Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 3 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mengbilla-trzeci dzień walk na arenie

Zacznie się trzeci dzień walk. W pierwszej potyczce musisz zabić Wyrzutków.

Najgroźniejsze w tej planszy są koła śmierci. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 3 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Najgroźniejsze w tej planszy są koła śmierci.

W tych trzech walkach musisz sobie radzić bez Niam, jest odurzona narkotykiem i strzela na oślep, stąd rzadko trafia wroga(steruje nią komputer). Pamiętaj też, że w tych trzech potyczkach musisz dbać o Aurelie. Jeżeli jej zdrowie spadnie do zera - przegrywasz starcie. Zwróć uwagę na koła śmierci, kręcą się, co pewien czas. Kierunek obrotu możesz zmieniać używając wajch obok koła. Zasadniczo każda z dźwigni dotyczy innego koła, jednak w jednym przypadku, jedna z wajch obsługuje dwa koła. Podczas obrotu koła śmierci, w jednym z otworów zapali się płomyk ognia, oznacza to, ze zaraz z koła wydostanie się strumień ognia. Należy wtedy albo zmienić kierunek obrotu, lub uciec z zagrożonych pól, każdy, kto znajdzie się w polu rażenia, zostanie poparzony. Od momentu pojawienia się ognia, do jego uwolnienia, upływają dwa ruchy koła śmierci. Pamiętaj, ze koło nie wykonuje pełnego obrotu za jednym razem. Obraca się tylko o 45 stopni.

Ta arena jest bardzo niebezpieczna. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 3 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Ta arena jest bardzo niebezpieczna.

Na północnym wschodzie i zachodzie znajdują się odnawiacze energii. Poczekaj, aż wrogowie się zbliżą. Zurbaranem trzymaj się blisko Aurelii, w razie potrzeby ją ulecz i przestawiaj wajchę, żeby w jej kierunku nie poleciał strumień ognia. Odtruwaj też towarzyszy, bo wrodzy wojownicy dysponują zatrutą bronią. Takate idź do łucznika, który znajduje się na północnym zachodzie. Twoim herosem i Naurimem zwiąż walką przeciwnika. Takate powinien szybko się uporać ze swoim celem. Udaj się nim w stronę drugiego z wrogów strzelających z dystansu. W walce wręcz jest słaby i przestanie strzelać z łuku, nie zabijaj go jeszcze. W momencie, kiedy uporasz się ze wszystkimi oponentami walczącymi wręcz, udaj się do odnawiaczy energii i podreperuj zdrowie. Następnie wykończ ostatniego z Wyrzutków. Rozpocznie się następna potyczka. O ile grasz magiem taktyka jest podobna. Używaj nim tylko Ognistej Strzały i osłab nią wrogich wojowników. Łowca najpierw niech weźmie na cel oponentów, którzy podejdą do twojej drużyny, potem zlikwiduj nim łuczników, o ile nie zrobi to pierwszy Takate. Pamiętaj, żeby przed eliminacją ostatniego z adwersarzy uleczyć się, to ważne. Przydają się w tej walce zdolności specjalne z zakresu walki wręcz i walki dystansowej np. Wymierzony strzał czy Cios mocy. Korzystaj z czarów działających na jedno pole, kiedy wrogowie są rozproszeni.

Rozpocznie się druga z walk. Do pokonania masz sześć Kajmanów.

Krokodyle praktycznie nie odnoszą ran. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 3 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Krokodyle praktycznie nie odnoszą ran.

Zurbaran musi trzymać się blisko Aurelii i ją leczyć. Na planszy umieszczono dwa talerze z kawałkami mięsa. Na każdym z nich znajdują się trzy kawałki. Gdy potwory zaczną je konsumować, Aurelia zostanie zraniona przez wysuwające się kolce. Niektóre z potworów mają na zdjęciu niebieską strzałkę, oznacza ona zwiększoną odporność na ogień. Nie warto marnować na nich zaklęć zadających obrażenia od ognia. Na planszy znajdują się kolce, przejście po nich zabiera mało energii, ale trzeba uważać. Takate udaj się w lewo, Naurimem w prawo, a twoim herosem na południe. Chodzi o to, żeby odciągnąć bestie od dziewczyny. Nad Niam nie masz znów kontroli. Na lewo i na prawo od Aurelii znajdują się odnawiacze energii. Nie używaj, więc Mikstur, przydadzą się w następnej walce. Gdy krokodyle mają mało energii, to chowają się w wodzie, trzymaj ich na dystans od uwięzionej kobiety. W momencie, kiedy zostanie Ci do pokonania ostatni Kajman, korzystając z odnawiaczy energii, ulecz się. To ważne w aspekcie ostatniej potyczki.

Jak widać krokodyle są łase na mięso. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 3 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Jak widać krokodyle są łase na mięso.

Korzystaj z Ciosu mocy, Śmiertelnego ciosu. Jeśli w drużynie masz dwóch magów to jednym chroń Aurelię, a drugim lecz towarzyszy. Jeżeli dany osobnik nie jest odporny na ogień, rzuć Ognistą Kulę. Łowcą stój koło Aurelii i Zurbarana i strzelaj do wrogów z dystansu. Takate i Naurimowi przyda się dodatkowe wsparcie. Pamiętaj, żeby przed ostatnią walką uleczyć Aurelię.

Zacznie się ostatnia i najtrudniejsza z walk, które stoczyłeś do tej pory.

Aurelia jest zupełnie bezbronna. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 3 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Aurelia jest zupełnie bezbronna.

Na planszy są regeneratory energii, jednak na razie są poza zasięgiem. Uważaj, na planszy są pola, przez które przepływa szkodliwa substancja, staraj się na nich nie stawać. Nie możesz sterować Niam. Nie możesz dopuścić do śmierci Aureli, ma ona tylko 25 zdrowia. Na szczęście Zurbaran może ją uleczyć. Na planszy są włazy, z których wychodzą nowe Wszy. Oddal się trochę od Aurelii, aby wrogowie wzięli na cel ciebie a nie ja. Za chwilę z kryjówki wyjdzie Królowa wszy i zabije Niam, nic nie da się zrobić. Zurbaranem nie rzucaj ofensywnych czarów, uzdrawiaj za to towarzyszy. Krasnoludem zwiąż walką Królową, niech Takate mu pomoże. Twój bohater i czarownik powinni zwrócić uwagę małych Wesz, które często nie trafiają. Na tym etapie gry nie powinny spowodować ran.

Dziewczyna niedługo będzie wolna. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 3 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Dziewczyna niedługo będzie wolna.

Uważaj na wybuchy ognia, które ranią wszystkich w ich zasięgu, jest szansa ze wybuchy zabiorą trochę życia Królowej. Używaj Śmiertelnego ciosu Takate i Ciosu mocy. Gdy pokonasz Królową, to wyślij maga i twojego bohatera żeby pozamykali włazy, jest ich pięć. W ten sposób nie będą się pojawiać nowe Wszy. Pozostali niech odwracają uwagę od Aurelii. Gdy zamkniesz wszystkie włazy, wróć się do potworów i zabij je. Pamiętaj, ze po śmierci Królowej nadal będą cię nękać wybuchy ognia, na szczęście mogą też wykończyć parę Wszy. To najtrudniejsza z walk, jakie toczyłeś do tej pory. Podobna taktyka obowiązuje, jeśli sterujesz magiem. Wtedy używaj Ognistej strzały, staraj się wykończyć nią Królową. Łowca natomiast niech chroni Aurelie atakując z dystansu każdego, kto się do niej zbliży. Pamiętaj, ze tylko mag może ją leczyć. Walka jest do wygrania. Jak będziesz miał mało zdrowia, to skorzystaj z regeneratorów energii. Na szczęście małe Wszy mają niedużo zdrowia. Królowa jest osłabiona, bo wykonałeś zadanie poboczne "Królowa Wszy".