Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Chapter 3: Beneath the town

Wyjdź na ulicę (street) - 3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wyjdź na ulicę (street). Zabierz Golden Octopi[1]. Użyj teleskopu[2].

New Objective: Warn the ship about the kraken

Zbadaj klif[3]. Podaj pomocną dłoń rybakowi, porozmawiaj z nim i zabierz trzeciego żołnierzyka (toy soldier). Podejdź do fontanny[4].

Weź Golden Octopi[1] - 3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Weź Golden Octopi[1]. Zbadaj wózek[2] i zabierz ubranie (thick cloth). Wróć na ulicę, użyj ubrania na stercie z prawej strony i wejdź do Pawn Shop.

Możesz zabrać kolejną Golden Octopi[1] - 3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Możesz zabrać kolejną Golden Octopi[1]. Zbadaj stół[2] i zabierz zza obrazka 1 z 3 kawałków (printing matrix piece). Podejdź do szafki[3] i zabierz szczypce (tongs). Podejdź do biurka[4] i z pomocą sygnetu otwórz szufladę z której zabierz steel wheel.

Wróć do Fountain i porozmawiaj z rybakiem[1] - 3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do Fountain i porozmawiaj z rybakiem[1].

New Objective: Open an alternate route to the lighthouse

Umieść koło w przełączniku[2], czym aktywujesz Hidden Object Puzzle.

Znajdź wszystkie zaznaczone obiekty (Rozdział 3: Ukryte 1). Otrzymasz trzeciego toy soldier. Wróć do Fountain. Zbadaj wóz. Przesuń ryby, a za pomocą sztyletu (dagger) otwórz skrzynię i zabierz Golden Fish.

Podejdź do fontanny[1] - 3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do fontanny[1]. Odsuń śmieci i za pomocą szczypiec (tongs) weź fountain key[2], którego użyj na fontannie.

Ponownie podejdź do fontanny (Rozdział 3: Rybki

Powróć do Pawn shop. Podejdź do półki z zabawkami i połóż na niej 3 toy soldiers. Ułóż zabawki tak jak przedstawia to (Rozdział 3: Zabawki). Podejdź do otwartych drzwi i znajdź blowtorch. (Rozdział 3: Pawn shop).

Wróć do fountain - 3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do fountain. Podejdź do fontanny i z pomocą blowtorch otwórz właz, a następnie zejdź do podziemia[1](underground).

Objective completed: Open an alternate route to the lighthouse - 3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Objective completed: Open an alternate route to the lighthouse

Przejdź do kuchni z prawej strony[1] i zbadaj garnek[2] z którego zabierz cash register buttons. Następnie podejdź do półki[3] i weź blunderbuss lock.

New Objective: Return the missing book

Podejdź do stołu[4]. Weź z niego mapę latarni.

Następnie połóż blunderbuss lock na stole i poskładaj broń[1] - 3 - Beneath the town | Opis przejścia Nightmares from the Deep - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Następnie połóż blunderbuss lock na stole i poskładaj broń[1]. Klikaj po kolei [2], [3], [4], [5], [6], [7] i na koniec [8]. Zabierz ze sobą strzelbę. Podejdź do drzwi i z pomocą strzelby odstrzel kłódkę.