Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Blackguards - poradnik do gry

Blackguards - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne Blackguards poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Mengbilla-pierwszy dzień walk na arenie

Aby rozpocząć to zadanie musisz pokonać Takate i jego ludzi na arenie.

W czasie scenki porozmawiaj na wszystkie tematy z kobietą o imieniu Tulefa al'Kira (jest nauczyciekem), wypytaj ją o wszystko. Czeka Cię 9 bitew, do których musisz się przygotować. Przyłączy się do Ciebie Takate. Dostaniesz też pieniądze na zakup uzbrojenia. Pogadaj ze Starym gladiatorem.

Musisz się wyspać przed walką. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Musisz się wyspać przed walką.

Udaj się do kupca. Kup:

  • 2 Eliksiry astralne
  • 4 Dobre eliksiry lecznicze
  • Nagolenniki gladiatora
  • 2 Hełmy z brązu
  • Strzały
  • Kolczugę(najdroższa)

Zauważ, ze odzyskałeś swój ekwipunek. Uzbrój swoich członków drużyny. Pamiętaj, że Niam ani Zurbaran nie mogą nosić Metalowych zbroi, wszyscy niech noszą Pasy. W puste sloty powkładaj Mikstury.

Tym razem kupiec może zaproponować większą gamę towarów. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Tym razem kupiec może zaproponować większą gamę towarów.

Posprzedawaj niepotrzebne uzbrojenie, nie możesz być przeciążony. Rozdysponuj PP:

Twój heros:

  1. Dwuręczne miecze do 15
  2. Sztuka walki o 1 poziom
  3. Wiedza o zwierzętach o 1 poziom

Takate:

  1. zdrowie o 5 punktów
  2. siłę do 14
  3. umiejętności bojowe - włócznie do 16 poziomu

Naurim:

  1. zdrowie o 2

Zurbaran:

  1. umiejętność rzucania Ognistej Strzały na 13 poziom. Dzięki temu będziesz mógł używać zaklęcia 3 poziomu.
  2. wiedza na temat Balsamu Uzdrowienia o 1 poziom.

Niam:

  1. umiejętność posługiwania się łukami na 17 poziom

Pogadaj z Diego Monterey na wszystkie tematy. Udaj się do Sali sypialnej(z prawej strony ekranu) i wybierz idź spać.

Musisz dobrze wyspać się przed walką. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Musisz dobrze wyspać się przed walką.

Czeka Cię dziewięć walk, w ciągu trzech dni(po trzy walki dziennie). Aby zrobić sejwa musisz wygrać trzy potyczki pod rząd. Czas na pierwszą walkę.

Walka nie skończy się szybko. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Walka nie skończy się szybko.

Do pokonania masz Gobliny. Na planszy umieszczono pułapki, aby zobaczyć większość z nich użyj Takate umiejętności percepcji. Niam przyśpiesz wojowników(Szybkość Błyskawicy drugiego poziomu). Uważaj na wrogiego maga - jego czary zadają obrażenia od ognia. Ostrożnie planuj każdy ruch, zaznaczając marszrutę po jednym heksie, w ten sposób nie wejdziesz w pułapki. Zaczekaj, aż wrogowie się do Ciebie zbliżą. Takate i twój heros niech walczą ramie w ramie. Krasnoludem udaj się do wrogiego czarnoksiężnika. Gdy do niego się zbliżysz, przestanie miotać czarami ofensywnymi. Zurbaranem możesz rzucić jedną lub dwie Ogniste Strzały, potem skup się na leczeniu i odtruwaniu drużyny.

Najgroźniejszy z przeciwników jest mag. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Najgroźniejszy z przeciwników jest mag.

Takate(Śmiertelny cios) i twoim bohaterem(Cios mocy) zwiąż walką przeciwników. Niam dobijaj rannych wrogów. Jest bardzo prawdopodobne, ze na krasnoludzie skupi się uwaga nieprzyjaciela. W razie potrzeby użyj nim Mikstury leczącej. Jak już twój heros i Takate uporają się z przeciwnikami, to ruszaj na pomoc Naurimowi. Zwróć uwagę na to, że wrogi mag może się leczyć.

Magowi pomagają kompani. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Magowi pomagają kompani.

Pamiętaj, że niektóre pułapki nadal są niewidoczne(mimo skorzystania z percepcji Takate). Jak zlikwidujesz wrogiego czarodzieja, skoncentruj się na pozostałych. Powinni zostać tylko łucznicy, nie stanowią problemu. W razie potrzeby, ulecz nieprzytomnych towarzyszy. Zurbaranem skup się na leczeniu i usuwaniu trucizn.

Adwersarze są silni w grupie. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Adwersarze są silni w grupie.

Jeśli twój heros jest magiem, to skoncentruj się na leczeniu i neutralizowaniu trucizn, a Zurbaranem korzystaj z Ognistej Strzały. Czary obszarowe nie przydadzą się, bo wrogowie są rozproszeni. Grając łowcą staraj się wyeliminować wrogiego szamana, natępnie razem z Niam dobijajcie rannych nieprzyjaciół. Ciężar walki wręcz spocznie wtedy na Naurimie. Zanim zlikwidujesz ostatniego z Goblinów, odnów magiem lub magami energię astralną, za pomocą odpowiednich Mikstur. Bądź świadom tego, że niektórzy z wrogów atakują z dystansu, nie zawsze trafiają. Przeciwnicy często sami wchodzą na pola z pułapkami. Czas na drugą z walk.

Uważaj na łatwopalną substancję na ziemi. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Uważaj na łatwopalną substancję na ziemi.

Na planszy znajdują się odnawiacze energii, wystarczy, że do nich podejdziesz i klikniesz na nich lewym przyciskiem myszy. Duże kolumny mogą zostać przewrócone, wtedy podpalą łatwopalną substancje rozlaną na ziemi. Na początek, ulecz się całą drużyna. Poruszaj się w kierunku przeciwników, bacząc żeby nie stanąć na polu z wyżej wspomnianą substancją. Pamiętaj, że przeciwnicy też mogą przewrócić słupy i wtedy stojąc na takim polu odniesiesz obrażenia.

Nie wchodź na czerwone pola. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Nie wchodź na czerwone pola.

Niam przyśpiesz wojowników. Pierwsi przeciwnicy powinni podejść, postaraj się ich wyeliminować. Używaj Ciosu mocy, czaru Ognista Strzała. Takate używaj Śmiertelnego ciosu - zadaje rany. Nie przydają się tu czary obszarowe, wrogowie są, bowiem rozproszeni. Po pokonaniu wojowników, zregeneruj energię. Odnawiacze energii leczą też rany, nie odnawiają many. Zajmij się łucznikami, w walce wręcz nie mają szans. Kiedy zostanie tylko jeden przeciwnik, korzystając z odnawiaczy, ulecz całą drużynę. Magiem odnów manę.

Przeciwnicy nie są specjalistami w walce. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Przeciwnicy nie są specjalistami w walce.

Grając magiem ze względu na odnawiacze energii, możesz skoncentrować się na czarach ofensywnych. Razem z Zurbaranem miotajcie Ogniste Strzały. Wspomagaj Takate i Naurima w walce, gdyż to oni skupią na sobie uwagę wrogich wojowników. Jeśli jesteś łowcą, to także wspomagaj twoich wojowników z dystansu. Dobijaj wrogów z małą ilością energii. Niam może się wtedy skupić na przyśpieszaniu drużyny. Rozpocznie się trzecia walka.

Uważaj na kręcące się maszyny z kulami na łańcuchach. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Uważaj na kręcące się maszyny z kulami na łańcuchach.

Na planszy znowu znajdują się pułapki. Takate musisz użyć umiejętności percepcji. Uważaj, na początku i końcu planszy znajdują się urządzenia poruszające się pionowo po szynach. Wprawiają one w ruch kule z kolcami na łańcuchach, które mogą powalić postać, jeśli znajdzie się na ich drodze. Blisko nich są odnawiacze energii. Na początku walki opuść całą drużyną zagrożone pola, inaczej możesz odnieść obrażenia. Nie podchodź do wrogiego maga, znajduje się on na końcu planszy, przy niebezpiecznych maszynach, zostaje często przez nie powalony i dlatego straci część energii. Przez to nie będzie mógł rzucać czarów. Nie jest on tak groźny jak czarownik Goblinów.

Jak widać na planszy umieszczono wiele pułapek. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Jak widać na planszy umieszczono wiele pułapek.

Uważaj na przeciwnika z zatrutą bronią(poznasz ją po tym, że jest zielona). Eliminuj przeciwników jednego po drugim. Zurbaranem skup się na neutralizowaniu trucizn i leczeniu. Uważaj żeby nie stanąć na polach z pułapkami. Takate korzystaj z Śmiertelnego ciosu, zadasz nim przeciwnikom rany i będą mieli problem, żeby Cię trafić. Krasnoludem i twoim bohaterem używaj Ciosu mocy. W razie potrzeby korzystaj Mikstur leczących. Niam dobijaj rannych wrogów. Krasnolud może spokojnie wziąć ciężar walki na siebie, walcząc z dwoma, trzema przeciwnikami. Nieprzyjaciele sami często pakują się w pola z pułapkami. Powinien Ci zostać tylko mag, który może rzucić na siebie czar Magiczna Tarcza. Spokojnie, dobij go wtedy Niam z dystansu. Nie musisz nawet się zbliżać do niego. Jeśli grasz dwoma magami, to jeden niech leczy i neutralizuje trucizny, a drugi używa czarów ofensywnych, takich jak Ognista Strzała. Krasnoludem i Takate zaabsorbuj wrogów, Niam po przyśpieszeniu drużyny dobijaj rannych adwersarzy.

Walka nie trwa krótko. - Gladiatorzy - Dziewięć Hord - 1 dzień walk | Rozdział 2 - Aurelia - zadania główne i poboczne - Blackguards - poradnik do gry
Walka nie trwa krótko.

Jeśli twój heros to łowca wspomagaj z dystansu członków drużyny walczących na pierwszej linii(Krasnolud i Takate). Trzymaj się z tyłu, z daleka od zabójczych maszyn. Twoje strzały powinny się okazać zabójcze dla wrogów. Po walce skorzystaj z pomocy uzdrowiciela i pogadaj z pogromcą zwierząt. Swoim bohaterem podnieś:

  1. umiejętność walki mieczami dwuręcznymi na 16

Naurimem:

  1. naucz się Uniku 2

Zurbaranem:

  1. naucz się umiejętności rzucenia czaru Balsam Uzdrowienia na 12

Takate:

  1. naucz się Uniku 2

U kupca sprzedaj niepotrzebne przedmioty i kup Eliksiry lecznicze i odnawiające mane.

Wybierz opcję idź spać(kliknij na strzałkę po prawej stronie ekranu).