Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Diablo III: Reaper of Souls - poradnik do gry

Diablo III: Reaper of Souls - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Porównywanie przedmiotów | Zdobywanie nowego uzbrojenia w Diablo III poradnik Diablo III: Reaper of Souls

System wylicza 340 000 obrażeń, ale nie bierze pod uwagę bonusów które są oznaczone pomarańczowym punktem. - Porównywanie przedmiotów | Zdobywanie nowego uzbrojenia w Diablo III - Diablo III: Reaper of Souls - poradnik do gry
System wylicza 340 000 obrażeń, ale nie bierze pod uwagę bonusów które są oznaczone pomarańczowym punktem.

Często zdarza ci się znaleźć pełno śmieci podczas walki, które według porównania automatycznego są uznawane za gorsze. Niekoniecznie jednak to jest prawdą. Wszystko sprowadza się do pomarańczowych diamencików przed właściwościami, które są umieszczane w przedmiotach. Nawet na ekranie ładowania czasem można zobaczyć informację, że właściwości przedmiotów poprzedzane pomarańczowymi diamencikami nie są wliczane do obrażeń na karcie postaci.

Idąc tym tropem także przy porównywaniu przedmiotów należy bliżej przyjrzeć się tym pomarańczowym punktom. Działa tutaj prosta matematyka.

Jeśli badany przedmiot jest gorszy w obrażeniach o np. -1%, a bron przy pomarańczowym punkcie pisze że "obrażenia od ognia zadają o 15% więcej obrażeń" to automatycznie samemu trzeba obliczyć że kosztem 1% zyskujesz 15% na wszystkie obrażenia od ognia. Jeśli zadajesz tylko takie obrażenia to automatycznie gorszy przedmiot staje się tym lepszym nawet, jeśli na karcie będzie ci pisało potem, że masz mniej obrażeń niż miałeś.

Należy pamiętać, że obrażenia, które masz w karcie są to średnie obrażenia, jakie może zadać, a nie najwyższe, ani najniższe. Ważniejsze też jest to, z czego system bierze te średnie, ponieważ jeśli ma się niewielką szansę na zadanie obrażeń krytycznych to co z tego że mamy wielkie obrażenia od nich skoro trafiać nimi będziemy raz na dwadzieścia uderzeń. Obrażenia średnie będą większe, ale to nie znaczy że będziesz takie trafiał cały czas. Mimo wszystko sam musisz wchodzić w zakładkę szczegóły i myśleć, czego mi potrzeba, a czego już nie. W takich wypadkach można pójść do wieszczki, która może wymieni ci daną właściwość na inną której bardziej pożądasz.

Dodatkowo, jeśli nie pasuje ci jakaś opcja w teoretycznie lepszym przedmiocie to powinieneś sprawdzić czy wieszczka nie może zmienić tej umiejętności na coś ciekawszego. W tym celu udaj się do niej i sprawdź, co oferuje za wymianę klikając znak zapytania przy wybranej umiejętności.

Ważne jest, że nie tylko umiejętności zadają obrażenia od żywiołów. Broń także może mieć właściwość, że zadaje sporo obrażeń od np. trucizny. Zatem jeśli mamy taka broń, i dodatkowo np. daje ze obrażenia od ognia są zwiększone to warto zmienić te obrażenia od trucizny na drugi typ u wieszczki.

Na testowanie nowego wyposażenie dobrze jest pójść sobie samemu na jakiegoś bossa(najlepiej na Ghoma 3 aktu) na poziomie mistrzowskim i sprawdzić jak szybko się go zabije, zapisać sobie ten wynik, po czym wymienić przedmioty i znów pójść. Jeśli szybciej się go zabije to znaczy że założony nowy ekwipunek jest lepszy od starego. Oczywiście nie jest to metoda idealna, ale zawsze przydatny test.