Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział VIII: Niech Prowadzą Cię Demony | Kampania Orków | Warcraft III poradnik Warcraft III: Reign of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

h. Rozdział ósmy: Niech Prowadzą Cię Demony.

W tej ostatniej misji kampanii orków cel jest tylko jeden - Rozdział VIII: Niech Prowadzą Cię Demony | Kampania Orków | Warcraft III - Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

W tej ostatniej misji kampanii orków cel jest tylko jeden:

- Zamknij duszę Groma w klejnocie i oczyść ją w Rytualnym Kręgu.

Niewielkie jednak są szanse po temu, by udało się tego dokonać bez dokładnego oczyszczenia przynajmniej wiekszości terenu z orków chaosu. Jak zwykle zacząć należy od zadbania o własne bezpieczeństwo, a w tym celu należy przegrodzić wszystkie trzy wyjścia z obozu zwartymi szeregami wieżyczek obronnych. Warto rozmieścić wieżyczki stosunkowo blisko budynków, gdyż nieco później infernusy będą lądować również wewnątrz obozu i dobrze będzie, jeśli wieżyczki dadzą radę ich dosięgnąć strzałami. Szybkie udoskonalenie kolczastych barykad również odda spore przysługi, gdyż wróg atakować będzie przede wszystkim z bliska. Obozem Jainy nie ma potrzeby się przejmować - ludzie będą sobie dawać radę sami przed długi czas, a nawet jeśli Jaina zginie, to i tak w niczym to nie przeszkodzi. Z początku nie ma również potrzeby rozbudowywać swojej armii powyżej podstawowego poziomu, należy jednak dokonać wszelkich udoskonaleń, szczególnie tych dotyczących taurenów, katapult oraz znachorów.

Gdy obóz będzie już zabezpieczony, można się zacząć wypuszczać w jego okolice i powoli zaczynać je oczyszczać. Do obrony własnej bazy wystarczy Cairne z towarzyszeniem byle kogo - wieżyczki oraz naprawiający je peoni wystarczą. Jedynie w przypadku lądowania infernusa wewnątrz obozu przyda się go trochę zbić. Pierwszy oddział złożony z otrzymanych na początku jednostek: siepaczy, jeźdźców, znachora oraz Thralla dobrze sobie da radę z najbliższymi zgrupowaniami nieprzyjaciół. Do pokonania harpii wystarczy sam Thrall wraz ze swoimi seryjnymi błyskawicami. Laboratorium goblinów broni trzech siepaczy i jeden jeździec, kopalni na wschodzie szaman oraz wieżyczka. Fontanny zdrowia znajdującej się powyżej laboratorium strzegą centaury i można na nich zdobyć Zwój Ochrony i Maskę Śmierci. Ginące w boju jednostki należy zastępować stopniowo taurenami. Kopalni na północ od obozu Thralla broni bestia kodo, jedna wieża oraz kilku siepaczy.

Zostało jeszcze 49% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie