Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Nightmares from the Deep: The Siren's Call - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia poradnik Nightmares from the Deep: The Siren's Call

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda)

Rozdział ten staje się dostępny w Collector's Edtition po ukończeniu pozostałych, podstawowych ośmiu rozdziałów.

Porozmawiaj z rybakiem[1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Porozmawiaj z rybakiem[1]. Następnie przejdź do Embankment[2].

Porozmawiaj z kapitanem[1], a następnie z Pretorianinem, który pojawi się w miejscu [2] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Porozmawiaj z kapitanem[1], a następnie z Pretorianinem, który pojawi się w miejscu [2]. Weź od niego scroll emblem i powróć do Yard.

Ponownie porozmawiaj z rybakiem[1] i za pomocą otrzymanego klucza otwórz drzwi[2] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ponownie porozmawiaj z rybakiem[1] i za pomocą otrzymanego klucza otwórz drzwi[2]. Przejdź do Quarters.

Podejdź do konika (czy raczej konia) morskiego wiszącego na ścianie[1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do konika (czy raczej konia) morskiego wiszącego na ścianie[1]. Przekręć jego ogon trzykrotnie i w ujawnione miejsce umieść scroll emblem. Przejdź do ujawnionego korytarza (Corridor).

Zabierz bosak (boathook)[1] i za jego pomocą odgarnij pajęczyny w miejscach [2] i [3] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Zabierz bosak (boathook)[1] i za jego pomocą odgarnij pajęczyny w miejscach [2] i [3]. Podejdź do półki[4] i zabierz mapę oraz 2/2 flint stones. Następnie zbadaj półkę[3] i przeczytaj notatkę. Użyj krzemieni, aby zapalić świecę i weź ją ze sobą. Przejdź do jaskini (Cave)[5].

Zbierz 3/3 dynamite casing[1],[2],[3] oraz bowl of glue[2] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Zbierz 3/3 dynamite casing[1],[2],[3] oraz bowl of glue[2]. Wróć do korytarza.

Podejdź do [1] i ukończ HOP za co otrzymasz nożyczki - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do [1] i ukończ HOP za co otrzymasz nożyczki. Następnie przejdź do półki[2] (Rozdział bonusowy: dynamit).

Zabierz gotowe dynamite sticks i przejdź do Cave.

Połóż dynamit pod kamieniami[1] i podpal go za pomocą świecy - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Połóż dynamit pod kamieniami[1] i podpal go za pomocą świecy. Odsuń kamienie i przejdź na zatoczkę (Bay)[2].

Znajdź ukryte obiekty[1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Znajdź ukryte obiekty[1]. Zdobytą w ten sposób dźwignię umieść w mechanizmie[2] i użyj jej. Podejdź do wysepki, która wyłoni się z wody[3]. Odgarnij glony i zabierz łom (crowbar).

New Objective: Fix the pillar

Wróć do jaskini i użyj łomu na skrzyni[1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do jaskini i użyj łomu na skrzyni[1]. Przeczytaj notatkę oraz zabierz stained-glass quill i 1/5 golden gear. Przejdź ponownie nad zatokę (Bay).

Włóż pióro w miejsce [1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Włóż pióro w miejsce [1]. Następnie przejdź do Shipwrecked hull[2].

Podnieś kulę armatnią[1], a za pomocą bosaka (boathook) uwolnij armatę[2], która spadnie na ziemię - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podnieś kulę armatnią[1], a za pomocą bosaka (boathook) uwolnij armatę[2], która spadnie na ziemię. Podejdź do niej i włóż podniesioną przed momentem kulę armatnią, a następnie podpal lont świecą. Po wystrzale odgarnij deski i przejdź na pokład (Barrels)[3]. Podnieś z beczki pickax blade, następnie powróć i podejdź do oczka[4] (Rozdział bonusowy: Lilie)

Zabierz 2/5 golden gear i powróć do jaskini.

Użyj kilofa na skałach[1] i zabierz lump of coal - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Użyj kilofa na skałach[1] i zabierz lump of coal. Powróć do Barrels.

Podejdź do biurka[1] i przeczytaj notatkę, a następnie użyj węgla na otwartej książce - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do biurka[1] i przeczytaj notatkę, a następnie użyj węgla na otwartej książce. Odczytaj kod (739), który umieść w drzwiach[2].

Znajdź wszystkie przedmioty (Rozdział bonusowy: Ukryte 1) i ze zdobytymi płytkami podejdź do ścianki[3] (Rozdział bonusowy: Płytka).

Zabierz ze skrzynki stained-glass hat.

Wróć do Bay i umieść szklany kapelusz w [1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do Bay i umieść szklany kapelusz w [1]. Przejściem, które się pojawi przejdź na plażę[2].

Podejdź do wraku łodzi[1], przesuń sieci oraz naoliw kołowrotek, który zwiń - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do wraku łodzi[1], przesuń sieci oraz naoliw kołowrotek, który zwiń. Zabierz marine seal oraz 3/5 golden gear. Zbadaj cokół[2] i zabierz wbite weń dłuto (chisel). Kieruj się do Armoire[3].

Zabierz piracki kapelusz[1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Zabierz piracki kapelusz[1]. Podejdź do skrzyni[2] i z piasku zabierz thread cutter. Następnie przeczytaj notatkę[3] i rozpruj poduszkę. Zabierz pasek (belt).

Wróć do Bay i ukończ HOP w miejscu [1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do Bay i ukończ HOP w miejscu [1]. Otrzymasz rapier.

Przejdź do Barrels - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Przejdź do Barrels. Podejdź do biurka[1] i umieść w nim marine seal. Kręć tarczami tak, aby ułożyć ośmiornicę. Z otwartej skrytki zabierz flintlock pistol. Podejdź do drzwi[2] i ukończ HOP, za co otrzymasz młotek. Następnie przejdź do beczki[3] i użyj na niej dłuta i młotka. Weź mannequin head oraz 4/5 golden gear.

Powróć na plażę (Beach) - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Powróć na plażę (Beach). Użyj młotka 3 razy na cokole[1]. Zabierz płaszcz i przejdź do przodu[2].

Podejdź do manekina[1] i ubierz go (mannequin head => pirate hat => coat => belt => flintlock pistol => rapier) - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Podejdź do manekina[1] i ubierz go (mannequin head => pirate hat => coat => belt => flintlock pistol => rapier). Otworzy się skrytka z której zabierz stained-glass island.

Powróć do zatoczki i umieść szklaną wyspę w [1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Powróć do zatoczki i umieść szklaną wyspę w [1]. Udaj się do wejścia (Entrance)[2].

Objective completed: Fix the pillar - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Objective completed: Fix the pillar

New Objective: Enter the secret chamber

Aktywuj HOP w [1]. Otrzymasz ostatni golden gear.

Wróć do korytarza (Corridor) - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do korytarza (Corridor). Podejdź do [1] i odszukaj wszystkie przedmioty (Rozdział bonusowy: Ukryte 2). Otrzymasz stone pieces. Następnie podejdź do obrazu[2] w którym umieść golden gears.

Ułóż odpowiednio koła (Rozdział bonusowy: Zębatki).

Powróć przed wejście i podejdź do golema (Rozdział bonusowy: Golem).

Wejdź do Expositions - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wejdź do Expositions. Podejdź do stołu[1] i przeczytaj notatkę oraz zabierz 2/2 crab halves.

Objective completed: Enter the secret chamber

Objective completed: Find all translations

Wyjdź przed wejście i podejdź do skarbu. Znajdź obiekty (Rozdział bonusowy: Ukryte 3). Otrzymasz makietę wyspy (small island).

Ponownie wejdź do Expositions i umieśc wyspę w miejscu [1] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Ponownie wejdź do Expositions i umieśc wyspę w miejscu [1]. Zabierz 2/3 seal parts.

Wróć do Armoire - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Wróć do Armoire. Ułóż połówki kraba w skrzyni[1]i weź painting strips.

Wróć ostatni raz do Expositions i podejdź do obrazu. Użyj na nim painting strips. Ułóż cały obraz (Rozdział bonusowy: Statek). i zabierz 3/3 seal parts. Użyj ich na książce i weź The Book of Davy Jones. Powróć do Yard.

Porozmawiaj z rybakiem[1] i przejdź dalej do Embankment[2] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Porozmawiaj z rybakiem[1] i przejdź dalej do Embankment[2].

Daj książkę Pretorianinowi[1] i porozmawiaj z kapitanem[2] - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry

Daj książkę Pretorianinowi[1] i porozmawiaj z kapitanem[2].

Objective completed: Recover the Book of Davy Jones

Objective completed: Leave the island

To już koniec przygody... na razie. - The Book of Davy Jones (bonusowa przygoda) | Opis przejścia - Nightmares from the Deep: The Sirens Call - poradnik do gry
To już koniec przygody... na razie.

Gratulacje! To już koniec przygód w grze Nightmares from the Deep: The Siren's Call.