drużyny. Trzeci czarodziej niech od początku nęka wroga zaklęciami taki jak np. Ognista Strzała. Łowcą staraj się wyeliminować wrogiego czarodzieja, niezależnie od Takate, a gdy Ci się uda to wspomagaj z rozsądnej odległości wojowników. Oczywiście, gdy na polu walki pojawi się Kugres, skup się na nim. Po walce porozmawiaj z nim i puść go wolno. Zdobędziesz Kawałek czarnego metalu i Księgę czarów. Ukończysz zadanie główne "Lisy znów latają!". Rozpocznie się kolejne zadanie główne

"Areimanios"

Ten quest główny będzie aktywny po wykonaniu zadania głównego "Lisy znów latają!", po ataku na karawanę i pokonaniu w walce Kugrosa. Masz odszukać kryjówkę Lysandera w Mengbilli.