Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Druid i jego uczennica | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Druid i jego uczennica

Zadanie "Okropny druid" można uaktywnić podczas wykonywania zadania głównego "Witajcie w Mengbilli", musisz porozmawiać ze starą kobietą w Bilh?n. Masz odnaleźć jej wnuczkę, którą podobno porwał zły druid. Na mapie świata blisko Bilh?n wybierz Las Llanego. Czeka na Ciebie siedem Wilków.

Jesteś otoczony przez zgraje Wilków. - Druid i jego uczennica | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Jesteś otoczony przez zgraje Wilków.

Na planszy możesz podpalić kępy trawy. Korzystając z opcji "czekaj" pozwól, żeby bestie się do Ciebie zbliżyły. Wojownikami używaj Ciosu mocy. Takate korzystaj ze Śmiertelnego ciosu, łatwo zadasz potworom rany. Aurelią rzucaj czar Gniew Żywiołów, potwory są blisko siebie, więc czary obszarowe się przydadzą. Zurbaran używaj Ognistej Kuli. Jeżeli blisko Wilków będą twoi ludzie to korzystaj z Ognistej Strzały i Żółci Czarownicy. Aurelia swoimi czarami może powalić bestie na ziemię, dobijaj je wtedy innymi postaciami. Trzymaj się w grupie, inaczej nie masz szans. Wilki często nie trafiają, ale mogą powalić słabszych członków drużyny. Takate atakuj za każdym razem inne Wilki, w ten sposób dużo z nich odniesie rany i będą rzadziej Cię trafiać.

Wilki mają przewagę liczebną. - Druid i jego uczennica | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Wilki mają przewagę liczebną.

Grając magiem korzystaj z czarów obszarowych(Ognista Kula). Łowcą eliminuj powalone twoimi czarami zwierzęta i wspomagaj twoich wojowników z dystansu. Po walce porozmawiaj z dziewczyną, powiedz jej żeby na Ciebie zaczekała i zregeneruj siły. Czeka Cię najtrudniejsza walka, jaką do tej pory stoczyłeś. Wróć do Lasu Llanego i znów zagadaj do Siny. Wybierz: idźmy do Serca Lasu. Ścieżka zadania "Okropny druid" zostanie zmieniona. Wybierz lokację: Serce Lasu. Przeciwników jest dwóch: druid zamieniony w drzewo(Marbis) i Lilia Iribaara.

Przeciwników jest dwóch. - Druid i jego uczennica | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Przeciwników jest dwóch.

Marbinowi nic nie zrobisz(jest odporny na wszelkie ataki), musisz całą uwagę skupić na zabójczej roślinie. Potrafi ona rzucać uroki, powodują one, że tracisz kontrolę nad zauroczonym członkiem drużyny. Z chwilą wejścia do wody, zaatakują Cię macki. Jest ich kilka i ich ataki wywołują zatrucie. Takate podejdź do Marbina, nic mu nie zrobisz, ale odwróć jego uwagę od innych postaci. Głownie skoncentruj się na atakach dystansowych. Aurelią rzucaj Gniew Żywiołów, a Zurbaranem Ognistą Strzałę. Wojownikami wejdź do wody, próbuj trafić monstrum Ciosem mocy, często ataki nie dochodzą. Śmiertelny cios jest w ogóle nie skuteczny. Nie koncentruj się na leczeniu postaci, musisz jak najszybciej wyeliminować Lilię.

Marbin może powalić twojego członka drużyny. - Druid i jego uczennica | Rozdział 3 - Lysander - zadania poboczne | Blackguards - Blackguards - poradnik do gry
Marbin może powalić twojego członka drużyny.

Roślina też może powalić twoich ludzi. Grając magiem lub łowcą będziesz miał łatwiej, ponieważ będziesz mógł atakować z dystansu. Przydaje się Wymierzony Strzał, czy czary wywołujące obrażenia od ognia np. Ognista Strzała. Magami używaj zaklęć na najwyższym poziomie. Kiedy pokonasz Lilię, urok rzucony na druida przestanie działać i odzyska ludzką postać. Jeżeli będziesz miał trudność z wygraniem tej walki, możesz na czas tej potyczki zmniejszyć poziom trudności. Pamiętaj jednak, że po walce dostaniesz mniej PP. Po walce porozmawiaj z druidem. Musisz zdecydować czy zostawić Sinę z nim, by się od niego uczyła, czy wbrew jej woli zaprowadzić ją do babci. Wybierz tę drugą możliwość. U Marbina możesz od teraz nauczyć się nowych zdolności z zakresu magii. Wróć do starej kobiety do Bilh?n i pogadaj ze staruszką. Ukończysz zadanie "Okropny druid". Jeśli zdecydowałbyś się zostawić Sinę z druidem to od razu ukończysz zadanie "Okropny druid". Możesz zawsze wrócić do druida i poszerzyć swoje umiejętności z zakresu magii - jest on nauczycielem.