Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III: Zaraza i Spustoszenie | Kampania Ludzi | Warcraft III poradnik Warcraft III: Reign of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

c. Rozdział trzeci: Zaraza i Spustoszenie.

- Zbadać okolicę - Rozdział III: Zaraza i Spustoszenie | Kampania Ludzi | Warcraft III - Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

- Zbadać okolicę. Arthas i Jaina muszą przeżyć.

Na dobry początek można się wrócić parę kroków wstecz i dobić ogry będące w posiadaniu leczniczej mikstury. Zniszcozny most zmusza drużynę do podróży przez bród na północnym-wschodzie. Po drodze można ochronić chłopów przed goniącymi ich bandytami. Nieco dalej Alric wspomina o fontannie dającej zdrowie.

- Odnaleźć fontannę.

Brodu strzegą murloki oraz kilku bandytów, za to po drugiej stronie rzeki czeka walka z nieumarłymi. Po ich pokonaniu do drużyny przyłączy się trójka piechurów (o ile nie dać im zginąć w walce), a wszyscy piechurzy dostaną zdolność obrony przed strzałami. Zasada rzucania do ataku wszystkich na jednego obowiązuje nadal. Odwiedzenie samej fontanny wymagać będzie skruszenia jeszcze kilku szkieletów. Po drodze na południe znajduje się pierwszy zainfekowany spichlerz - do zniszczenia - oraz zaatakowana przez nieumarłych wioska - do obrony.

- Zniszczyć zainfekowany spichlerz na północnym-zachodzie.

Dwójka elfów, która powie o drugim spichlerzu, przyłączy do drużyny i będzie leczyć rannych. W pobliskim miasteczku zaś w walce z dużą grupą nieumarłych pomogą kanonierzy, po czym też się dadzą zabrać w dalszą drogę. Na południe od miasteczka znajduje się wysepka, na której czeka (w obstawie kilku zaledwie nieumarłych) peleryna podnosząca inteligencję właściciela o 3. Coś dla Jainy. Sam spichlerz znajduje się trochę na północ i broniony jest przez grupkę poślednich szkieletów oraz jedno plugastwo. Nie ma sensu rzucać się za szybko do walki - można najpierw potłuc szkielety, zanim plugastwo zauważy drużynę. Jakoś zawsze szkoda niepotrzebnie kogoś stracić, skoro nie ma takiej potrzeby. Zniszczenie samego spichlerza wieńczy dzieło.