The Sims 4 - poradnik do gry

Porady, praca i dodatki! Poradnik do gry The Sims 4 oraz dodatków (Psy i Koty, Miejskie życie) to porady budowania i tworzenia Simów. Znajdziesz tu opis pracy, kariery zawodowe, związki, domy oraz dodatki do gry. Dowiesz się, jaka praca jest najlepsza i poznasz sekrety gry.

Poradnik do gry The Sims 4 zawiera praktyczne porady, które pomogą ci w czasie gry. Dowiesz się, jak stworzyć Sima, jak zaprojektować mu dom i jak zdobyć pracę. W poradniku zawarliśmy aktualizację do dodatku Psy i koty, Przygoda w dżungli oraz najnowszego - Cztery pory roku.

Sims 4: Cztery pory roku

Nowy dodatek do The Sims 4 zatytułowany Cztery pory roku to pierwszy duży dodatek od dawna, który jednocześnie nie wprowadza żadnej nowej mapy. Zamiast tego DLC skupiło się na rozszerzeniu istniejących mechanik i dodaniu zupełnie nowych. Zaktualizowaliśmy więc nasz poradnik o nowe cechy dodatku - poniżej znajdziecie opis nowej kariery - zawodu ogrodnika, ale również nowego zajęcia dla dzieci i nastolatków, czyli harcerstwo. Opisaliśmy mechaniki kalendarza i świąt oraz główną cechę dodatku czyli pory roku i zmieniającą się pogodę.

  1. Co nowego w dodatku Cztery pory roku? Przegląd nowości.
  2. Kalendarz - do The Sims 4 doszedł nowy kalendarz, sprawdź, do czego może się przydać.
  3. Święta - w końcu w Simsach możecie urządzić prawdziwe święta! Dowiedz się, czym różnią sie Dzień Miłości, Święto Zbiorów, Zimowa Fiesta oraz Sylwester.
  4. Pory roku i pogoda - naważniejsza cecha dodatku - zima zaskoczyła Simów!
  5. Ogrodnik - nowy zawód w Simsach. Czy kariera ogrodnika opłaca się?
  6. Harcerstwo - ZHP wchodzi do gry. Dowiedz się, czy opłaca się być skautem i jakie sprawności harcerskie możesz zdobyć!
  7. Układanie kwiatów - nowa umiejętność, którą będzie rozwijał ogrodnik.
  8. Jak ożywić stracha na wróble? - oto odwieczne pytanie każdego ogrodnika. W Czterech porach roku rzeczywiście możesz go ożywić, prowadzić rozmowy a nawet się zaprzyjaźnić!

Sims 4: Przygoda w dżungli

Sims 4 Przygoda w dzungli to nowy dodatek do uwielbianego symulatora życia. Poniżej przedstawiamy kilka stron z poradami do DLC, które przydadzą się w czasie zwiedzania dżungli.

  1. Co nowego w dodatku Przygoda w dżungli?
  2. Nowe lokacja, mapa świata (Selvadorada) w Sims 4 Przygoda w dżungli.
  3. Eksploracja dżungli - czyli jak chodzić Simem, aby nic Cię nie zżarło.
  4. Drzewo Wrażeń - w Sims 4: Przygoda w dżungli wprowadzono nowy "przedmiot", który wpływa na rozgrywkę.
  5. Nowe umiejętności w Sims 4 Przygoda w dżungli.
  6. Nowe elementy w Przygoda w dżungli (nowe ubrania, dodatki, fryzury, aspiracje, meble).

Sims 4: Psy i koty - poradnik do gry

Zaktualizowaliśmy swój poradnik o dodatek Psy i koty. To tutaj właśnie znajdziecie nową zawartość gry, m. in. tworzenie piesków i kotków, tryb malowania, nowe osiedla czy dowiecie się, jak założyć klinikę weterynaryjną.

  1. Klinika weterynaryjna - jak założyć, co zrobić, jak zostać weterynarzem?
  2. Brindleton Bay - mapa osiedla Brindleton Bay. To nowa lokacja w dodatku. Mapa Brindleton Bay wskaże ci wszystkie przydatne budynki i miejsca!
  3. Tworzenie zwierzaków - co wybrać, psa czy kota?
  4. Tresura zwierząt - jak bawić się i wychować swoje zwierzątko?
  5. Nowości w dodatku - nowe cechy, ubrania i budynki!

Tworzenie Sima

Znajdziesz w nim wskazówki dotyczące między innymi tworzenia sima: modyfikacji jego cech fizycznych, doboru ubioru czy wszelkich dodatków oraz wyboru cech charakteru.

  1. Aspiracje życiowe Simów - wybierz cechy simów takie jak Wróg publiczny, Nikczemny czy Mistrz kuchni i uroczy!
  2. Ubiór Sima - w co ubrać swojego Sima?
  3. Cechy Sima - głupek, kreatywny czy mól książkowy? Wybierz swoją cechę Sima!

Praca Sima

Dowiesz się również jak pokierować jego karierą zawodową i zarabiać jak najwięcej Simolenów potrzebnych do stworzenia oraz utrzymania wymarzonego domu. Sprawdzisz która kariera zawodowa jest najbardziej opłacalna. Opisaliśmy wszystkie zawody w Sims 4.

  1. Najlepsza praca - czyli najbardziej dochodowa i najbardziej opłacalna kariera w the Sims 4!
  2. Astronauta - Kariera zawodowa w kosmosie!
  3. Tajny agent - bądź jak szpieg - kariera zawodowa.
  4. Guru techniki - kariera zawodowa pana złotej rączki.
  5. Literat - kariera zawodowa pisarza.

Tworzenie i meblowanie domu

W poradniku znajdziesz wiele przydatnych informacji na temat tworzenia, edycji oraz meblowania domu.

  1. Porady na start -zanim wybudujesz, przeczytaj.
  2. Kupno domu - wprowadzenie rodziny.
  3. Budowanie domu - zbuduj swój wymarzony dom!

Życie i relacje Simów

Dowiesz się również sporo na temat relacji między Simamami oraz jak je kształtować, żeby stworzyć ciekawą i odnosząca sukcesy rodzinę.

  1. Wiek Sima - od niemowlaka do dorosłego.
  2. Potrzeby Sima - jak dbać o potrzeby Sima czyli wszystko o stalowym pęcherzu.
  3. Osobowość Sima - kreatywny romantyk czy wesoły i towarzyski?
  4. Umiejętności Sima - programowanie, logika, sprawność fizyczna? Jak poprawiać umiejętności?

Miejskie życie - poradnik

  1. Nowości w dodatku Miejskie życie - cechy, nagrody, osiągnięcia: sim wegetarianin, sim mistrz pałeczek.
  2. Praca z domu - kariera zawodowa Sima w domu.
  3. Polityk - kariera zawodowa polityka w Miejskim życiu.
  4. Social media - kariera zawodowa sima jako specjalisty od social media.
  5. San Myshuno - nowe osiedle w Sims 4.
  6. Wynajmowanie pokoi - w Miejskim życiu możesz wynajmować pokoje!
  7. Nowe posiadłości - nowe budynki, m. in. kawalerka Bar Karaoke czy Zawieś oko.
  8. Festiwale miejskie - w Sims 4: Miejskie życie odbywa się Festiwal Miłości, Pchli targ, Zlot zapaleńców, Festiwal humoru i harców i Festiwal smaków.

The Sims 4 to kolejna odsłona jednej z najpopularniejszych serii gier wideo. Tytuł pozwala pokierować losami wirtualnych ludzi, którym należy zapewnić dach nad głową, rzeczy niezbędne do życia, a także różnorodne atrakcje, by ich samopoczucie było zawsze na wysokim poziomie. "Czwórka" stanowi rozwinięcie pomysłów zapoczątkowanych we wcześniejszych odsłonach, dodając przy tym garść nowości. Rozpoczynając zabawę ponownie tworzymy swoich simów, tym razem jednak mamy do wyboru dużo więcej modyfikatorów i opcji niż w trzeciej części cyklu. Wizualny edytor pozwala nam znacznie dokładniej określić wygląd postaci. Ogromne znacznie ma również charakter. Gracze wybierają kilka z całej gamy cech, które kształtują zachowanie Sima. Mamy także do wyboru długoterminowe cele życiowe bohatera.

W poradniku do gry The Sims 4 znajdziecie:

  • porady pomocne przy tworzeniu Simów;
  • opis cech, aspiracji, umiejętności oraz emocji Simów;
  • porady dotyczące ich życia towarzyskiego i zawodowego;
  • pomoc i wskazówki przy budowaniu i urządzaniu domu;
  • opis możliwych aktywności w mieście;
  • porady dotyczące organizacji różnorakich imprez towarzyskich;
  • dokładny opis wszystkich karier zawodowych wraz z warunkami awansu oraz zarobkami.

Radosław "Wacha" Wasik i Maciej "Psycho Mantis" Stępnikowski (www.gry-online.pl)

Informacje o The Sims 4 - poradnik do gry

Autorzy : Maciej Psycho Mantis Stępnikowski, Radosław Wacha Wasik

Poradnik zawiera : strony: 132, ilustracje: 478 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 4.

Sims 4 Uniwersytet

Ostatnia aktualizacja : 6 grudnia 2019, odwiedź Sims 4 Uniwersytet

Sims 4 Kraina magii

Ostatnia aktualizacja : 13 września 2019, odwiedź Sims 4 Kraina magii

Sims 4 Wyspiarskie życie

Ostatnia aktualizacja : 13 września 2019, odwiedź Sims 4 Wyspiarskie życie

Sims 4 Cztery pory roku

Ostatnia aktualizacja : 13 września 2019, odwiedź Sims 4 Cztery pory roku

Przygoda w dżungli

Ostatnia aktualizacja : 5 marca 2018, odwiedź Przygoda w dżungli

Psy i koty

Ostatnia aktualizacja : 14 listopada 2017, odwiedź Psy i koty

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016, odwiedź Poradnik do gry

Popularne strony w The Sims 4 - poradnik do gry

The Sims 4 - screen - 2017-07-27 - 351089The Sims 4 - screen - 2017-07-27 - 351088The Sims 4 - screen - 2017-07-27 - 351087The Sims 4 - screen - 2017-07-27 - 351086The Sims 4 - screen - 2017-07-27 - 351085The Sims 4 - screen - 2017-07-27 - 351084