Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział VII: Wyrocznia | Kampania Orków | Warcraft III Reign of Chaos poradnik Warcraft III: Reign of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

g. Rozdział siódmy: Wyrocznia.

- Odszukaj wyrocznię - Rozdział VII: Wyrocznia | Kampania Orków | Warcraft III Reign of Chaos - Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

- Odszukaj wyrocznię.

Już autorzy pierwszego "Warcrafta" starali się urozmaicić monotonię kolejnych misji dając graczom do wykonania zadania po trosze przygodowe. Niniejsza misja w prostej linii od tamtych się wywodzi, aczkowliek jest cokolwiek bogatsza. Przeprowadzenie przez lochy skromnego oddziału Thralla będzie banalne, jeśli trzymać się paru zasad. Pierwsza z nich to korzystanie z przywoływania wilków. Przywołane wilki doskonale bowiem nadają się do zwiadu oraz tępienia słabszych przeciwników. Gdy natkną się na przeciwnika silnego, takiego jak ożywieniec śmierci lub lord salamander, wówczas również należy go nimi zaatakować, po czym od razu zaatakować go całym oddziałem. Wróg będzie się najpierw starał usiec wilki, które go zaatakowały jako pierwsze i zanim to zrobi, powinien już paść. Druga zasada jest jeszcze prostsza: nie zwlekać z leczeniem rannych - od tego jest znachor, by utrzymywać oddział w topowej formie przez cały czas. I po trzecie: seryjne błyskawice Thralla świadczą wielkie usługi, gdy oddział jest zajęty walką z silnym przeciwnikiem, a tymczasem pojawiło się kilku słabszych.

Po drodze do widmowego mostu można znaleźć wiele przedmiotów, których i tak Thrall nie zdoła już zabrać - trzeba się zastanowić, co wyrucić, a co zabrać. Ściekowa potworność pilnuje Pierścienia Regeneracji. W skarbcu (klucz znajduje się w pomieszczeniu po drugiej stronie korytarza i jest strzeżony przez jaszczura) spoczywa sporo cucu oraz Korona Królów dodająca 5 punktów do: inteligencji, zwinności i siły herosa. Uwięzieni łowcy głów oczywiście chętnie się do Thralla przyłączą, a w następnej celi znajduje się niebezpieczny lord salamander, który ma Maskę Sobi (przyspiesza regenerację many). Po dotarciu nad most pojawia się kolejny quest.

- Znajdź Serce Aszune.

Serca Aszune broni smok który bije się z harpiami. Można poczekać aż się nawzajem pozabijają, a te harpie, które pozostaną przy życiu będą stanowić doskonały cel dla seryjnych błyskawic Thralla. Odniesienie serca Aszune jej duchowi otworzy wejście na most. Utworzeniem zaś samego mostu zajmie się oddział Cairne'a.

- Znajdź Zaklęty Klejnot i zanieś go na Widmowy Most.

Walka taurenami opiera się na jednej zasadzie: kupą na jednego i następny proszę. Istotne jest jednak to, by korzystać ze wszelkich możliwości ich podleczenia po drodze, czyli ze zdobytych Znaków Leczenia oraz Fontanny Zdrowia. Ponadto można wejść w posiadanie Lwiego Rogu Wichury, jeśli dać bardzo głodnemu jaszczurowi czas na zjedzenie grzybków. Wspomniane Znaki Leczenia ma przy sobie grupka szkieletów. Kolcozwierze strzegące Zaklętego Klejnotu należy zabić uruchamiając pułapkę powyżej ich groty. Bramę otwiera podobny przełącznik o paręnaście kroków na północ. Na koboldach można zdobyć Szpony Ataku +12. Lord salamander strzegący przejścia przez potok lawy połyka jednego z wojaków, lecz reszta spokojnie da mu radę, zanim go strawi. W korytarzu za nim czeka walka z posągami - te jednak są znacznie słabsze niż na to wyglądają. Podobnie ostatni z nich, który ma przy sobie klucz do bramy, która dzieli Cairne'a od Thralla. Podejście Cairne'm dzierżącym Zaklęty Klejnot do mostu oraz wejście nań kończy misję.